  • 11. Data: 2016-06-25 11:31:51
    Temat: Re: Wreszcie widać ładowanie...
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:nkk6qa$akj$4@dont-email.me...

    > No, i weź przejedź krzesłem po kablu...

    U mnie by ten kabelek dawno szlag trafił, ja się dziwię, że jeszcze działają
    mi słuchawki i ładowarka do telefonu - żebyście zobaczyli stan kabla, to
    byście zwątpili...
    Zresztą, co ja powiem... Dla mnie zbędny gadżet. Ale jesli komuś się podoba,
    to przecież niech używa!

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking

  • 12. Data: 2016-06-25 11:34:50
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > Krzesło, takie komputerowe z kółeczkami, ładowarka gdzieś w listwie na
    > podłodze, kabel wala się wszędzie.

    Zastanawiam się, czy nie spróbować by wynaleźć czegoś takiego...
    Żyła piezoelektryczna w kablu i każde przejechanie kółkiem daje trochę
    prądu. To będzie można sąsiadów wspomóc, bo kabel od ładowarki i od
    słuchawek (musiałem kupić nowy) są u mnie tak porozjeżdżane, że nie wiem,
    czy tramwaj by tak dał radę :)

  • 13. Data: 2016-06-25 12:18:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Jun 2016 11:34:50 +0200, HF5BS napisał(a):

    > Zastanawiam się, czy nie spróbować by wynaleźć czegoś takiego...
    > Żyła piezoelektryczna w kablu i każde przejechanie kółkiem daje trochę
    > prądu.

    To juz jest wynalezione.
    Tylko nie sluzy do produkcji pradu, a np do liczenia pojazdow.
    Albo do zgrubnego wazenia.

    Bo pradu z tego duzo nie bedzie ...

    J.

  • 14. Data: 2016-06-25 13:43:29
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-06-25 o 12:18, J.F. pisze:

    > To juz jest wynalezione.
    > Tylko nie sluzy do produkcji pradu, a np do liczenia pojazdow.
    > Albo do zgrubnego wazenia.
    >

    > Bo pradu z tego duzo nie bedzie ...
    >
    > J.

    A te chodniki co prąd produkują? :-)
    http://www.pavegen.com/product/

    Robert

  • 15. Data: 2016-06-25 14:00:13
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > A te chodniki co prąd produkują? :-)
    > http://www.pavegen.com/product/

    Nie wyglądają na zbyt długowieczne.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 16. Data: 2016-06-25 15:46:53
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Robert Wańkowski pisze:

    > A te chodniki co prąd produkują? :-)
    > http://www.pavegen.com/product/

    Na bank to działa na zasadzie indukcji a nie piezo.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 17. Data: 2016-06-25 17:10:41
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-06-25 o 15:46, AlexY pisze:

    > Na bank to działa na zasadzie indukcji a nie piezo.

    Te faktycznie gną się jak trampolina.
    Ale widziałem kiedyś takie sztywne.

    Robert

  • 18. Data: 2016-06-25 17:14:25
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Ale widziałem kiedyś takie sztywne.
    http://www.scientificamerican.com/article/pavement-p
    ounders-at-paris-marathon-generate-power/
    To też nie do końca te, tamte były na stałe w mieście zamontowane.

    Robert

  • 19. Data: 2016-06-25 19:29:34
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A te chodniki co prąd produkują? :-)
    > http://www.pavegen.com/product/

    Oj, to trzeba będzie uważać, do jakiego łóżka w wiadomym celu się kładziemy,
    bo jak ustanowimy ruchy fry... no, tam i nazad, to jeszcze coś się tym
    zasili, tylko co? Albo inaczej, rozładuje mi się komórka, to wołam choć
    żonka, będziem chędożyć! I po 30 minutach ładunku spłynie wystarczająco :)

  • 20. Data: 2016-06-27 11:32:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "HF5BS"

> [...]

    żonka, będziem chędożyć! I po 30 minutach ładunku spłynie wystarczająco :)
    ---
    Więc ... ziarnko ryżu https://www.pclab.pl/news63142.html