  • 11. Data: 2017-09-21 05:07:36
    Temat: Re: Trzęsie autem ale tylko przy przyspieszaniu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    news:c0c95e4f-f15e-4e45-afb7-bb96e7c81966@googlegrou
    ps.com...
    > to nie tok myslenia tylko doswiadczenie. Tak kiedys mialem. Trzepalo
    > kierownica przy przyspieszaniu. Jak doszedl do predkosci przestawalo.
    > Dodawalem gazu telepalo. Zsunalem oslone i smar byl ale jakos malo.
    > Dopakowalem smaru i przestalo telepac. Jak twoj samochod to starzyzna to
    > moze byc za malo smaru albo sie juz smar wysmarowal.

    Do którego przegubu na półośce dodałeś smaru?
    Do zewnętrznego czy wewnętrznego?

  • 12. Data: 2017-09-21 11:46:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zewnetrznego.

  • 13. Data: 2017-09-21 20:01:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 20 Sep 2017 12:38:13 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > CV joint? A czemu tak sądzisz? I jak to zweryfikować? Gumy na przegubach
    > mam suche, niepopękane...

    Tak się u mnie robi po przeciążeniu przegubu, zarówno jak się zacierają jak
    i luzują.

    Zweryfikować po części można tak, że to się zmienia wraz z kątem pracy
    przegubu, czyli w ostrych zakrętach, jak przegub pracuje pod różnymi
    kątami z powodu przechylania się samochodu, to te drgania Ci się będę
    zmieniać.

    Można też spróbować podnieść przód, rozpędzić koła i zobaczyć czy drgania
    się zmieniają przy skrętach kierownicy.

  • 14. Data: 2017-09-22 02:43:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

> [...]
    >
    > Można też spróbować podnieść przód, rozpędzić koła i zobaczyć czy
    > drgania się zmieniają przy skrętach kierownicy.

    Intersujące... dzięki.