  • 41. Data: 2010-10-12 08:01:41
    Temat: Re: Wspomnienie z wakacji, kamera i mandat
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 22:26:54 +0200, Kris napisał(a):

    > widok flustratow, zwyczajnych roboli czy przedstawicieli jest bezcenny

    Czyj widok ?!

    :)

    --
    Yakhub

  • 42. Data: 2010-10-12 08:05:08
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 18:39:57 +0200, ToMasz napisał(a):

    > był taki słynny przypadek, chłopców którzy "śmigali" pod 100 letnim
    > wiaduktem o szerokości +10cm wiekszej niż auto. Filmy wystawiali na
    > Youtube. wyszło ze mieli ponad 90 na 50 i sąd stwierdził ze precyzyjniej
    > już nie trzeba...

    Zabili kogoś? Zgwałcili? Napadli?
    IMHO sądy mają ważniejsze rzeczy do roboty...

    --
    Yakhub

  • 43. Data: 2010-10-12 14:23:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Oct 2010 00:36:55 +0200, w <c1.01.3Mzx64$Iyo@mike.oldfield.org.pl>,
    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(-a):

    > Ciekawe, bo acrobat mi tej frazy w PoRD nie znalazł.

    I słusznie, bo teraz brzmi on inaczej.

    Art. 45.2
    Kierującemu pojazdem zabrania się:
    [...]
    3. przewożenia pasażera w sposób niezgodny z art. 39, 40 lub 63 ust. 1;

    Art. 39. 1. Kierujący pojazdem samochodowym oraz osoba przewożona takim
    pojazdem wyposażonym w pasy bezpieczeństwa są obowiązani korzystać z tych pasów
    podczas jazdy, z zastrzeżeniem ust. 3.

    ( Ust. 3 to o małych dzieciach itp. )

  • 44. Data: 2010-10-12 14:26:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

> [...]

    > Kierujący pojazdem samochodowym oraz osoba przewożona takim pojazdem
    > wyposażonym w pasy bezpieczeństwa są obowiązani korzystać z tych pasów

    Art. 33. 1. Kierujący rowerem jednośladowym jest obowiązany korzystać z drogi
    dla rowerów lub z drogi dla rowerów i pieszych. Kierujący rowerem, korzystając
    z drogi dla rowerów i pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność
    i ustępować miejsca pieszym.

    :)

    Jaką archiwalną wersję masZ?

    Polecam:
    http://www.kodeksdrogowy.com.pl/obowiazujace/dzial2.
    html

  • 45. Data: 2010-10-13 01:33:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 14:23:42 +0200, r...@k...pl napisał(a):

> [...]
    > pojazdem wyposażonym w pasy bezpieczeństwa są obowiązani korzystać z tych pasów

    Art. 1 par. 2. KW się kłania. 'Zanim ruszałem, był zapięty, w czasie jazdy
    musiał odpiąc pas'

    --
    ___________ (R)

  • 46. Data: 2010-10-13 01:35:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 14:26:50 +0200, r...@k...pl napisał(a):

> [...]
    > z drogi dla rowerów i pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność

    39 miało być :P

    --

  • 47. Data: 2010-10-13 20:38:36

    Wed, 13 Oct 2010 01:33:43 +0200, w <c1.01.3N0ZKH$IzC@mike.oldfield.org.pl>,

    > Art. 1 par. 2. KW się kłania. 'Zanim ruszałem, był zapięty, w czasie jazdy
    > musiał odpiąc pas'

    Oczywiście można próbować każdej linii obrony :).