  • 101. Data: 2019-04-25 15:34:25
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Kaznodzieja przemek.jedrzejczak
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d41e67dd-85c2-433f-ac9e-1fbe2682c177@googlegrou
    ps.com...

> [...]
    wierzenia.

    > o to jest was wiecej ?

    Tak, znacznie więcej jest takich co uzasadniają swoje wypowiedzi,
    niż tych co podają tylko do wierzenia.

    Więc w końcu napisz dlaczego tylko ty wiesz jak przepisowo jeździć
    po rondach pl. Grunwaldzki i Uniwersyteckie, a jakie wykroczenia popełniają
    inni.

  • 102. Data: 2019-04-25 15:45:48
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Zajmowanie pasa.
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-04-25 o 11:08, r...@k...pl pisze:

    > Nie wszystko masz ujęte w przepisach, sporo jest w interpretacjach i
    > orzecznictwie.
    > O zajmowaniu pasa kiedyś było, ale wypadło z przepisów -- teraz masz regułę
    > prawej ręki.

    Co za czasy - już nie da się normalnie jeździć bez znajomości orzecznictwa.

  • 103. Data: 2019-04-25 17:06:41
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Kulsony : wina tego z prawej.
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

    Wed, 24 Apr 2019 18:39:41 +0200, w <q9q472$8ai$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
    <l...@s...pl> napisał(-a):
    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Wed, 24 Apr 2019 16:02:29 +0200, w <q9pqaq$j5b$1@news.mixmin.net>,

    Ta kolizja jest dowodem na to, że policja stosuje artykuł
    o pierwszeństwie przy zmianie pasa, a nie powołuje się na zasadę prawej
    strony.

  • 104. Data: 2019-04-25 17:07:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-04-24 o 21:49, J.F. pisze:

    >Też duże, ale w innym mieście. Można zapomnieć, że się jest na
    >rondzie.
    >https://www.google.pl/maps/@51.6633701,16.0845094,3
    a,75y,180.12h,68.85t/data=!3m6!1e1!3m4!1sb8Za8mpd4h7
    QXcS2GgNMmA!2e0!7i13312!8i6656

    Wow. Stadionowe powinno sie nazywac :-)

    J.

  • 105. Data: 2019-04-25 17:08:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >--Ale te pismaki, a moze i sady, wszystko myla.

    >sady sadami a racja musi byc po naszej stronie :-)

    Ale czytam, czytam i nie wiem, co ten sad orzekl :-(

    J.

  • 106. Data: 2019-04-25 17:17:22
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

    <l...@s...pl> napisał(-a):

    > Nie wszystko masz ujęte w przepisach, sporo jest w interpretacjach i
    > orzecznictwie.

    > teraz masz regułę prawej ręki.

    Jest też pierwszeństwo podczas zmiany pasa ruchu.

    Kara nakładana jest na podstawie przepisów prawa i nakładający
    ma obowiązek podać konkretny artykuł, lub paragraf
    i nie powołuje się na interpretacje.

  • 107. Data: 2019-04-25 17:19:49
    Temat: Re: Wjazd na rondo.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Ale nie sa - wiec nie bardzo wiadomo kto zmienia pas, na ktory maja
    wjechac, itd.

    >litosci, kontynuujesz jazde swoim pasem

    Mowa o Uniwersyteckim w Szczecinie ?

    Jakim swoim pasem, skoro linie sie urywaja jeszcze przed wjazdem,
    a w ogole to na wjezdzie sa dwa pasy, a na obwodzie 3.
    To jak biegna "swoje pasy" ?

    P.S. tak sie to robi we Wroclawiu
    https://www.google.pl/maps/@51.1114321,17.0606342,21
    9m/data=!3m1!1e3

    >-> popatrz na te bazgroly Dworaka jasniej juz nie mozna

    ktore bazgroly ?

    J.

  • 108. Data: 2019-04-25 18:02:33
    Od: <1...@8...180233.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    3a,75y,180.12h,68.85t/data=!3m6!1e1!3m4!1sb8Za8mpd4h
    7QXcS2GgNMmA!2e0!7i13312!8i6656

    > Wow. Stadionowe powinno sie nazywac :-)

    Nie klikałem, ale strzelam, że chodzi o Głogów, wielokrotnie na pms
    pokazywane "SORO"

    Wiec Wow jest tu nie na miejscu CHLORRz3

    --
    'Tom N'

  • 109. Data: 2019-04-25 18:08:20
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Lewy kierunkowskaz.
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

    > Ale czytam, czytam i nie wiem, co ten sad orzekl :-(
    >
    > J.

    Orzekł, że włączanie lewego kierunkowskazu przed wjazdem
    na rondo nie jest wymagane.

  • 110. Data: 2019-04-25 18:26:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości grup
    g.invalid.190425.invalid...
> [...]

    >Nie klikałem, ale strzelam, że chodzi o Głogów, wielokrotnie na pms
    >pokazywane "SORO"
    >Wiec Wow jest tu nie na miejscu CHLORRz3

    jakies 230 na 280m ... takiego to nawet w Paryzu nie ma :-)

    J.