  • 21. Data: 2019-09-10 19:27:23
    Temat: Re: We Wrocawiu dużo hulajnóg
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To juz byla sprawa w sadzie i jest prawomocny wyrok o uchyleniu mandatu? Gostek ktory
    w artykule z linku opowiada to jakis idiota. Pieszy na chodniku moze fikac koziolki
    itp. mowil. Inna uzywana w necie narracja to taka ze jak ja zawiezli do szpitala to
    musiala byc niewinna.

  • 22. Data: 2019-09-11 11:15:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-09-09 12:21, J.F. wrote:

    >Tak ogólnie to https://takeanddrive.eu/map.html

    >"Obsługujemy Lime, Hive, Click2Go, Easyshare, Vozilla, MiiMove,
    >Panek, 4mobility, Blinkee, Hop.City, EcoShare, Yumi, GoScooter,
    >SCROOT, CityBee, GreenGoo, Tauron (eCar), Innogy Go, Hulaj, Volt
    >Scooters, Quick, logosharing, Naminuty.pl, Wavelo, Mevo i innych :) "

    Tylko nie wszystkie wszedzie sa.
    I Vozilla to np siec samochodow elektrycznych, a nie hulajnog.

    J.

  • 23. Data: 2019-09-11 14:04:53
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-09-10 o 18:32, kk pisze:

    > Brak tutaj pokrzywdzonych.

    Skąd wiesz?
    Nawiedzony?

  • 24. Data: 2019-09-11 15:24:49
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Na wsiach rower lepszy.

    Ale na autostradzie lepsiejsza hulajnoga.

    https://www.antyradio.pl/Technologia/Gadzety/Jechal-
    hulajnoga-elektryczna-po-autostradzie-A2-Po-ciemku-i
    -pod-prad-WIDEO-35013

  • 25. Data: 2019-09-11 21:02:18
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-11 14:04, t-1 wrote:

    > Skąd wiesz?

    Stąd.

    > Nawiedzony?

    Nie zrozumiałeś?

  • 26. Data: 2019-09-11 21:03:36
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-11 11:15, J.F. wrote:
    > Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup

    > Tylko nie wszystkie wszedzie sa.
    > I Vozilla to np siec samochodow elektrycznych, a nie hulajnog.

    No tak, serwis jest do wszystkiego czym można się przejechać.

  • 27. Data: 2019-09-12 11:00:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kk" napisał w wiadomości grup
    >Zenek donosi, że u niego dużo hulajnóg. We Wrocławiu też dużo. Ale
    >nie wszędzie tak dużo.

    No i mamy skutki
    https://gazetawroclawska.pl/tragiczny-wypadek-na-leg
    nickiej-nie-zyje-mezczyzna-jadacy-na-hulajnodze/ar/c
    1-14417063

    No coz, ciekawe jak to z tymi swiatlami bylo,
    ale Legnicka, 50 sie tam nie jezdzi ...

    J.

  • 28. Data: 2019-09-12 12:51:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 12 Sep 2019 11:00:54 +0200, w <5d7a09e6$0$526$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    nickiej-nie-zyje-mezczyzna-jadacy-na-hulajnodze/ar/c
    1-14417063

    > No coz, ciekawe jak to z tymi swiatlami bylo,

    Hulajnogowiec wjechał na czerwonym, a SUV pewnie gonił z 80km/h sądząc po
    śladach (50-latek za kółkiem).
    Wina obopólna, ale poczekamy na sąd.

  • 29. Data: 2019-09-12 13:11:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):
    nickiej-nie-zyje-mezczyzna-jadacy-na-hulajnodze/ar/c
    1-14417063

    >Hulajnogowiec wjechał na czerwonym, a SUV pewnie gonił z 80km/h
    >sądząc po

    Wcale bym sie nie zdziwil.

    >śladach (50-latek za kółkiem).

    Jakich sladach ? ABS sladow nie zostawia, ale kamera sie mogla jakas
    trafic, a nawet kilka.

    >Wina obopólna, ale poczekamy na sąd.

    To sie pewnie nie doczekamy, bo pismaki stracily zainteresowanie.

    No i jaka obopolna - hulajnogista oskarzony nie bedzie ...

    J.

  • 30. Data: 2019-09-12 18:51:59
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-09-12 11:00, J.F. wrote:
> [...]
    >
    > No i mamy skutki
    > https://gazetawroclawska.pl/tragiczny-wypadek-na-leg
    nickiej-nie-zyje-mezczyzna-jadacy-na-hulajnodze/ar/c

    Pojeby twierdzą, że "nadal blokuję reklamy" :-)

    > No coz, ciekawe jak to z tymi swiatlami bylo,
    > ale Legnicka, 50 sie tam nie jezdzi ...

    Dzisiaj obtrąbił mnie gostek skręcający z naprzeciwka. CHciał mi
    zajechać drogę.