  • 11. Data: 2010-04-26 17:04:39
    Temat: Re: Wideorejestrator - zagadnienia z fizyki i matmy
    Od: to <t...@a...xyz>

    kamil wrote:

    > Stary, takim jak tobie nigdy nie da sie dogodzic. Policja idzie ludziom
    > na reke nie lapiac za takie pierdoly, ale kiedy czepi sie barana
    > walacego dwa razy wiecej niz ograniczenie, to juz bezczelni sa.

    To tak jakby policjant rzucający pety na chodnik wlepił mandat za
    śmiecenie komuś, kto wyrzucił papierek po batonie, bo jest większy,
    uważasz że to ok? Policjant który sam łamie przepisy traci moralne prawo
    do ich egzekwowania, ale pewnie tego nie rozumiesz. Policjant to nie
    udzielny książe, który może sobie zdecydować, ze 70/50 jest ok i sam tak
    jedzie, a 100/50 już nie jest i w dodatku wlepić mandat za przekroczenie
    o 50, chociaż gość jechał tylko o 30 km/h szybciej niż on sam.

    --
    cokolwiek

  • 12. Data: 2010-04-26 17:42:01
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > Ĺ&#65533;miecenie komuĹ&#65533;, kto wyrzuciĹ&#65533; papierek po batonie, bo jest
    wiÄ&#65533;kszy,
    > uwaĹźasz Ĺźe to ok? Policjant ktĂłry sam Ĺ&#65533;amie przepisy traci moralne prawo

    > do ich egzekwowania, ale pewnie tego nie rozumiesz. Policjant to nie
    > udzielny ksiÄ&#65533;Ĺźe, ktĂłry moĹźe sobie zdecydowaÄ&#65533;, ze 70/50 jest ok i
    sam tak
    > jedzie, a 100/50 juĹź nie jest i w dodatku wlepiÄ&#65533; mandat za przekroczenie
    > o 50, chociaĹź goĹ&#65533;Ä&#65533; jechaĹ&#65533; tylko o 30 km/h szybciej niĹź on

    Oczywiście ze policjant łamiący w tej sytuacji przepisy nie traci żadnego prawa
    do karania innych. Wystawia się jedynie na podobną odpowiedzialność, ale nie
    jako policjant tylko jako kierowca. Program jest ogólnodostępny. Każdy może
    zgłosić naruszenie przepisów przez kierującego radiowozem. Chcesz żyć w
    normalnym kraju to się zasadź na ten odcinek, nagraj i zgłoś stosownej
    instytucji naruszenie prawa. A potem doprowadź do ukarania kierowcy radiowozu.
    masz nie tylko prawo ale i obowiązek to zrobić. Tylko że nie zrobisz. Do czegoś
    takiego trzeba mieć jaja, a Ty jesteś dobry w prowadzeniu jałowych dyskusji.

  • 13. Data: 2010-04-26 17:49:21
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    Ĺ&#65533;redniÄ&#65533; 101,3

    poprawnoĹ&#65533;Ä&#65533; dziaĹ&#65533;ania

    > Dlaczego zaĹ&#65533;oĹźyĹ&#65533;eĹ&#65533;, ze ruch wideorejestratora byĹ&#65533;
    jednostajnie opóźniony?

    prÄ&#65533;dkoĹ&#65533;ci pow. 100 km/h nie

    > Moim zdaniem to ostatnie moĹźna zakwestionowaÄ&#65533;, zaleĹźy jak daleko
    byĹ&#65533; za
    > TobÄ&#65533; przy koĹ&#65533;cu nagrania. MĂłgĹ&#65533; przecieĹź
    wyĹ&#65533;Ä&#65533;czyÄ&#65533; VR i dalej hamowaÄ&#65533;.
    > wYDAJE MI SIÄ&#65533;, Ĺźe pomiar VR powinien byÄ&#65533; dokonany przy niezmiennej

    > prÄ&#65533;dkoĹ&#65533;ci.
    >
    > --
    > cokolwiek
    Prędkość obydwu pojazdów jest bez znaczenia dla wyniku pomiaru. Maszyna
    przelicza prędkości i pokazuje prędkość rzeczywistą filmowanego samochodu. W
    dawnych czasach było coś takiego do robienia zdjęć z samochodu. Trafipax albo
    podobnie się nazywało. Prędkość do zdjęcia brał z licznika samochodu w którym
    był zainstalowany. Robił dwa zdjęcia żeby był dowód na to że samochód z którego
    fotografowano nie zmieniał prędkości w czasie robienia zdjęć.

