  • 21. Data: 2014-10-20 00:11:57
    Temat: Re: Wjazd na Śniadeckich
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Oct 2014 23:23:34 +0200, Michał Jankowski napisał(a):

    > Jeśli nie masz zaufanej osoby, której mógłbyś dać kluczyki, to ja bym
    > zostawił auto w domu i odbył podróż samolotem/pociągiem/taksówką.

    Albo wybierac szpital z parkingiem ...

    J.

  • 22. Data: 2014-10-20 00:23:15
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    > Problem polega na tym, że mogę tam być godzinę a mogę utknąć na
    > dłużej. A wszystkiego dowiem się dopiero na miejscu :(

    aha - jeszcze jedno - ZTCW to NFZ nie chce płacić szpitalom pełnej
    stawki jeśli pobyt trwa krócej niż 5 dni. Tak więc nawet w przypadku
    głupiej diagnostyki musisz liczyć się z co najmniej 5 dniowym zaleganiem
    w szpitalu, choćbyś miał w nim umrzeć z nudów. Bez przepustek..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 23. Data: 2014-10-20 00:23:41
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Problem polega na tym, że mogę tam być godzinę a mogę utknąć na
    > dłużej. A wszystkiego dowiem się dopiero na miejscu :(

    Hmm, z posta nizej (propozycji postawienia pod blokiem) wynika, ze
    strefa nie obejmuje calego miasta, tak jak w Warszawie (dlatego
    zaproponowalem czyjas posesje, bo w Wawie to jedyna opcja, chyba ze
    o czyms nie wiem)... wiec moze po prostu postaw gdzies poza strefa
    i dojedz taksowka, tak chyba bedzie najrozsadniej.

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/

  • 24. Data: 2014-10-20 00:27:47
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Oct 2014 00:11:57 +0200, J.F. napisał(a):

    > Albo wybierac szpital z parkingiem ...

    Albo czytac watki od poczatku :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 25. Data: 2014-10-20 08:09:51
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 20/10/14 00:23, Gof wrote:
    > strefa nie obejmuje calego miasta, tak jak w Warszawie (dlatego
    > zaproponowalem czyjas posesje, bo w Wawie to jedyna opcja

    Zdecydowanie demonizujesz zakres SPP w Warszawie:
    http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/B0FCD02A-486C-45
    5D-A9B4-1109159C419F/646840/1077_uch_mapka_do_zal_1.
    jpg
    To jest może 1/5 miasta, może mniej...

    --
    Alf/red/

  • 26. Data: 2014-10-20 09:44:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, October 20, 2014, 12:11:57 AM, you wrote:

    > Albo wybierac szpital z parkingiem ...

    To jest szpital z parkingiem. Tylko szokująco drogi.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2014-10-20 09:45:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michał,

    Monday, October 20, 2014, 12:23:15 AM, you wrote:

> [...]
    > głupiej diagnostyki musisz liczyć się z co najmniej 5 dniowym zaleganiem
    > w szpitalu, choćbyś miał w nim umrzeć z nudów. Bez przepustek..

    Nie wiem, czy od razu mnie wepchną na oddział.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2014-10-20 18:29:23
    Od: "Witolko" <x...@w...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > To jest szpital z parkingiem. Tylko szokująco drogi.
    > RoMan

    Być może dla pacjentów, powyżej iluś dni, są zniżki. Zadzwoń tam.

  • 29. Data: 2014-10-20 18:58:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Witolko,

    > Być może dla pacjentów, powyżej iluś dni, są zniżki. Zadzwoń tam.

    Dowiem się na miejscu. Dzięki za pomoc.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2014-10-20 19:59:06
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2014-10-20 00:23, Gof pisze:

    > Hmm, z posta nizej (propozycji postawienia pod blokiem) wynika, ze
    > strefa nie obejmuje calego miasta

    http://zikit.krakow.pl/strefa-platnego-parkowania
    http://zikit.krakow.pl/mapa-strefy-platnego-parkowan
    ia.html