  • 11. Data: 2015-12-21 10:10:58
    Temat: Re: Toyota Avensis, falowanie obrotów
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Gdy ja szukałem kiedyś kabli do avensis, bo ktoś mi polecił wymianę,
    > to kosztowały około 400 i nie dało się kupić żadnych tańszych zastępczych.

    Na kablach to nie warto oszczędzać, choć 400 to małe przegięcie :)

  • 12. Data: 2015-12-21 10:26:22
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Gdy ja szukałem kiedyś kabli do avensis, bo ktoś mi polecił wymianę,
    > to kosztowały około 400 i nie dało się kupić żadnych tańszych zastępczych.

    http://autonet24.pl/pl/p/Przewody-zaplonowe-SENTECH-
    8283-kpl./4650

    Ale nawet 100zł szkoda, bo czy są przebicia na przewodach to akurat
    łatwo sprawdzić.

  • 13. Data: 2015-12-21 10:30:39
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-12-21 o 10:10, Czesław Wiśniak pisze:

    > Na kablach to nie warto oszczędzać, choć 400 to małe przegięcie :)

    Sprawdziłem z ciekawości. Teraz NGK kosztuje 150.

  • 14. Data: 2015-12-25 09:52:23
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-12-21 o 10:01, robot pisze:

    > Gdy ja szukałem kiedyś kabli do avensis, bo ktoś mi polecił wymianę,
    > to kosztowały około 400 i nie dało się kupić żadnych tańszych
    > zastępczych.

    Tzn? Pamiętasz w czym były niekompatybilne z tymi pasującymi do Avensis
    a`la 400zł?

  • 15. Data: 2015-12-28 11:57:22
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-12-25 o 09:52, Trybun pisze:

    > Tzn? Pamiętasz w czym były niekompatybilne z tymi pasującymi do Avensis a`la 400zł?

    Nie pamiętam.