  • 11. Data: 2010-07-17 22:26:35
    Temat: Re: Weryfikacja przebiegu grupa VAG
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Rafal Lorenc" <s...@u...sie.pl> napisał w wiadomości
    news:slrni40ii2.jlk.shak@usmiecha.sie.pl...

    > W VAG`ach przebieg jest zapisywany w ECU oraz w licznikach. Licznik
    > wiadomo, można cofnąć, natomiast w ECU nie.

    hyhyh, zależy jaki "fachowiec" Ci to robi.
    Jak taki, co to kupił "cofacz" na allegro, to nie potrafi, a jak taki co wie
    o co chodzi ... to żaden problem.
    Takoż i np. w E60/61 we wszystkich ECU w samochodzie + kluczyki. Tylko to
    już nie koszt 50-100 zł tylko 300-600 zł

    (Ople, także nowe, VAG i renault łącznie z kartam i inne auta - wszytsko sie
    da ... kwestia odwiedzenia odpowiedniego fachowca, a nie pizdusia)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 12. Data: 2010-07-17 22:29:26
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi jakim ewentualnie interfejsem się do
    > nich dobrać?

    Ty nie inwestuj w interfejsy, flaszki dla ASO itd tylko podjedz do
    rzetelnego mechanika i niech Ci sprawdzi stan techniczny auta. Na chuj Ci
    grzebać w przebiegach, ktore i tak gówno Ci dadzą, bo mozesz mieć zajechane
    auto z przebiegiem 50-100kkm tak samo jak porządne z przebiegiem 300+ kkm.

    Przebieg jest sprawą wtórną, bo największą wadą używanego auta jest jego
    poprzeni wlasciciel, a nie przebieg jako taki.

    ps. w Polsce chyba nigdy nie będzie normalnie i zawsze będzie sie załatwiać
    sprawy od dupy strony.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 13. Data: 2010-07-19 09:36:32
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    glang pisze:
    > nie raju tylko "reichu" :)))

    Dla mnie to raj :)

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2010-07-19 09:41:58
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > ps. w Polsce chyba nigdy nie będzie normalnie i zawsze będzie sie
    > załatwiać sprawy od dupy strony.

    Nie lubię być oszukiwany, poza tym przebieg jest dla mnie bardzo ważny,
    nie ze względu na silnik czy skrzynie a na karoserię. Fakt nie ma dla
    mnie większego znaczenia czy auto przejechało 200 czy 300tyś, ale jeśli
    na liczniku będzie 250 a realnie 700tyś km to już oznacza, znacznie
    niższą wartość pojazdu. I dlatego chciałem się ustrzec przed takim
    przypadkiem. Zdecydowałem się jednak na fiata stilo, mam examiner i bez
    problemu mogę dostać się do przebiegu zapisanego w ECU (ciężko jest tam
    namieszać trzeba się znać i to mało nie kosztuje, dlatego cofacze
    dotykają się tylko do liczników)

    Dla przykładu oglądałem ze znajomym dwa auta dla niego. Każde 2003 rok
    na liczniku 170-200tyś km. W jednym hodometr wskazał 240tyś w coś ok
    390tyś (i nie ma się co dziwić bo auto jeździło na taxi o czym
    świadczyły ciemniejsze punkty na karoserii. (po naklejkach)

    Reasumując interesuje mnie stan techniczny który sobie sam zweryfikuje
    znając przypadłości danego modelu, ale przebieg też ma pewne znaczenie.

    --
    krzysiek82

  • 15. Data: 2010-07-19 10:54:01
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>

    Kuba (aka cita) [y...@w...pl]
    na: pl.misc.samochody napisal/la:

> [...]
    >
    > (Ople, także nowe, VAG i renault łącznie z kartam i inne auta - wszytsko sie
    > da ... kwestia odwiedzenia odpowiedniego fachowca, a nie pizdusia)

    Z tego co zauważyłem to komisy biorą najtańszych "fachowców" - nie
    zależy im na tym, że platiki straciły kolor, ważne, żeby na szafie
    pokazywało 100kkm, więc sądzę, że w ECU przebieg dalej jest relany.

    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc

    --
    SysAdmin UsmiechaSie