    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Tulejka termokurczliwa
    Date: Sun, 5 Feb 2017 18:30:36 +0100

    Naprawiam stary malakser kuchenny, gdzie potrzebuję połączyć nową
    końcówkę wałka ze starym sprzęgłem. W uproszczeniu łączę osiowo z sobą
    dwa wałki z tworzywa sztucznego. Nowy wałek ma średnicę zewnętrzną 22
    mm, a stare sprzęgło zewnętrzną 21.
    Początkowo chciałem rozwiercić nowy wałek od wewnątrz na ok 18 mm, a
    stare sprzęgło przetoczyć też na tyle i połączyć jedno z drugim na kleju
    na wcisk. Niestety tak się nie da, bo w każdym przypadku będzie za
    cienka grubość ścianki.
    Poszerzyć części zewnętrznej na gorąco też się nie da, bo jest to jakieś
    dziwne tworzywo, które zaczyna się palić wcześniej, niż mięknie.
    Wymyśliłem, że kupię jakąś tuleję termokurczliwą, którą nałożę na oba
    elementy i w ten sposób połączę. Niestety wszystko, co znajduję z tulei
    termokurczliwych to albo koszulki, które są za cienkie, albo tuleje z
    metalowymi elementami wewnątrz do łączenia przewodów
    Czy ktoś z Kolegów spotkał się z tulejkami termokurczliwymi o średnicy
    ok 22 mm i grubości ścianki minimum 1 mm (wolałbym 2)?
    Jacek