  • 11. Data: 2020-01-16 10:44:47
    Temat: Re: VW zaproszony do kasy ;-)
    Od: p...@g...com

    --Serwis autoryzowany VW w Polsce to parodia. Nic nie potrafią - np.
    regulację położenia maski powtarzali 3 razy i za każdym razem w inną
    stronę krzywo.

    ASO to nie jest wymarzony pracodawca, chlopaki jak sie wyrobia to daja noge bo po co
    pracowac za groszaki ? w Hamburgu w moim ASO pracuja chlopaki z PL, Niemcy to
    majstrzy, kontakt z klientem i laleczki na recepcji :-)

    http://www.vwhilfe.com/vwseite-910.html

    u mnie byl ciekawy przypadek, w platikowej oslonie silownika pojawila sie rysa, potem
    korozja i silownik sie blokowal, chwile trwalo zanim sie zorientowalem :-)

  • 12. Data: 2020-01-16 12:46:11
    Od: z <...@...pl>

    Dobre ;-)

    To nie nasza wina. To nie nasza ręka

  • 13. Data: 2020-01-16 16:07:07
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-01-15 o 17:14, p...@g...com pisze:
    > http://moto.pl/MotoPL/7,88389,25600876,volkswagen-uk
    ranany-w-polsce-za-afere-dieselgate-musi-zaplacic.ht
    ml

    Policzmy - volkswagen sprzedał tylko w jednym roku 2018 56 tys.
    samochodów. Czyli w ciągu np. 5 lat - 280 tys. - wypada po 400 zł na
    auto. Gdyby doliczyć jeszcze Skodę i Seata to by wyszła kwota na waciki
    - i tak im się opłaci.
    T.

  • 14. Data: 2020-01-16 20:07:50
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-16 o 16:07, T. pisze:
> [...]
    > samochodów. Czyli w ciągu np. 5 lat - 280 tys. - wypada po 400 zł na
    > auto. Gdyby doliczyć jeszcze Skodę i Seata to by wyszła kwota na waciki

    Oraz Porsze, Lambordżini i Ałdi. No, ale te, to akurat na pewno nie
    zatruwają ponad normę.

  • 15. Data: 2020-01-16 20:49:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.01.2020 o 20:07, Poldek pisze:

    > Oraz Porsze, Lambordżini i Ałdi. No, ale te, to akurat na pewno nie
    > zatruwają ponad normę.

    Obstawiam, że zatruwają dużo ponad normę.

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-01-16 20:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    ukranany-w-polsce-z

    > Ale ale ... czy adresat tej kary jest zasadny ?
    >
    > O wlasnie
    > "Jak donosi tvn24bis.pl, który uzyskał odpowiedź rzecznika
    > Volkswagen Group Polska w tej sprawie,
    > zdaniem firmy postępowanie było prowadzone przeciwko niewłaściwemu
    > podmiotowi,
    > bo spółka Volkswagen Group Polska jest importerem pojazdów i nie
    > miała wiedzy na temat procederu ujawnionego w ramach dieselgate."
    >
    > VW w Polsce ma tez produkcje, ale jakie modele, silniki i ile z tego
    > sprzedali w Polsce ?

    JF, daj spokój...
    Zreszta z tego co mowia to sa nawet maile w ktorych dyrekcja kaze
    pracownikom klinetow probujacych reklamowac ekologicznosc spuszczac na
    bambus wiec nie mow mi ze nie wiedzieli o co chodzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 17. Data: 2020-01-16 22:24:13
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2020-01-15 19:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No własnie tez rozbawiła mnie ta kwota.
    > Oczywiście w zadnym medium rzeczowo faktowym nie znalazł się dziennikarz
    > który przeanalizowałby te sprawe.
    >
    > Jedyne co usłyszałem dajacego nadzieje (aczkolwiek niewielka) to ze taka
    > kara daje jakies dodatkowe argumenty przy dochodzeniu roszczen cywilnych.
    > Moze dopiero teraz sie zacznie? Tak, wiem...

    Ale kto ma dochodzić roszczeń? My wszyscy? No bo chyba nie własciciel.
    No chyba, że adekwatnie do jego udziału w stracie - czyli ~1/37000000
    udziału w ewentualnym "odszkodowaniu".

    --
    mk4

  • 18. Data: 2020-01-17 00:48:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 Jan 2020 12:46:11 +0100, z napisał(a):
    > Dobre ;-)
    > To nie nasza wina. To nie nasza ręka

    Ale prawdziwe.
    VW Polska samochodow nie produkowal ... wiec za co te kary ?
    Chyba nie, bo jakas fabryka w Polsce jest, ale do kogo nalezy.

    Niech UOKiK producenta sciga.

    J,.

  • 19. Data: 2020-01-17 08:22:59
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-16 o 20:49, Shrek pisze:

    > Obstawiam, że zatruwają dużo ponad normę.

    To są auta prestiżowe, więc nie mogą pierdzieć.

  • 20. Data: 2020-01-17 09:26:36
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-17 o 08:22 +0100, Poldek napisał:

    > To są auta prestiżowe, więc nie mogą pierdzieć.

    Producenci podają...

    Porsche Cayenne Turbo 4.0 = 261 g. CO2/km

    Dacia Logan 1.0 SCe = 115 g. CO2/km

    Mateusz