  • 261. Data: 2019-06-20 14:48:00
    Temat: Re: Wjazd na rondo.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Bogobo" <l...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:qd1198$ggc$4@news.mixmin.net...
    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nigdy i nigdzie czegoś takiego nie widziałem od wielu wielu lat.

    A ja widzę codziennie. :-(
    neelix

  • 262. Data: 2019-06-20 14:51:42
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko w wyjątkowej sytuacji na skrzyżowaniu i nie dotyczy to ronda.
    > Prawy nie zawsze ma pierwszeństwo na środkowy.
    > Prawy musi ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu środkowym.

    Przestań kluczyć. Nie masz szans.
    neelix

  • 263. Data: 2019-06-20 15:00:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.06.2019 o 14:46, neelix pisze:

    > Należy używać mózgu i nie trzymać nogi na hamulcu po zatrzymaniu bo po co.

    Chociażby po to, że jak ktoś cie jebnie z tyłu to żeby nowego kręgosłupa
    nie szukać po szpitalach. Albo sie nie stoczyć, o automatach nie wspominam.

    A mógłbyś przytoczyć ze trzy sensowne argumenty dlaczego nie należy
    trzymać samochodu na hamulcu?

    Shrek

  • 264. Data: 2019-06-20 15:02:57
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Kto ma pierwszeństwo ?
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    75y,41.86h,92.16t/data=!3m7!1e1!3m5!1s1tAsDUUTBWC-nu
    gQgkK4Bw!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3
    D1tAsDUUTBWC-nugQgkK4Bw%26output%3Dthumbnail%26cb_cl
    ient%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h
    %3D100%26yaw%3D243.26442%26pitch%3D0%26thumbfov%3D10
    0!7i13312!8i6656?hl=pl

    ,75y,41.86h,92.16t/data=!3m6!1e1!3m4!1sM8Y7CWiErWvJP
    SRR9o-Hag!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
    > Nie ma takiego przepisu w PoRD. Prawy pojazd nie ma pierwszeństwa.

    JEST. I popatrz na znaki! Niestety usiłujecie interpretować prawo po swojemu
    jak wam pasuje. Dlatego stwarzacie zagrożenie i powodujecie wypadki. Tak być
    nie może. Macie robić wszystko by do wypadku nie doszło. Koledze też
    mówiłem, by nie jeździł rowerem po chodniku, a on powiedział, że w tv
    mówili, że można kiedy chodnik ma 2m szerokości i dalej jeździ. Nie dotarło
    i dopóki nie zapłaci to nie dotrze.

    neelix

  • 265. Data: 2019-06-20 15:27:07
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Chociażby po to, że jak ktoś cie jebnie z tyłu to żeby nowego kręgosłupa
    > nie szukać po szpitalach. Albo sie nie stoczyć, o automatach nie
    > wspominam.

    90-99% to automaty? Prędzej 10%. Stoczyć na płaskim??? Kręgosłup? Od
    dłuższeggo czasu nie widuję uderzeń w tył. Może najlepiej nie wychodzić z
    domu? Oni po prostu trzymają nogę bezmyślnie. Żaden lekarz ani instruktor
    nie nakazywał takiej absurdalnej przezorności na wyrost. Po prostu na kursie
    nie było reakcji instruktora bo nawet nie zauważył i zrobił się durny nawyk.
    Niektórzy w czasie jazdy trzymają nogę na sprzęgle. Chyba wdepnęli w gumę do
    żucia i się pokleiło. Ten wciśnięty hamulec to jakiś defekt psychiczny.
    > A mógłbyś przytoczyć ze trzy sensowne argumenty dlaczego nie należy
    > trzymać samochodu na hamulcu?

    Bo hamulec służy do zatrzymania pojazdu i po zatrzymaniu na płaskim jego
    rola jest skończona? Bo przepalają się żarówki i jak potrzeba to nie świecą?
    Bo mocne nowe ledy walą wieczorem po oczach? Bo to przeczy rozumowi? I ten
    ostatni sam jeden zupełnie wystarcza. Zachowania powinny być racjonalne. Po
    co np. trzymać wciśnięte sprzęgło kiedy auto stoi i stać jeszcze będzie
    długo? To też absurd. Normalne zachowanie to nogi na podlodze.

    neelix

  • 266. Data: 2019-06-20 15:29:26
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 20 czerwca 2019 07:36:39 UTC-5 użytkownik neelix napisał:
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:XnsAA62CBC78DE21budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > A w jakim celu skoro auto stoi na plaskim, a nawet na lekkim pochyleniu nie
    > zjeżdża?