  • 14. Data: 2010-04-26 18:00:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    kogutek wrote:

    > Oczywiście ze policjant łamiący w tej sytuacji przepisy nie traci
    > żadnego prawa do karania innych.

    Traci prawo MORALNE.

> [...]
    > ten odcinek, nagraj i zgłoś stosownej instytucji naruszenie prawa. A
    > potem doprowadź do ukarania kierowcy radiowozu. masz nie tylko prawo ale

    Bzdura, nie ma żadnego obowiązku zgłaszania wykroczeń.

    > Tylko że nie zrobisz. Do czegoś takiego trzeba
    > mieć jaja, a Ty jesteś dobry w prowadzeniu jałowych dyskusji.

    Trzeba mieć jaja żeby nagrywać policjantów jadących 70/50? Chyba
    paranoiczny umysł i zbyt dużo czasu...

    --
    cokolwiek

  • 15. Data: 2010-04-26 18:02:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    kogutek wrote:

    > Prędkość obydwu pojazdów jest bez znaczenia dla wyniku pomiaru. Maszyna
    > przelicza prędkości i pokazuje prędkość rzeczywistą filmowanego
    > samochodu.

    Bzdura, bzdura, bzdura. VR mierzy wyłącznie prędkość radiowozu. Nie ma
    tam żadnego radaru.

    --
    cokolwiek

  • 16. Data: 2010-04-26 18:42:18
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-04-26 16:14, lux wrote:

    > ludzie co się napinacie. Jak bede miał 100,99 to jadąc na ograniczeniu
    > 50 km/h nie dostane 10 pkt tylk 8. Po co się napinać, przedstawiam
    > problem mamtematyczny a nie rozważania o "sprawiedliwości" społecznej.

    Kto tu sie napina, bo narazie to widze Ciebie? ;) Zrozum, ze gdybys
    faktycznie miescil sie ulamkami wartosci gdzies na styku to wtedy
    mozesz zawsze powolywac sie na tolerancje pomiaru, gdy ta wartosc nie
    jest juz taka 'stykowa' to nie ma nad czym kruszyc kopii. Zreszta sam
    tez nie napisales na jakim ograniczeniu ciales ta setka. na 50,40,80?

    Ogolnie panowie z jezdzacych widelek maja w zwyczaju dawac jednak
    z dolu cenowych widelek chyba ze ktos jest szczegolnie niemily,
    tak samo sie ma w przypadku pomiaru na granicy kolejnych dziesiatek.

    --

    memento lorem ipsum

  • 17. Data: 2010-04-26 20:07:21
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    > Traci prawo MORALNE.
    No więc karze ich nie majac do tego prawa moralnego. Czy zmienia to w
    jakikolwiek sposób stan prawny ukaranego ?

  • 18. Data: 2010-04-27 00:01:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@s...com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Stary, takim jak tobie nigdy nie da sie dogodzic. Policja idzie
    > ludziom na reke nie lapiac za takie pierdoly, ale kiedy czepi sie
    > barana walacego dwa razy wiecej niz ograniczenie, to juz bezczelni sa.

    czyli odszczekasz, jezeli policja ukaze za 70/50 w miejscu totalnie
    bezpiecznym (zwykła łapanka znaczy sie)?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 19. Data: 2010-04-27 08:01:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@b...de napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > 50 km/h nie dostane 10 pkt tylk 8. Po co się napinać, przedstawiam
    > problem mamtematyczny a nie rozważania o "sprawiedliwości" społecznej.

    imo jezeli klarownie wytłumaczysz panom, ze bład pomiaru urzadzenia wynosi
    3%, czyli mogłes równie dobrze przekroczyc predkosc za 8pktów i taki mandat
    przyjmiesz, a za 10 punktów idziess do sadu to powinni ustapic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 20. Data: 2010-04-27 08:01:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@a...xyz napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Dlaczego założyłeś, ze ruch wideorejestratora był jednostajnie opóźniony?

    znajac czas i droge - jakie to ma znaczenie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."