  • 11. Data: 2014-10-19 20:48:57
    Temat: Re: Wjazd na Śniadeckich
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello neoniusz,

    Sunday, October 19, 2014, 7:18:53 PM, you wrote:

    > "c)Jeśli pobyt na trenie Szpitala przekracza jedną godzinę, przy
    > wyjeździe będzie pobierana kolejna opłata uzależniona od faktycznego
    > czasu pobytu na terenie Szpitala. Kwota ta wynosi iloczyn kwoty należnej
    > za postój, oraz liczby rozpoczętych godzin liczonych po upływie
    > pierwszej godziny pobytu na terenie Szpitala."
    > Strefa taniej ;)

    Ale nie wiem, gdzie bezpieczniej zostawić strucla, żeby go ktoś nie
    wywiózł w razie, gdybym utknął w szpitalu...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2014-10-19 21:33:54
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 19.10.2014 o 20:47, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hmmm... A jeśli mnie zatrzymają w szpitalu?

    Jak to co? Zgubisz paragon.

  • 13. Data: 2014-10-19 21:35:05
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 19.10.2014 o 20:48, Maciek pisze:

    > Czyli sie zmienilo, jestem prawie pewien, ze kilka lat temu kasowali mnie
    > tylko za wjazd.

    Wiesz co by sie tam dzialo jakby sie dalo parkowac za te 5 zl
    jednorazowo a nie w strefie kilkadziesiat metrow obok za 3, 3.5 i 4 zl
    za godzine? ;)

  • 14. Data: 2014-10-19 21:56:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello neoniusz,

    Sunday, October 19, 2014, 9:33:54 PM, you wrote:

    > Jak to co? Zgubisz paragon.

    A ochrona nie spisuje samochodów, które zostały na parkingu?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2014-10-19 22:27:31
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Oct 2014 20:48:57 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ale nie wiem, gdzie bezpieczniej zostawić strucla, żeby go ktoś nie
    > wywiózł w razie, gdybym utknął w szpitalu...

    Zawsze mozesz oplacic dobe z gory. A jezeli grozi Ci utkniecie na dluzszy
    czas, to chyba najlepiej zostawic jednak bryke na jakims parkingu, gdzie
    oplata nie przekroczy wartosci auta. Czytaj - jakis strzezony plac dalej od
    scislego centrum.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 16. Data: 2014-10-19 22:34:52
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > oplata nie przekroczy wartosci auta. Czytaj - jakis strzezony plac dalej od

    Albo dogadać się z kimś z Krakowa, żeby przetrzymać u niego na posesji...

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/

  • 17. Data: 2014-10-19 22:40:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Gof,

    Sunday, October 19, 2014, 10:34:52 PM, you wrote:

    > Albo dogadać się z kimś z Krakowa, żeby przetrzymać u niego na posesji...

    Problem polega na tym, że mogę tam być godzinę a mogę utknąć na
    dłużej. A wszystkiego dowiem się dopiero na miejscu :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2014-10-19 23:23:34
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Ale nie wiem, gdzie bezpieczniej zostawić strucla, żeby go ktoś nie
    > wywiózł w razie, gdybym utknął w szpitalu...

    Jeśli nie masz zaufanej osoby, której mógłbyś dać kluczyki, to ja bym
    zostawił auto w domu i odbył podróż samolotem/pociągiem/taksówką.

    MJ

  • 19. Data: 2014-10-19 23:33:23
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    > Problem polega na tym, że mogę tam być godzinę a mogę utknąć na
    > dłużej. A wszystkiego dowiem się dopiero na miejscu :(

    to w tej sytuacji IMHO najlepiej zaparkować poza strefą i dojechać
    taxi/komunikacją miejską.
    Jak chcesz to możesz zaparkować u mnie pod blokiem (okolice
    Królewskiej), miejsce nie strzeżone, ale jak na razie nie słychać, aby
    samochody ginęły.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 20. Data: 2014-10-19 23:49:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Oct 2014 23:33:23 +0200, Michał Baszyński napisał(a):

> [...]
    > Jak chcesz to możesz zaparkować u mnie pod blokiem (okolice
    > Królewskiej), miejsce nie strzeżone, ale jak na razie nie słychać, aby

    To prawda, 35 lat tam przemieszkalem i jest zdecydowanie spokojnie :)
    Swojego parkingu raczej nie proponuje, bo jest 20 km od miasta.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl