  • 21. Data: 2016-07-13 19:11:40
    Temat: Re: Trasa Warszawa - Budapeszt
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:nm5qtt$14k$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 13.07.2016 o 17:47, J.F. pisze:

    >Od strony Austrii to jest konkretnie pod górę, do tego jeszcze
    >serpentyny czyli niskie biegi co chwilę.

    Autostrada tez jest konkretnie pod gore.
    Ale nie trzeba hamowac na zakretach :-)

    J.

  • 22. Data: 2016-07-13 19:55:31
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 13 Jul 2016 17:47:02 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale ja nie calkiem zrozumialem - Master na tej austostradzie przy ~130
    >pali 10-11/100, a przy jezdzie alternatywna droga rosnie do 15 ?
    >Tak samo zaladowany ?

    Tak.

    >No ale tu nie trzeba nadrzucac dodatkowych 100km, co kosztuje paliwo i
    >czas ...

    Jazda po przełęczy jest męcząca, zwłaszcza w nocy. Jak ktoś lubi,
    proszę bardzo :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 23. Data: 2016-07-13 19:57:14
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 13 Jul 2016 18:40:30 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >I tak to spalanie mało wzrasta.

    Wzrost spalania określiłem orientacyjnie. Nie kasowałem licznika, więc
    dokładnie nie wiem. Ale rośnie, tego się nie da ukryć.

  • 24. Data: 2016-07-13 21:19:14
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13.07.2016 o 19:11, J.F. pisze:

    > Autostrada tez jest konkretnie pod gore.

    W porównaniu do serpentynek jest płaska jak stół.

  • 25. Data: 2016-07-14 10:38:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik jerzu napisał w wiadomości grup
    com...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Tak.

    >Jazda po przełęczy jest męcząca, zwłaszcza w nocy. Jak ktoś lubi,
    >proszę bardzo :)

    Z tym, ze do Budapesztu tych serpentynek jest IMO niewiele, na
    poczatku Slowacji.
    Potem "zwykla slowacka krajowka", IMO - troche gorsza od naszej, ale
    to juz nie sa "gorskie serpentyny".

    Wedle googla - 160 km dalej, godzina krocej.
    I zaloze sie, ze paliwa na autostradach zejdzie sporo wiecej.

    J.