  • 31. Data: 2010-10-11 09:17:26
    Temat: Re: Wspomnienie z wakacji, kamera i mandat
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Oct 2010 22:43:15 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

> [...]
    >>> 2. Przekroczenie 90/50 = 8 punktów

    > żadnym - wystarczy stoper i słupki hektometrowe.

    Jaka pewność, że prędkość odtwarzania materiału jest taka sama, jak
    prędkość rejestracji? Bo IMHO zbyt niska, żeby kogoś na tej podstawie
    ukarać.

    I, żeby nie było wątpliwości - nie widzę nic złego w jeżdżeniu z
    rejestratorem. Ale podczas takiej jazdy można zarejestrować wystarczająco
    dużo ewidentnych i niewątpliwych wykroczeń, żeby jeszcze dorzucać do tego
    rzeczy niepewne i dające się podważyć.

    --
    Yakhub

  • 32. Data: 2010-10-11 12:40:40
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    ToMasz wrote:
    > JA sie ciesze ze kamera sie przydała, tym bardziej ze pierwszy ukarany
    > to nie właściciel BMW.

    Właściciel BMW ma szofera.

    --
    Bydlę

  • 33. Data: 2010-10-11 16:06:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 10 Oct 2010 22:46:52 +0200, w <c1.01.3MzGjV$IyL@mike.oldfield.org.pl>,
    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(-a):

    > Ciekawe. Bo IMO nie. Ale napieraj, dawaj przepis.

    "kierującemu zabrania się przewożenia pasażera bez zapiętych pasów
    bezpieczeństwa"

  • 34. Data: 2010-10-11 18:30:18
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Kris pisze:

    > ta i gdzie to wyslesz? mailem do AKDEMI POLICYJNEJ 7 ?
    > czy w kopercie z karta pamieci
    >
    > bo cholernie jestem ciekaw
    > jak sie bedziesz wloczyl jako flustrat drogowy i straznik teksasu
    > po calej polsce
    ciekaw powiadasz.... Widzisz, jak ktoś odbierze telefon w samochodzie,
    (bezBT) i powie, sory, teraz niemogę, zachwile oddzwonie, to _ja uważam_
    (mam wg Ciebie prawo do własnego zdania?) ze niczego złego nie robi. tak
    samo jak ktoś przekroczył prędkość o parę km/h, tymbardziej jak
    wyprzedał. Dzisiaj widziałem kierowniczkę, która gadała sobie przez
    telefon w najlepsze przez parę minut, stojąc w korku przed światłami (
    też kij jej w oko - nikomu to nie przeszkadało) Ale jak zapaliła sie już
    dla niej upragniona zielona strzałka, to telefon przycisnęła ramieniem
    do ucha i troszkę "nie wyrobiła" na skręcie w prawo. ten z naprzeciwka
    "troszkę" ustąpił jej miejsca ratujac swoje życie albo maskę pojazdu.
    Wyobraź sobie jakby za kierownicą tego auta była Twoja córka.
    Absolutnie nie mam zamiaru zostać ORmowcem. ale przejrzyj wątki z paru
    miesięcy wstecz. przynajmniej raz na miesiac jest opowieść o takim
    kierowcy którego 50% tej grupy powiesiło by za jaja...

    ToMasz

    PS do Krisa: zdarzyło Ci sie zabokować jeden z pasów na odcinku 10 km i
    niedać sie wyprzedzic? pokazywałeś wtedy środkowy palec trąbiącym na
    Cibie? A moze wyprzedzać (90/50 km/h) TIRa na podwójnej ciagłej i na
    skrzyżowaniu?
    JEśli nie - spij spokojnie. "nie doniosę".

  • 35. Data: 2010-10-11 18:39:57
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Yakhub pisze:

> [...]
    > dużo ewidentnych i niewątpliwych wykroczeń, żeby jeszcze dorzucać do tego

    był taki słynny przypadek, chłopców którzy "śmigali" pod 100 letnim
    wiaduktem o szerokości +10cm wiekszej niż auto. Filmy wystawiali na
    Youtube. wyszło ze mieli ponad 90 na 50 i sąd stwierdził ze precyzyjniej
    już nie trzeba...

    ToMasz

  • 36. Data: 2010-10-11 18:41:47
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Bydlę pisze:

    > Właściciel BMW ma szofera.

    racja. to ze mają w robocie KIA (szki) to nie znaczy ze prywatnie nie
    smigają starymi BMW. Ale jestem tuman...

