  • 21. Data: 2019-01-29 00:25:47
    Temat: Re: Telewizor jako monitor
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-28 o 22:29, JaNus pisze:

    > Ano właśnie. Nie miałem, ale sobie dokupiłem kartę grafiki z HDMI,
    > podłączam do zwykłego telewizora, zaletą jest to, że tym złączem leci
    > też i dźwięk.
    > Niestety, obrazowi daleko do żylety, literki cosik z galarety :(
    > I nie pomaga szukanie lepszej, bardziej dopasowanej rozdzielczości.
    > Ki diabeł? Nie wiem.

    Szukaj lepszego kabla HDMI. Mówię całkowicie poważnie.
    Oraz wyłącz wszelkie "automaty" i "poprawiacze" obrazu oraz działaj na
    rozdzielczości natywnej wyświetlacza - tylko taka jest lepsza.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 22. Data: 2019-01-29 00:42:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > No tak ale nie dasz głowy czy rozumie związek standardu z rozdziałką,
    > nie dasz głowy czy za pół roku mu się nie odwidzi bo teraz ma kijową
    > grafikę ale sobie dokupi lepszą albo potrzeba VGA ustanie a akurat mu
    > wysiądzie jego własny telepatrz i ten co teraz kupuje awansuje na
    > domowy. Nic nie napisał o celu i sposobie używania. A IMO lepiej
    > dopłacić parę groszy i mieć lepszy i bardziej uniwersalny sprzęt.

    To się spyta i tradycyjnie dostanie odpowiedzi na temat i nie na temat
    bo odpowiadający uzna że może za pół roku putający będzie chciał na
    tym jednak pograć a nie tylko obraz bez dźwięku wyświetlić.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2019-01-29 02:37:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Szukaj lepszego kabla HDMI. Mówię całkowicie poważnie.

    A pare dni temu najezdzano na sprzedawce, co chcial "lepszy" kabel
    HDMI wcisnac :-)

    J.

  • 24. Data: 2019-01-29 10:02:15
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    > Mam 70 cm miejsca na szerokość. Po pewnych przeróbkach 75, tak więc
    > muszę się zadowolić 32 calami.
    > Jacek

    Niedawno kupiłem AOC Q3279VWF, 32", 73 cm szerokości, 2540x1440, 16:9.
    Polecam.
    MKi

  • 25. Data: 2019-01-29 11:56:28
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 29.01.2019 o 10:02, MKi pisze:

    > Niedawno kupiłem AOC Q3279VWF, 32", 73 cm szerokości, 2540x1440, 16:9.
    > Polecam.
    Dzięki, do mojego zastosowania wydaje się idealny (największy, jaki
    wejdzie, 16:9 i do tego tani).
    Jacek

  • 26. Data: 2019-01-29 12:05:33
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 29.01.2019 o 11:56, Jacek pisze:

    > Dzięki, do mojego zastosowania wydaje się idealny (największy, jaki
    > wejdzie, 16:9 i do tego tani).
    > Jacek

    To jest pierwsza pozycja z listy na ceneo, którą podałem wczoraj. Ale od
    małego się przyzwyczaiłem, że wszyscy mnie ignorują - albo udają, że
    ignorują...

    MJ

  • 27. Data: 2019-01-29 14:08:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello JaNus,

> [...]
    > Niestety, obrazowi daleko do żylety, literki cosik z galarety :(
    > I nie pomaga szukanie lepszej, bardziej dopasowanej rozdzielczości.

    Telewizory miewają zbędne ulepszenia. Na przykład mój stary LG
    domyślnie lekko powiększa obraz i trzeba w opcjach zmienić na 1:1,
    żeby to wyłączyć. Wszelkie dopalacze i poprawiacze, które doskonale
    sprawdzają się przy obrazie telewizyjnym mogą psuć obraz z komputera
    dodając artefakty.

    Podsumowując: praca na natywnej rozdzielczości matrycy, powyłączane
    wszelkie powiększenia i poprawiacze obrazu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2019-01-29 14:47:48
    Od: <test>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >To jest pierwsza pozycja z listy na ceneo, którą podałem wczoraj. Ale od
    >małego się przyzwyczaiłem, że wszyscy mnie ignorują - albo udają, że
    >ignorują...

    Przedłuż sobie małego, może to coś zmieni. Albo przynajmniej kup duże auto.

  • 29. Data: 2019-01-29 19:45:54
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 29.01.2019 o 12:05, Michał Jankowski pisze:
    > To jest pierwsza pozycja z listy na ceneo, którą podałem wczoraj. Ale od
    > małego się przyzwyczaiłem, że wszyscy mnie ignorują - albo udają, że
    > ignorują...
    Patrzyłem na tę listę, ale tam go opisali, jako 31,5 cala, więc nie
    drążyłem dalej. W sumie te pół cala to tyle, co nic.
    Przynajmniej w przypadku monitora, bo gdzie indziej może robić różnicę ;-)
    Jacek

  • 30. Data: 2019-01-29 23:37:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Adam pisze tak:

    > Szukaj lepszego kabla HDMI. Mówię całkowicie poważnie.

    ależ wodzu :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.