  • 91. Data: 2012-12-02 13:38:47
    Temat: Re: To się narobi...
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 2 Dec 2012 01:12:12 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

> [...]
    >
    > Takiemu komus wystarczy TV lub tablet, po cholere mu skomplikowany komputer.

    > Plik to fundament systemu operacyjnego, wokol niego wszystko sie buja, z
    > plikow startuja procesy, z plikow wczytuja dane, do plikow zapisuja wyniki
    > dzialania, w plikach sa zdjecia, w plikach dokumenty, w plikach jest
    > wszystko i...

    > ...jesli nie masz wiele wspolnego z plikami to imho niewiele na komputerze
    > pracujesz. A ten kto pracuje "grzebie" w plikach i menadzer plikow to bardzo
    > pomocne narzedzie w tym procederze.

    > Czyli jednak nie korzystasz z komputera. To o czym tu dyskusja?

    Szczerze muszę przyznać rację Remkowi - bo on naprawdę ma rację. Gdyby nie
    Total Commander to bym zginął na dysku. Nie wspominam po prostu o
    zaawansowanych możliwościach filtrowania, segregowania itd. Opcji, z
    których korzystają tylko ludzie którzy prowadzą strony internetowe, tworzą
    różne rzeczy, filmowcy itp. Wtedy Explorer naprawdę nie wystarcza.
    Oczywiście nie używam Commandera codziennie, ale używam go zawsze do
    ogarnięcia przysłowiowego burdelu, który tworzę po zrobieniu czegoś nowego
    itp.
    --
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 92. Data: 2012-12-02 13:41:18
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia 02 Dec 2012 11:24:22 GMT, PK napisał(a):

> [...]
    > by to nie było) i siedzi w nim prawie cały czas (zazwyczaj korzystając
    > z managera plików wbudowanego w środowisko). Explorer im naprawdę
    > starcza.

    > Chyba o Twoim wąskim spojrzeniu na świat. Że wszyscy pracujący
    > przy kompach to informatycy i podnieca ich wygodne kopiowanie
    > plików :).
    >
    > Naprawdę trzeba na takie rzeczy patrzeć odrobinę szerzej. Dla mnóstwa
    > osób komputer to przeglądarka www i Excel. I pracują na nim, zarabiają,
    > nie spinają się, że ich "manager plików" jest prymitywny. W głowie Ci

    Ale obojętnie jakiego managera byś nie używał, większości ludzi chodzi o
    efekty ich pracy, a nie sposób wykonania ;) Także PK też ma rację.

  • 93. Data: 2012-12-02 14:17:26
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-02, Filip454 <f...@f...pl> wrote:
> [...]
    > Oczywiście nie używam Commandera codziennie, ale używam go zawsze do
    > ogarnięcia przysłowiowego burdelu, który tworzę po zrobieniu czegoś nowego

    Ale wystarcza do bycia prezesem banku i do wymieniania jachtów co 2
    lata, więc nie sugerujcie że "profesjonaliści potrzebują Total
    Commandera", bo to po prostu bzdura :).

    Można też nie robić burdelu na dysku, można pracować na małej
    liczbie plików. Jeśli ktoś ma rozrzucone pliki gdzie popadnie,
    to ma problem, ale i tak może sobie poradzić (np. sprawnie
    używając wyszukiwarki w W7). Jeśli ktoś trzyma wszystko
    w dobrze ułożonych drzewach (i np. wszystkie ważne rzeczy
    w My Documents) to naprawdę Explorer wystarcza (jeśli w ogóle
    się z niego korzysta).

    W ogóle jest mnóstwo możliwości, które najwyraźniej
    działają, bo mało kto dziś nie ma kontaktu z komputerem w pracy,
    a wiedza o istnieniu TC/MC jest marginalna :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 94. Data: 2012-12-02 15:38:30
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia 02 Dec 2012 13:17:26 GMT, PK napisał(a):

> [...]
    > działają, bo mało kto dziś nie ma kontaktu z komputerem w pracy,
    > a wiedza o istnieniu TC/MC jest marginalna :).

    Dobra, ale webmasterzy często z tego korzystają. Nie mówię tu o
    profesjonalistach tylko. Ja też często korzystam z TC ze względu na stronę.
    Bo w sumie po przemyśleniu to do samych plików na komputerze rzadko używam
    TC. Częściej jeśli chodzi o FTP.

  • 95. Data: 2012-12-02 15:47:25
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-02, Filip454 <f...@f...pl> wrote:
> [...]
    > Bo w sumie po przemyśleniu to do samych plików na komputerze rzadko używam

    No i to jest konkret. Takie programy są bardzo wygodne dzięki wygodnemu
    dostępowi do FTP. Sam na Linuxie używam w tym celu mc.

    Problem polega na tym, że FTPów używa garstka ludzi, a webmasterzy to
    już w ogóle. A tezy leciały bardzo ogólne :D.

    pozdrawiam,
    PK

  • 96. Data: 2012-12-02 15:54:46
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia 02 Dec 2012 14:47:25 GMT, PK napisał(a):

> [...]
    >
    > Problem polega na tym, że FTPów używa garstka ludzi, a webmasterzy to
    > już w ogóle. A tezy leciały bardzo ogólne :D.

