  • 21. Data: 2016-06-27 22:12:05
    Temat: Re: Wreszcie widać ładowanie...
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    news:nkqrsf$vp0$1@mx1.internetia.pl...
    > Więc ... ziarnko ryżu https://www.pclab.pl/news63142.html

    Śmiały pomysł, rozdzielczość fotek, to pewnie będzie, jak na ekranie
    pomocniczym starego Razora, a jasności zażąda, jak ikonoskop, a opisy na
    rysunku "wireless radio die" i "battery die", wyglądają powiedzmy, dość
    osobliwie, żeby z die, nie zrobiło się died... :)
    Ale bardzo fajna sprawa, może to być rewela, gdy trzeba będzie niewidomemu
    przywrócić wzrok na ten przykład, zaś zasilania pewnie starczy tyle, co w
    bioprądach. A dla takiego ślepego, to już nawet 32x32 (jakiś stary projekt
    sprzed lat) będzie już mieć znaczenie, bo teoretycznie pozwoli zobaczyć, że
    bliska osoba uśmiecha się właśnie.
    Więc żonka, choć, pochędożym, bo chcę mecz obejrzeć w telewizorku :))

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking

  • 22. Data: 2016-06-28 14:16:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "HF5BS"

> [...]

    bliska osoba uśmiecha się właśnie.
    Więc żonka, choć, pochędożym, bo chcę mecz obejrzeć w telewizorku :))
    ---
    Takiego małego sprzętu postanie mnóstwo

  • 23. Data: 2016-06-29 18:38:31
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > Więc żonka, choć, pochędożym, bo chcę mecz obejrzeć w telewizorku :))
    > ---
    > Takiego małego sprzętu postanie mnóstwo

    Na to liczę.

  • 24. Data: 2016-06-30 17:56:28
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "HF5BS"

    > Więc żonka, choć, pochędożym, bo chcę mecz obejrzeć w telewizorku :))
    > ---
    > Takiego małego sprzętu postanie mnóstwo

    Na to liczę.
    ---
    Nie będziesz wiedział kiedy jesteście sami a kiedy wszyscy sąsiedzi oglądają

  • 25. Data: 2016-06-30 22:04:32
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > Użytkownik "HF5BS"

    > Na to liczę.
    > ---
    > Nie będziesz wiedział kiedy jesteście sami a kiedy wszyscy sąsiedzi
    > oglądają

    Sąsiedzi tez się niech pilnują, kupię aparata z zoomem 83x i też podziałam.
    A mikrokamerka na laczkach, w szkole, podobno chłopaki przyklejali lusterka
    sobie i podchodzili do dziewczyn. A mikrokamerki może nawet nie zauważą?
    https://www.youtube.com/watch?v=p-0X3xJf-kg
    https://www.youtube.com/watch?v=JuC5JejmMmI
    https://www.youtube.com/watch?v=yPcVx5CMN1A
    https://www.youtube.com/watch?v=ogzAhklHCtM

    --
    Koroną starców jest ich siwizna (PD)Biblia

  • 26. Data: 2016-06-30 22:52:30
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-06-30 o 22:04, HF5BS pisze:

> [...]
    > podziałam. A mikrokamerka na laczkach, w szkole, podobno chłopaki
    > przyklejali lusterka sobie i podchodzili do dziewczyn. A mikrokamerki

    Na taki aparat trzeba mieć pozwolenie? :-)

    Robert

  • 27. Data: 2016-07-01 01:09:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Wańkowski"

> [...]
    > https://www.youtube.com/watch?v=yPcVx5CMN1A
    > https://www.youtube.com/watch?v=ogzAhklHCtM

    Na taki aparat trzeba mieć pozwolenie? :-)
    Od proboszcza

  • 28. Data: 2016-07-01 12:06:59
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > Na taki aparat trzeba mieć pozwolenie? :-)
    > ---
    > Od proboszcza

    A nie, bo od Biskupa i Rady Parafialnej! :)))
    I opinię Szefowej Zespołu Specjalistów ds. Konserwacji Powierzchni Płaskich
    :)) Ale proboszcz też może zaopiniować :))
    Egzamin obowiązkowy :))

    --
    Koroną starców jest ich siwizna (PD)Biblia

  • 29. Data: 2016-07-02 09:02:45
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 24/06/2016 15:29, Marek wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=PCZTSvgF4h8
    >
    > Jak Chińczyk chce to potrafi mieć zajebisty pomysł na produkt. Nikt już
    > nie będzie miał wątpliwości, w którą stronę płyną elektrony.

    teardown u bigclivedotcom

    https://www.youtube.com/watch?v=am5aHDytIuc