  • 11. Data: 2016-06-30 14:34:46
    Temat: Re: Trasa Warszawa - Budapeszt
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4f1anb1qj5o9l0fl9e2bs3aht4tuig45ga@4ax.
    com...
    >>> Porownanie Wroclaw - Szczecin
    >>> http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,14327510,
    Z_Wroclawia_nad_morze__w_czwartek_przetestujemy_dwie
    .html
    >>> http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,14338123,
    Ktoredy_jechac_nad_morze__Podsumowujemy_nasz_test.ht
    ml

    >Zapewne jakiś archiwalny test, sprzed czasów S3.

    Ta S3 to tam ma rozny standard, a tu zauwaz ze zawalila strona
    niemiecka.
    600km autostradami to 5 h powinno byc, a nawet szybciej :-)

    J.

  • 12. Data: 2016-06-30 15:56:43
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 30 Jun 2016 14:04:50 +0200
    Chris <a...@g...pl> wrote:

    > No i właśnie ta słowacka część mnie zastanawia bo ostatnio jak jechałem
    > do Budapesztu to nie wspominam tego zbyt dobrze bo drogi były kiepskie i
    > co chwila albo wioski albo taka droga że szybciej niż 40 nie dało się
    > jechać.

    ??
    Bez przesady, trasę z Budapesztu przez Słowację do naszej granicy robisz w 4 godziny
    i to omijając ten kawałek Słowackiej autostrady. W tyle jechałem jakieś 6 lat temu.
    Co innego od naszej granicy do Warszawy, ten kawałek zajął mi wtedy 8 godzin. Drogi
    wąskie, kręte, ale jakościowo dobre i bez dużego ruchu, a przynajmniej ja na taki nie
    trafiłem.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 13. Data: 2016-06-30 15:57:48
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 29 Jun 2016 11:55:13 +0200
    Chris <a...@g...pl> wrote:

    > Czy wybrać trasę przez Słowację czy o 160km dłuższą przez Czech ale za
    > to same autostrady.

    Przez Słowację będzie taniej, a czas pewnie podobny.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 14. Data: 2016-07-12 15:11:03
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 30 Jun 2016 11:12:57 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Zebys sie nie zdziwil - imo - auto wiecej spala na kilometr przy
    >120km/h niz przy 70.

    Master przy prędkości autostradowej (130-140 km/h) spala jakieś 10-11
    l/100 km. Kręcenie po przełęczy Brener to spalanie około 15 l/100 km.
    O straconym czasie nie wspomnę. Autostrada kosztuje 8 EUR (wienieta 10
    dni). To samo przy przejeździe przez tunel Frejus. Tylko że tam już
    tanio nie jest, bo jedne przejazd to c.a. 50 EUR. Chyba że roczny abo
    za niecałe 190 EUR (10 przejazdów). Ale to się opłaca jak ktoś dużo
    jeździ. A przejazd górą to można sobie zrobić raz, widokowo. Zimą nie
    polecam ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 15. Data: 2016-07-12 15:43:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    On Thu, 30 Jun 2016 11:12:57 +0200, "J.F."

    >Master przy prędkości autostradowej (130-140 km/h) spala jakieś 10-11
    >l/100 km. Kręcenie po przełęczy Brener to spalanie około 15 l/100 km.

    Ale my tu nie o przeleczy Brenner, tylko co najwyzej Zwardon :-)

    >O straconym czasie nie wspomnę.

    Autostrada ma byc znacznie dluzsza, wiec tez traci czas.

    J.

  • 16. Data: 2016-07-12 17:56:11
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12.07.2016 o 15:11, j...@i...pl pisze:

> [...]
    > l/100 km. Kręcenie po przełęczy Brener to spalanie około 15 l/100 km.
    > O straconym czasie nie wspomnę. Autostrada kosztuje 8 EUR (wienieta 10

    To nie ma już osobnej opłaty za przełęcz?
    Obawiam się że jest, podobnie jak za austriackiej tunele pod Alpami.

  • 17. Data: 2016-07-12 23:46:57
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 12 Jul 2016 17:56:11 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >To nie ma już osobnej opłaty za przełęcz?

    Jest, zapomniałem dopisać. OIDP to chyba 8 albo 8,50 EUR.

  • 18. Data: 2016-07-13 16:46:39
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12.07.2016 o 23:46, j...@i...pl pisze:

    > Jest, zapomniałem dopisać. OIDP to chyba 8 albo 8,50 EUR.

    Czyli już 16 Eur za ile od Ga-Pa, 100 km?
    Wychodzi drogo.....

  • 19. Data: 2016-07-13 17:47:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Czyli już 16 Eur za ile od Ga-Pa, 100 km?
    >Wychodzi drogo.....

    Oni troche bogatsi, to relatywnie mniej sie wydaje.
    16 eur, powiedzmy 70 zl, a relatywnie jakby 35zl/100km ... rodacy
    wiecej placa na trasie Krakow-Katowice, za przyjemnosc postania w
    kolejce :-)

    Ale ja nie calkiem zrozumialem - Master na tej austostradzie przy ~130
    pali 10-11/100, a przy jezdzie alternatywna droga rosnie do 15 ?
    Tak samo zaladowany ?

    No ale tu nie trzeba nadrzucac dodatkowych 100km, co kosztuje paliwo i
    czas ...

    J.

  • 20. Data: 2016-07-13 18:40:30
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13.07.2016 o 17:47, J.F. pisze:

    > Ale ja nie calkiem zrozumialem - Master na tej austostradzie przy ~130
    > pali 10-11/100, a przy jezdzie alternatywna droga rosnie do 15 ?
    > Tak samo zaladowany ?

    Od strony Austrii to jest konkretnie pod górę, do tego jeszcze
    serpentyny czyli niskie biegi co chwilę.
    I tak to spalanie mało wzrasta.