  • 191. Data: 2019-05-04 19:48:47
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Kto ma pierwszeństwo ?
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Tadeusz B" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:5ccdcd53$0$496$65785112@news.neostrada.pl...

    > Podstawowe prawo ruchu drogowego.

    Masz to w wersji obrazkowej, czy tekstowej ?

  • 192. Data: 2019-05-04 23:53:26
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Tory jazdy.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 3 May 2019 18:22:51 +0200, w
    <1...@i...dyndns.org.invalid.19
    0503.invalid>,
    <7...@6...182251.invalid> (Tom N) napisał(-a):

    > Już sobbie IDIOTO przypomniałeś?

    Tarzanie się ze świnią w błocie sprawia świni przyjemność.
    Więc tarzaj się sam tępy prosiaku.

  • 193. Data: 2019-05-05 17:31:40
    Temat: Re: Wjazd na rondo.
    Od: "JaLa" <d...@t...pl>

    Użytkownik "Tadeusz B" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Podstawowe prawo ruchu drogowego.

    Ale wielu nie potrafi zrozumieć tego co czytają.

  • 194. Data: 2019-05-23 12:48:04
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Bogobo" <l...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Wjazd na rondo. Kto ma pierwszeństwo ?
    >
    > Rondo trzypasmowe. Dojazd dwa pasy.
    > Na rondo wjezdżają równolegle dwa pojazdy.
    > Lewy pojazd wjeżdża na pas środkowy, prawy pojazd też wjeżdża
    > na pas środkowy (ma włączony lewy kierunkowskaz).
    > Kolizja zaraz na wjeździe. Kto winien ?

    Winien lewy. Pierwszy na pas wjeżdża ten prawy.

    > Czy pojazd z lewego pasa miał obowiązek zająć pas wewnętrzny (trzeci)
    > na rondzie i dlaczego ?

    Nie. Zajmuje jaki potrzebuje.

    > Założenie jest takie, że obydwaj mieli zamiar opuszczać rondo
    > "na wprost". (żeby nie komplikować).

    Bez znaczenia.

    neelix

  • 195. Data: 2019-05-23 13:50:36
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bogobo" <l...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Winien lewy. Pierwszy na pas wjeżdża ten prawy.
    >
    > neelix

    Nie, winien prawy, bo zmienia pas i ma obowiązek ustąpić.

  • 196. Data: 2019-05-23 14:31:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 May 2019 13:50:36 +0200, w <qc61fe$mnh$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
    <l...@s...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, winien prawy, bo zmienia pas i ma obowiązek ustąpić.

    Znowu.
    Widzę, że nic się nie uczysz...

  • 197. Data: 2019-05-23 15:21:06
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

    <l...@s...pl> napisał(-a):

    > Widzę, że nic się nie uczysz...
    radekp

    Niestety - niczego nie zrozumiałeś.

  • 198. Data: 2019-05-23 23:48:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 May 2019 15:21:06 +0200, w <qc66ou$13s$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
    <l...@s...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > radekp
    >
    > Niestety - niczego nie zrozumiałeś.

    Zrozumiałem, zrozumiałem. Że niektórzy są nieedukowalni.

  • 199. Data: 2019-05-25 23:13:53
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, winien prawy, bo zmienia pas i ma obowiązek ustąpić.

    Przeważnie nie ma ciągłości pasów! Inna jezdnia. W obu przypadkach jest
    wybór pasa ruchu do dalszej jazdy. Pierwszy na pas innej jezdni wjeżdża
    prawy!

    neelix

  • 200. Data: 2019-05-25 23:17:08
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "JaLa" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tadeusz B" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Ale wielu nie potrafi zrozumieć tego co czytają.

    99% kierowców codziennie łamie przepisy ruchu drogowego. Dlaczego? Bo nic
    nie kumają i sami sobie interpretują po swojemu.

    neelix