  • 11. Data: 2016-06-25 15:58:22
    Temat: Re: Trudny wybór marki - pomysły?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-06-25 11:20, g...@g...com wrote:

    > Przecież nie każę jej otwierać drzwi na oścież tylko do pierwszej zapadki. Byłem
    naprawdę zdziwiony jak auto podobno miejskie tego testu nie przeszło.

    And the winner is
    https://heavenmadewithengines.files.wordpress.com/20
    15/10/scissor-doors.jpg

    --

    memento lorem ipsum

  • 12. Data: 2016-06-25 16:38:07
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Yaris czy Golf?

    Napisz coś o sobie :).
    Bo jeśli jeżdzisz po autostradach to lepiej większy.
    Bo komfort większy i jak walniesz to masz czym.
    Jak wyjazdy z miasta nie wchodzą w grę lub w minimalnym zakresie
    to lepiej mniejszego.

    I ostatnia kwestia jeśli te auta mają 6 lat a ty chcesz nimi jeszcze trochę pojeżdzić
    to znaczy że wcześniej czy póżniej zaczną się psuć.
    Czyli liczą się koszty serwisu.
    A japończycy są w serwisie drożsi.

    I druga kwestia.
    Golf to fabia wiec mechanika nie musisz zmieniać.
    I dostęp do części łatwiejszy (na każdym złomie znajdziesz jakiegoś golfa).

    Kurcze chyba golf :)

  • 13. Data: 2016-06-25 17:56:18
    Od: g...@g...com

    W dniu sobota, 25 czerwca 2016 12:30:44 UTC+2 użytkownik cef napisał:
> [...]
    ściany i otwórz drzwi kierowcy. Potem wybierz to, gdzie drzwiami nie przywaliłaś w
    ścianę. No chyba, że żadnego z tych aut nie będziesz używać w mieście.

    naprawdę zdziwiony jak auto podobno miejskie tego testu nie przeszło.

    > A o co chodzi z tym testem?
    > Że się nie otwiera i trzeba wychodzić bagażnikiem czy co?

    Że walniesz w auto stojące obok. Coś co mi się nie przytrafiło w Mazdzie 6 kombi,
    było notoryczne w Seacie Ibiza 5d.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Jońca

  • 14. Data: 2016-06-25 18:16:05
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-06-25 o 17:56, g...@g...com pisze:

> [...]
    >
    > Że walniesz w auto stojące obok. Coś co mi się nie przytrafiło w Mazdzie 6 kombi,

    Walnąć to można zawsze.
    Przecież jak coś stoi obok, to nie otwieram na pierwszą zapadkę,
    tylko sprawdzam dyskretnie na ile mogę otworzyć, więc nadal nie bardzo
    rozumiem test. Chociaż ja się akurat specjalnie nie p...z takimi
    obcierkami. Staram się oczywiście nie drasnąć komuś,
    bo ludzie różni są i niektórzy pielęgnują ten swój kawałek blachy,
    ale jak stoję obok muru, to jak się szybko nie odsunie,
    to będzie porysowany i tyle.

  • 15. Data: 2016-06-25 18:28:16
    Od: g...@g...com

    W dniu sobota, 25 czerwca 2016 18:16:06 UTC+2 użytkownik cef napisał:

> [...]
    > bo ludzie różni są i niektórzy pielęgnują ten swój kawałek blachy,
    > ale jak stoję obok muru, to jak się szybko nie odsunie,

    Ale jednak to wkurwia po prostu. Chcesz kulturalnie wysiąść z auta i walisz komuś w
    drzwi.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Jońca

  • 16. Data: 2016-06-25 22:27:45
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-06-25 11:42, Cavallino wrote:

    > Od czego, od elektryków?
    >
    > To że wśród klientów na powypadkowe przystanki z Niemiec panuje strach
    > przed dieslami, nijak nie oznacza, że tak samo jest wśród klientów
    > nowych aut.
    > Ja mam gdzieś względną awaryjność diesla, bo jak się zacznie psuć to już
    > najczęściej u kolejnego właściciela, a do tego czasu na gwarancji koszty
    > pokrywa gwarant.

    ja tam traktorem jeździł ie będę (dodatkowo trującym środowisko NOx'ami)
    ;)
    Duża benzyna > 2l wolnossak to jest to co daje radość a nie downsizing 3
    cylindrowy z 5cioma turbinami lub trzessący i warczący klekot diesla.
    A koszty paliwa? Wali mnie to - liczy się komfort i cichość=komfort w
    środku.
    :)

  • 17. Data: 2016-06-26 10:47:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "elmer radi radisson"

    > Przecież nie każę jej otwierać drzwi na oścież tylko do pierwszej zapadki.
    > Byłem naprawdę zdziwiony jak auto podobno miejskie tego testu nie
> [...]

    ---

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Renault_Twizy

  • 18. Data: 2016-06-26 23:54:38
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Majka" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Witam,
    > chcę zmienić samochód. I mam dwa do wyboru. Dwa konkretne auta: jedno
    > sprzedaje mój sąsiad z prawej, drugie sąsiad z lewej. Obaj sąsiedzi są
    > porządni, uczciwi, znam ich i ufam. Znam też ich samochody /historię/.
    > Do wyboru mam: Toyota Yaris 1.4 D4D i Volkswagen Golf 1.9 1.9 TDI.

    ilu konny ten Golf?

    ze 105KM silnikiem BXE bym uważał albo od razu panewki na wale zmienił bo lubiły
    się przekręcać i korby bokiem wychodziły (ale to tylko w niektóych) i do
    jakiegoś rocznika... Ogólnie raczej Golf przy tym przebiegu to jeszcze całe
    życie przed nim tylko dbać i będzie jeździł.

    Pzdr
    Piotr

  • 19. Data: 2016-06-28 20:11:25
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2016-06-26 23:54, X-Man wrote:
> [...]
    > niektóych) i do jakiegoś rocznika... Ogólnie raczej Golf przy tym
    > przebiegu to jeszcze całe życie przed nim tylko dbać i będzie jeździł.

    Jeśli ma 6 lat to prawie na pewno nie będzie to BXE, wiec raczej ten
    problem (tez rozdmuchany trochę na forach) nie powinien go dotyczyć.

    --
    mk4

  • 20. Data: 2016-06-29 12:17:56
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2016-06-28 o 20:11, mk4 pisze:

    > Jeśli ma 6 lat to prawie na pewno nie będzie to BXE, wiec raczej ten
    > problem (tez rozdmuchany trochę na forach) nie powinien go dotyczyć.

    6 lat temu to o ile mnie pamięć nie myli to klepali Golfa VI a w nim nie
    było 1,9TDI pod maską tylko 1,6 bądź 2,0...

    A tak na prawdę nie wiemy jakie roczniki tych aut, bo jak Golf V to z
    bardzo dużą dozą prawdopodobieństwa siedzi pod maską właśnie 1,9TDI
    (BXE), a to już silnik delikatnie podwyższonego ryzyka...