  • 21. Data: 2017-12-07 12:00:42
    Temat: Re: Tesla - 120 tys. km i 24 x serwis.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Tu masz źródło tej informacji:
    > https://innowacje.newseria.pl/news/w-ciagu-2-lat-w-p
    olsce,p1572644750

    > Niezależna to skopiowała bez podania źródła. Kopiować można, ale
    > źródło zawsze się podaje, przynajmniej w normalnych czasopismach.
    > A wracając do meritum - czy to źródło też jest niezależne od rozumu?
    > Pan dr inż. z Politechniki? :-)

    Tylko dwa lata i bedziemy wiedziec :)

    Nota bene ten artykuł tez nie wytłumaczył jak to jest mozliwe ze na
    kazdej latarni masz 50kW i ze nie bedzie potrzebna nowa infrastruktura...
    No chyba ze to bedzie jedna latarnia w kwadracie i jak sie podlaczysz to
    cała ulica przygasi oswietlenie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 22. Data: 2017-12-07 12:46:14
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-12-07 o 12:00, Budzik pisze:
> [...]
    > No chyba ze to bedzie jedna latarnia w kwadracie i jak sie podlaczysz to

    To pytanie zadałem bynajmniej nie dla śmiechu ani w celu prowokacji.
    Obracałem się trochę w tych środowiskach i wiem, że niejeden pan doktor
    nie ma bladego pojęcia o praktyce. Zrobi Ci wykład z teorii pól
    błądzących, ale bezpiecznika w chałupie nie będzie umiał wymienić.
    Artykuł jest populistyczny i reklamujący ich wynalazek, bo pewnie chcą
    to sprzedawać. Ale szans raczej nie widzę - no może trochę gdzieś na
    stacjach pali albo przy przydrożnych barach. Na razie "ładowarka przy
    każdej latarni" to mrzonki z powodów technicznych i biznesowych.
    T.