  • 91. Data: 2019-04-25 10:11:24
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Grunwaldzki, Uniwersytecki. Przemka głupoty.
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:96cdbe43-f9f2-4bb2-a2a6-220964ea87fd@googlegrou
    ps.com...
    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7e168e58-1216-4811-a6d7-53f35a64db16@googlegrou
    ps.com...

    >-Dlaczego na rondzie Grunwaldzkim nikt nie ma wątpliwości ?
    >-Dlaczego na rondzie Uniwersyteckim gubią się ?

    nie wiem, ja jestem ze Szczecina :-)

    Przemek,
    To po jakiego Zenka piszesz głupoty ? Miałeś zły sen ?

  • 92. Data: 2019-04-25 10:46:33
    Od: p...@g...com

    -- To po jakiego Zenka piszesz głupoty ? Miałeś zły sen ?

    to nie ja nie ogarniam ronda ktore stoi od 10-ciu lat

  • 93. Data: 2019-04-25 10:58:09
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Kulsony : wina tego z prawej.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 24 Apr 2019 18:39:41 +0200, w <q9q472$8ai$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
    <l...@s...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego ja mam pecha ?

    Bo ta kolizja nie ma nic wspólnego z twoim przykładem. Weź ogarnij się trochę.

  • 94. Data: 2019-04-25 11:08:09
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Zajmowanie pasa.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 24 Apr 2019 18:51:21 +0200, w <q9q472$8ai$2@news.mixmin.net>, "Bogobo"
    <l...@s...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli chcesz zająć pas to musisz wiedzieć czy i kiedy masz
    > pierwszeństwo.

    I dobrze, żebyś tą wiedzę sobie w końcu przyswoił.

    > Który przepis zezwala zajechać drogę przy zajmowaniu pasa ?

    Wszystko ci się już pieprzy w tych przepisach. Od kiedy pojazd posiadający
    pierwszeństwo może komuś zajechać drogę?

    > W którym przepisie PoRD jest napisane coś o zajmowaniu pasa ?

    Nie wszystko masz ujęte w przepisach, sporo jest w interpretacjach i
    orzecznictwie.
    O zajmowaniu pasa kiedyś było, ale wypadło z przepisów -- teraz masz regułę
    prawej ręki.

  • 95. Data: 2019-04-25 11:52:08
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Grunwaldzki, Uniwersytecki.
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > to nie ja nie ogarniam ronda ktore stoi od 10-ciu lat

    Na jakiej podstawie tak twierdzisz, że ktoś nie ogarnia.

    Chcesz zaistnieć w Usenecie i piszesz byle pisać ?

  • 96. Data: 2019-04-25 12:07:54
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Kto ma pierwszeństwo ?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2019-04-24 o 18:28, Axel pisze:

    > To skoro to taka prosta zasada, to teraz ją zastosuj przy 3 pasach na
    > wjeździe i 4 na rondzie... Który pas powinien zostać wolny?

    Lubię to! :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 97. Data: 2019-04-25 12:19:39
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Uniwersyteckie.
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > ps Uniweryteckie ma 10 lat (jak nie lepiej) wiec tylko przybysze z wiosek
    > maja z tym problemy

    Dlaczego ty twierdzisz, że oni mają problemy ?
    Na jakiej podstawie tak twierdzisz ?

  • 98. Data: 2019-04-25 12:41:06
    Od: p...@g...com

    --Chcesz zaistnieć w Usenecie i piszesz byle pisać ?

    zdecydowanie, dlatego klepnalem 38 postow o 10-cio letnim rondzie w 2 dni :-)

  • 99. Data: 2019-04-25 12:58:58
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Kaznodzieja przemek.jedrzejczak
    Od: "Nirek" <d...@d...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > zdecydowanie,

    to pisz na pl.soc.religia ; tam kaznodzieje, tacy jak ty, podają do
    wierzenia.

  • 100. Data: 2019-04-25 13:05:46
    Od: p...@g...com

    --to pisz na pl.soc.religia ; tam kaznodzieje, tacy jak ty, podają do
    wierzenia.

    o to jest was wiecej ? czy ma to jakis zwiazek ze strajkiem nauczycieli ?