    Dokładnie, sorry za zamęt, ale często piszę pod wpływem emocji.
    BTW najlepsza moim zdaniem funkcja w tym kliencie to możliwość edycji
    plików tekstowych bez kopiowania. Klika się tylko prawym>edytuj i otwiera
    się notatnik. Klikam zapisz i program automatycznie po odebraniu
    informacji, że notatnik chce coś zapisać, pokazuje okno dialogowe, klikam
    tak i się wysyła. Najszybszy sposób edycji jaki kiedykolwiek widziałem w
    kliencie FTP.

  • 97. Data: 2012-12-02 16:07:47
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-02, Filip454 <f...@f...pl> wrote:
    > Dokładnie, sorry za zamęt, ale często piszę pod wpływem emocji.

    Spoko spoko. Bez tłumaczenia się, bo zaraz zaczniemy się przepraszać
    i przytulać :].

> [...]
    > tak i się wysyła. Najszybszy sposób edycji jaki kiedykolwiek widziałem w

    To akurat dla mnie bez różnicy. Wszystkie serwery mam synchronizowane
    (tak jak chmurki typu dropbox/google drive). Pracuję na plikach
    lokalnych i żadnym wysyłaniem przez FTP się nie przejmuję :).

    mc używam przede wszystkim dlatego, że mam kilka konsolowych
    maszyn wirtualnych i po prostu bez takiego programu trudno
    jest egzystować. Zresztą używam go także w środowisku graficznym
    (bo jego główną rolą jest łatwe upchnięcie na ekranie wielu
    terminali :)).

    Nie zmienia to faktu, że na Windowsie nigdy nie miałem takiej
    potrzeby (podobnie jak większość populacji :)). Używam go zupełnie
    inaczej niż Linuxa i zwykły Explorer wystarcza w zupełności.

    pozdrawiam,
    PK

  • 98. Data: 2012-12-03 08:44:30
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

> [...]

    > takimi "napisami", które można kliknąć i wtedy widzi się jakieś
    > potrzebne informacje. I doskonale żyją z takim podejściem.

    Dyskusja z Toba to strzal w kolano. Odwracasz kota ogonem, zeby tylko swoje
    teorie wybronic. Jak mowa o nie sypaniu bsodami tylko "naprawianiu" (czyli
    tuszowaniu) problemu przez system to masz logi i z nich korzystasz. Jak mowa
    o plikach to wtedy wg Ciebie wiekszosc ludzi ich nie ogarnia i nie sa
    istotne. Oczywiscie ta wiekszosc, mimo, ze nie wie ze pliki istnieja i do
    czego sluza, ta wlasnie wiekszosc ignorantow komputerowych potrafi czytac i
    interpretowac logi! Brawo. Jakie to wszystko spojne i logiczne.

> [...]
    > osób komputer to przeglądarka www i Excel. I pracują na nim, zarabiają,
    > nie spinają się, że ich "manager plików" jest prymitywny. W głowie Ci

    A tu juz poleciales po bandzie, przemadrzalosc podszyta hipokryzja az
    trzeszczy. Dla mnie EOT. Szkoda pradu.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 99. Data: 2012-12-03 19:50:37
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-03, R.e.m.e.K <g...@d...null> wrote:
> [...]
    > czego sluza, ta wlasnie wiekszosc ignorantow komputerowych potrafi czytac i
    > interpretowac logi! Brawo. Jakie to wszystko spojne i logiczne.

    A co robi laik komputerowy po BSODzie? Zaczyna rozmyślać nad problemem?
    Nie! Resetuje i żyje dalej.

    BTW: "ignorant komputerowy"? Ale tekst...

    > A tu juz poleciales po bandzie, przemadrzalosc podszyta hipokryzja az
    > trzeszczy. Dla mnie EOT. Szkoda pradu.

    Żaden problem.

    Po prostu traktujesz komputery jako coś super wciągającego i według
    Ciebie trzeba się z nimi pieścić, optymalizować i używać super
    narzędzi, bo tak jest lepiej. I tak dalej. Jesteś pasjonatem.

    Dla większości ludzi komputer jest takim samym urządzeniem jak mikser.
    Po prostu go używają.

    pozdrawiam,
    PK

  • 100. Data: 2012-12-03 23:20:05
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "PK" <P...@n...com> napisał w wiadomości

    > Ale masz logi, więc możesz sobie sprawdzać. Dla mnie komp to nie RAM,
    > HDD czy rozrywka. Jestem mocno uzależniony od jego pracy, więc wolę
    > żeby działał, niż żeby mi się co jakiś czas resetował, bo po prostu
    > tracę dane i dużo czasu, jeśli akurat jestem poza domem.

    Resetował?
    Zmień komputer na normalny a tego co się "resetuje" przekaż na balast do
    statków :)

    --
    marfi