  • 11. Data: 2019-05-26 00:23:34
    Temat: Re: [Warszawa] Zlot / złaz p.m.e, sobota, 18:00
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2019-05-24 o 16:00, Queequeg pisze:

    > Zainteresowanie, widzę, olbrzymie :)
    >
    > No nic, anulowałem jutrzejszą rezerwację, dogadajmy inny termin.

    Witam,
    jeśli żona nie zrobi mi niespodzianki i nie urodzi wcześniej syna to 31
    maja z chęcią spotkam "starych" wyjadaczy z tej grupy...
    Czytam ją od 99 roku ale pisuję rzadko gdy mogę w czymś pomóc.

    --
    Jacek Rutkowski
    pzdr, j.r.

  • 12. Data: 2019-05-27 09:08:43
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Mateusz Viste <m...@n...pamietam> wrote:

    > Jako że kolega zdaje się pasjonować amerykańską pop-kulturą, zamieszczam
    > poniżej kilka propozycji alternatywnych terminów dla zainteresowanych:
    >
    > https://youtu.be/ZbJjwoXn2O8?t=331

    Piękne ;)

    To też:
    https://www.elitedaily.com/entertainment/ron-swanson
    -april-ludgate-parks-recreation/1534036

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 13. Data: 2019-05-27 09:10:35
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> wrote:

    > Piątek 31. dla mnie ok. Wpisałem do kalendarza.

    Ok, zatem 31 maja o 18:00 w MOD na Oleandrów 8 :) Też właśnie wpisałem.

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 14. Data: 2019-05-31 10:21:01
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> wrote:

    > Piątek 31. dla mnie ok. Wpisałem do kalendarza.

    Btw, może byłoby zasadne wymienić się na priv numerami telefonów?

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 15. Data: 2019-05-31 10:40:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Queequeg,

    Friday, May 31, 2019, 10:21:01 AM, you wrote:

    > Btw, może byłoby zasadne wymienić się na priv numerami telefonów?

    Zgłosisz bazę do RODO? ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2019-05-31 10:50:16
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Zgłosisz bazę do RODO? ;)

    Zanim zgłoszę to już sprzedam :)

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 17. Data: 2019-05-31 17:52:36
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > Btw, może byłoby zasadne wymienić się na priv numerami telefonów?

    W koncu sie nie wymienilismy, wiec napisze tu (jakby jakims cudem ktos
    czytal grupy na telefonie / urzadzeniu mobilnym). Juz jestem, siedze na
    zewnatrz, niebieska koszula, rezystor 5W wystajacy z jej kieszeni ;)

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 18. Data: 2019-06-01 02:23:29
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-05-31 o 17:52, Queequeg pisze:
    > W koncu sie nie wymienilismy,

    No to mnie tytuł zmylił, bo myślałem, że w sobotę, czyli jutro:-(
    Próbowałem do Ciebie napisać, ale odgadnąć maila nie mogłem.
    Mój w stopce zapisany, jakbyś mógł...

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 19. Data: 2019-06-01 14:10:15
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> wrote:

    > No to mnie tytuł zmylił, bo myślałem, że w sobotę, czyli jutro:-(
    > Próbowałem do Ciebie napisać, ale odgadnąć maila nie mogłem.
    > Mój w stopce zapisany, jakbyś mógł...

    O proszę :( Właśnie tak się zastanawialiśmy z Adamem, czemu Cię nie było.

    Trzeba będzie zrobić jeszcze jeden złaz, odezwę się wtedy już na maila :)

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 20. Data: 2019-06-01 14:58:59
    Od: A S <a...@e...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 14:10, Queequeg pisze:

    > Trzeba będzie zrobić jeszcze jeden złaz, odezwę się wtedy już na maila :)

    Kiedyś trafiłem do hotelu, w którym zlot miała grupa "dziecko".
    Tych matek i ojców było z 200. Bachorów z 400. Co tam się wyrabiało
    przez 2 dni i 1 noc.
    --
    A S