    ToMasz

  • 37. Data: 2010-10-11 20:23:15
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    ToMasz wrote:

    > racja.

    Cieszę się, że zrozumiałeś.

    > to ze mają w robocie KIA (szki)

    Mają tę firmę w firmie?
    Jak?

    > to nie znaczy ze prywatnie nie
    > smigają starymi BMW.

    BMW założono jakoś w 1917 roku.
    To już 93 lata...

    > Ale jestem tuman...

    Na to wychodzi...

    --
    Bydlę

  • 38. Data: 2010-10-11 22:26:54
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesięcy wstecz. przynajmniej raz na miesiac jest opowieść o takim
    > kierowcy którego 50% tej grupy powiesiło by za jaja...

    a ja nie popieram glupoty, bo ludzie zanic maja zycie
    prowadza jedna reka, czesto kilkoma paluszkami
    cisna na leb na szyje zero strachu zagrozenia ze dzwon
    ze ktos nie zjedzie ze kogos zabija, placz jest dopiero pozniej
    nie mam litosci dla takich typow i bym dobil na miejscu
    gazdego malo meskiego fiuta ktory sie popisuje na drodze
    i udowania sobie swoja meskosc

    niedawno jechalem do Kwidzyna z poludnia przez jakies jeziorka itp
    droga z jednym szerokim pasem na jedno auto + pobocze
    czyli dwa auta na asfalcie sie nie wymina, wiadomo ktore musi zjechac
    ale dla jednej bdziakwy to kur.. wa nie bylo oczywiste
    jak sie zbizalem do niej to to juz bylem pewien ze nie zjedzie

    glupia cipa ani nie zwolnila ani nie zjechala na pobocze
    walnela mi w lusterko a miedzyczasie babsko
    sobie poprawialo swoje LOKI NA GLOWIE
    ROZUMIESZ?
    wymijamy sie na grubosc lakieru, ja przyklejony do drzew
    a ta se we wlosach majta ! trzymajac jedna reke na kolku
    gdzie mogla spasc z asfaltu i chwycic pobocze co pewnie nie zakoczyloby sie
    wesolo

    coz zanim sie ocknolem, zawrocic bylo ciezko, wasko
    to babsko gdzies nawialo, a osobiscie juz bym jej te loki wyprostowal :)

> [...]
    > skrzyżowaniu?
    > JEśli nie - spij spokojnie. "nie doniosę".

    nie blokuje jade swoje nie pedze gdy ktos mnie naciska
    w rejonie w ktorym jezdze i tak wyprzedzanie nic nie daje
    zawsze konczy sie to spotkaniem na tych samych swiatlach
    albo jego mizernycm zyskiem kilkudziesiecnyh sekund

    widok flustratow, zwyczajnych roboli czy przedstawicieli jest bezcenny
    np. trasa wejherowo reda wprowadzono w miejscie 70km/h
    i co z tego? cisna jeszcze wiecej, a kazde swiatla mowia STOP :)
    w samej trasie nic lepiej, przed REDA mnostwo poganiaczy napierajacych
    130-140 lewym pasem, nie doczekamy czasow kiedy podroz samochodem
    bedzie przyjemnoscia relaksem spokojem, nie wysciagami
    do kultury krajow skandynawskich i innych mamy daleka droge

    wcale sie nie dziwie ze zabijamy motocyklistow

  • 39. Data: 2010-10-12 00:34:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 09:17:26 +0200, Yakhub napisał(a):

    > Jaka pewność, że prędkość odtwarzania materiału jest taka sama, jak
    > prędkość rejestracji? Bo IMHO zbyt niska, żeby kogoś na tej podstawie
    > ukarać.

    Korelacja z dźwiękiem.

> [...]
    > dużo ewidentnych i niewątpliwych wykroczeń, żeby jeszcze dorzucać do tego

    Policjantom? Dorzucić im wszystko tak samo, jak i oni dorzucają.

    --
    ___________ (R)

  • 40. Data: 2010-10-12 00:36:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 16:06:47 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > "kierującemu zabrania się przewożenia pasażera bez zapiętych pasów
    > bezpieczeństwa"

    Ciekawe, bo acrobat mi tej frazy w PoRD nie znalazł.
    Znalazłem za to art. 33 u.1:
    Kierujący pojazdem samochodowym oraz osoba przewożona takim pojazdem
    wyposażonym w pasy bezpieczeństwa są obowiązani korzystać z tych pasów
    podczas jazdy, z zastrzeżeniem ust. 3.

    Czyli osoba przewożona ma obowiązek korzystać z pasów.

    --