  • 11. Data: 2014-09-22 14:31:30
    Temat: Re: Temat nieeloktroniczny
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-09-22 12:57, JDX wrote:
    > Mam tam jeszcze wykupioną za
    > 10zł/rok usługę blokowania ich własnego spamu

    ROTFL!. Do czego to doszło...

  • 12. Data: 2014-09-22 14:42:12
    Od: <k...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Powitanko,

    > Konto w Google,
    A ile osób z '^^^' czyta twoją korespondencję?

  • 13. Data: 2014-09-22 14:43:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sebastian,

    Monday, September 22, 2014, 2:31:30 PM, you wrote:

    > ROTFL!. Do czego to doszło...

    Ostatnio GMail zakwalifikował jako spam powiadomienie z G+ :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2014-09-22 14:47:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Konsul41,

    Monday, September 22, 2014, 2:42:12 PM, you wrote:

    > A ile osób z '^^^' czyta twoją korespondencję?

    A masz coś do ukrycia? Poza tym - fizycznie niewykonalne, żeby _osoby_
    mogły czytać moją korespondencję. A analizy komputerowej się nie boję
    - nie jestem islamistą, nie przechodzą przeze mnie dane zastrzeżone,
    nie kolekcjonuję materiałów pedofilskich, nie handluję narkotykami itd.

    Ile osób z WP czyta _twoją_ korespondencję? Bo to bardziej
    prawdopodobne.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2014-09-22 15:03:10
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 22 września 2014 14:43:56 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    > Ostatnio GMail zakwalifikowaďż˝ jako spam powiadomienie z G+ :)

    A Windows się pyta czy na pewno ufam temu programowi i czy na pewno chcę go
    uruchomić. Producent: Microsoft

  • 16. Data: 2014-09-22 15:03:17
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > ROTFL!. Do czego to doszło...

    Proste, poczta jest darmowa, albo sam usuwasz syf albo płacisz za to, w
    sumie i tak taniej od płatnych skrzynek.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 17. Data: 2014-09-22 15:04:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 22 Sep 2014 14:31:30 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > ROTFL!. Do czego to doszło...

    Przecież konta takie jak o2 onet i inni z założenia są udostępniane
    za darmo pod warunkiem, że bedą "tragetem" spamu. Jaki sens byłby w
    udostępnianiu skrzynki za darmo? Opcja umożliwiająca w wpisanie sie
    z ich mailingów za niewielką opłatą to nie jest takie głupie.

    --
    Marek

  • 18. Data: 2014-09-22 15:18:25
    Od: <k...@w...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > A masz coś do ukrycia? Poza tym - fizycznie niewykonalne, żeby _osoby_
    > mogły czytać moją korespondencję.

    I Ty w to wierzysz? Tak jak IPHON zapisuje domyślnie w hmurze i następnie
    "wyciek" z djęć "gwiazd".

    > A analizy komputerowej się nie boję
    > - nie jestem islamistą, nie przechodzą przeze mnie dane zastrzeżone,
    > nie kolekcjonuję materiałów pedofilskich, nie handluję narkotykami itd.

    Też nie jestem islamistą ale korespondencji handlowej to raczej bym nie
    przesyłał przez googla.

    > Ile osób z WP czyta _twoją_ korespondencję? Bo to bardziej
    > prawdopodobne.

    Ja poczy z WP używam tylko do grup.

  • 19. Data: 2014-09-22 15:28:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Konsul41,

    Monday, September 22, 2014, 3:18:25 PM, you wrote:

    > I Ty w to wierzysz? Tak jak IPHON zapisuje domyślnie w hmurze i następnie
    > "wyciek" z djęć "gwiazd".

    To nie jest kwestia wiary tylko ilości danych do przejrzenia. Google
    ma setki milionów kont (o ile nawet nie przekroczyli miliarda).

    > Też nie jestem islamistą ale korespondencji handlowej to raczej bym nie
    > przesyłał przez googla.

    A ja nie mam oporów. Co Google obchodzą moje projekty transformatorów?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2014-09-22 18:06:11
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

> [...]
    > - nie jestem islamistą, nie przechodzą przeze mnie dane zastrzeżone,
    > nie kolekcjonuję materiałów pedofilskich, nie handluję narkotykami itd.

    Chyba właśnie automaty dodały Cie do osób obserwowanych :)

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html