  • 21. Data: 2019-06-02 01:15:45
    Temat: Re: [Warszawa] Zlot / złaz p.m.e, sobota, 18:00
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 14:10, Queequeg pisze:
    > odezwę się wtedy już na maila

    Będę wdzięczny. Nakręciłem się, że poznam grupowiczów, a tu małe
    przekłamanie bitów i się data wysypała:-(

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 22. Data: 2019-06-03 00:24:34
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    > W koncu sie nie wymienilismy, wiec napisze tu (jakby jakims cudem ktos
    > czytal grupy na telefonie / urzadzeniu mobilnym). Juz jestem, siedze na
    > zewnatrz, niebieska koszula, rezystor 5W wystajacy z jej kieszeni ;)

    Złaz się odbył. Było fajnie.

    Na dowód :
    https://drive.google.com/file/d/1ZQ_GMtNuGKZlHFLXNhh
    lr3qfb9SOBlR_/view?usp=sharing

    Pozdrawiam
    Adam Górski

  • 23. Data: 2019-06-03 11:18:01
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> wrote:

    > https://drive.google.com/file/d/1ZQ_GMtNuGKZlHFLXNhh
    lr3qfb9SOBlR_/view?usp=sharing

    Podobieństwo uderzające ;)

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 24. Data: 2019-06-03 11:40:13
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-06-03 11:18, Queequeg wrote:

    lr3qfb9SOBlR_/view?usp=sharing

    > Podobieństwo uderzające ;)

    To ile osób było?

    W.

  • 25. Data: 2019-06-03 12:39:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Monday, June 3, 2019, 12:24:34 AM, you wrote:

    > Złaz się odbył. Było fajnie.
    > Na dowód :
    > https://drive.google.com/file/d/1ZQ_GMtNuGKZlHFLXNhh
    lr3qfb9SOBlR_/view?usp=sharing

    Jakiś krzaczor, dwóch Adamów i jakaś bialogłowa?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2019-06-03 13:54:56
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    lr3qfb9SOBlR_/view?usp=sharing

    > Jakiś krzaczor, dwóch Adamów i jakaś bialogłowa?

    Czarnogłowa :)

    Adam Górski

  • 27. Data: 2019-06-03 14:04:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Monday, June 3, 2019, 1:54:56 PM, you wrote:

    > Czarnogłowa :)

    Ale dobrze rozpoznałem? :)

    --
    Best regards,