  • 21. Data: 2009-05-12 05:44:11
    Temat: Re: Upgrade bios bez flopa
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Kocur" <m...@g...com.wytnij> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:gu9u7c$18vg$...@n...ipartners.pl...
    > Mhhm. Mój Linux ostatnio zawiesił się... hmm... wiem! po podłączeniu
    > aparatu na USB. Było to 2,5 roku temu i po twardym resecie okazało się,
    > że płyta główna jest do wymiany. Pierwszy zwis też pamiętam, bo wtedy
    > padł mi RAM 128MB DDRI (oj, dawno to musiało być). Po resecie
    > oczywiście pipczenie z głośniczka.

    Twoje porównanie nic nie wnosi.
    Mój znajomy ubuntu reinstaluje średnio 1,5 razy w ciągu miesiąca (co 3
    tygodnie), natomiast u mnie vista chodzi stabilnie jak skała.

  • 22. Data: 2009-05-12 22:57:43
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba qwerty napisała na pl.comp.pecet:

    > Twoje porównanie nic nie wnosi.
    > Mój znajomy ubuntu reinstaluje średnio 1,5 razy w ciągu miesiąca (co 3
    > tygodnie), natomiast u mnie vista chodzi stabilnie jak skała.

    W sumie jeden kij. Flashowania z systemów operacyjnych po prostu nie
    należy upowszechniać, bo raz że z założenia mniej stabilne, dwa z
    założenia mniej dostępne.

    Marcin Kocur

  • 23. Data: 2009-05-13 06:09:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Kocur" <m...@g...com.wytnij> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:gucut1$2ie2$...@n...ipartners.pl...
    > W sumie jeden kij. Flashowania z systemów operacyjnych po prostu nie
    > należy upowszechniać, bo raz że z założenia mniej stabilne, dwa z
    > założenia mniej dostępne.

    Moim zdaniem powinni wrzucać pamięć flash do płyt głównych (niedużej
    pojemności). Tak, żeby zmieścić bios oraz sterowniki.

  • 24. Data: 2009-05-13 23:21:50
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 13 May 2009 08:09:34 +0200,
    qwerty <q...@p...fm> screamed:

    > Moim zdaniem powinni wrzucać pamięć flash do płyt głównych (niedużej
    > pojemności). Tak, żeby zmieścić bios oraz sterowniki.

    Sterowniki do czego? XP? Vista x86? Vista x86_64? Nagle mały FLASH
    robi się duży...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 01:21:11 user up 12072 days, 13:16, 1 user, load average: 0.13, 0.89, 0.04 ]

    Too err is human. To really screw things up you need a computer.

  • 25. Data: 2009-05-14 05:16:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:slrnh0mlge.br4.milusi.pysiaczek@buziacz
    ek.pl...
    > Sterowniki do czego? XP? Vista x86? Vista x86_64? Nagle mały FLASH
    > robi się duży...

    Użytkownik by do sam wrzucał odpowiednie. Czemu robi się duży? Ile sterowniki
    zajmuję? 512 MB powinno bez problemu wystarczyć.

  • 26. Data: 2009-05-14 10:34:28
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 14 May 2009 07:16:03 +0200,
    qwerty <q...@p...fm> screamed:

    > Użytkownik by do sam wrzucał odpowiednie. Czemu robi się duży? Ile sterowniki
    > zajmuję? 512 MB powinno bez problemu wystarczyć.

    To już zwiększa koszt płyty. A skoro sam miałby sobie wrzucać to znacznie
    taniej jest przerzucić ten koszt na niego.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 12:33:46 user up 12072 days, 0:28, 1 user, load average: 0.13, 0.89, 0.04 ]

    Now that I have it all, can I give some of it back?