    Aby panowac nad pojazdem. Szczegolnie jak sie ten z tylu zapomni i przywali ci w
    tylek to jest szansa ze ty nie przywalisz kolejnemu.

    Ale jak lubisz placic wyzsze skladki to moze noge oszczedzaj?

  • 267. Data: 2019-06-20 16:19:07
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 20 czerwca 2019 08:26:38 UTC-5 użytkownik neelix napisał:

    > Bo hamulec służy do zatrzymania pojazdu i po zatrzymaniu na płaskim jego
    > rola jest skończona?

    O ile auto sie nie stacza. Mi nawet na niewielkim spadku auto sie stacza.

    > Bo przepalają się żarówki i jak potrzeba to nie świecą?
    Mi swieca, A jak sie przepala raz na ruski rok to wymieniam.

    > Bo mocne nowe ledy walą wieczorem po oczach?

    Staram sie nie wpatrywac w te stopy.

> [...]
    > co np. trzymać wciśnięte sprzęgło kiedy auto stoi i stać jeszcze będzie
    > długo? To też absurd. Normalne zachowanie to nogi na podlodze.

    Stopy maja tez inna zalete. Z kilometra je widac wiec ten z tylu widzi ze cos sie
    dzieje.
    Jak korek stoi to ja wogole gasze auto.
    Jak sie porusza powoli to i tak trzeba hamowac co pol metra czy dwa.
    Wiec zadna roznica.
    A hamowane auto jest bardziej kontrolowalne.

  • 268. Data: 2019-06-20 16:49:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.06.2019 o 15:27, neelix pisze:

    > 90-99% to automaty? Prędzej 10%.

    A co za różnica - jest powód? Jest. Jest rozsądny - jest? 1:0 dla mnie.
    A po czym pozanajesz w korku czy automat czy nie?

    > Stoczyć na płaskim???

    Większość się stacza "na płaskim", nie sądziłeś chyba że robią to celowo?

    > Kręgosłup? Od
    > dłuższeggo czasu nie widuję uderzeń w tył.

    Ja też rzadko widuję, ale jednak jak już widzisz, to sporo tego.

    > Bo hamulec służy do zatrzymania pojazdu i po zatrzymaniu na płaskim jego
    > rola jest skończona?

    Dziwne - to po co ręczny wynaleźli?

    > Bo przepalają się żarówki i jak potrzeba to nie
    > świecą?

    Kierunki też oszczędzasz? Pytałem o sensowne argumenty.

    > Bo mocne nowe ledy walą wieczorem po oczach?

    Idź do okulisty - nie żartuję.

    > Bo to przeczy
    > rozumowi?

    Sam przeczysz rozumowi - komplikujesz rzeczy proste i doszukujesz się
    skomplikowanych uzasadnień gdzie ich nie ma i nie są potrzebne.

    Shrek

  • 269. Data: 2019-06-20 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > A w jakim celu skoro auto stoi na plaskim, a nawet na lekkim
    > pochyleniu nie zjeżdża?

    Bo w koncu sie zapomnisz i ci zjedzie...
    Duzy spad do tego nie jest potrzebny, czasami wrecz niezauwazalny, no
    chyba ze masz cos nie tak z hamulcami / łozyskami / oponami etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 270. Data: 2019-07-26 14:49:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Bogobo pisze tak:

    > Wjazd na rondo. Kto ma pierwszeństwo ?

    Ciepła sytuacja z dziś. Byłbym poszkodowany. Sram na odszkodowanie.
    Nie chce mieć pogniecionego samochodu ani bólu głowy szukania innego.

    Chciałem się upewnić, że wjeżdzający zawsze jest szkodowy.

    "Nawet jeśli po rondzie porusza się inny pojazd, możliwy jest wjazd na
    rondo (na prawy pas ruchu) pod pewnymi warunkami. Samochód mający
    pierwszeństwo musi zajmować lewy pas ruchu, a co najważniejsze - trzeba
    mieć pewność, że nie wykonuje manewru zmiany pasa ruchu na prawy (do
    czego ma pełne prawo). Jeśli dojdzie do kolizji, winnym będzie zawsze
    kierowca wjeżdżający na rondo."

    http://www.prawojazdy.lubliniec.com/news/show/138

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.