  • 21. Data: 2010-10-10 20:42:05
    Temat: Re: Wspomnienie z wakacji, kamera i mandat
    Od: gogi <g...@W...pl>

    > oczywiście nie ma szans, zebyś uzyskał odpowiedz.
    > Cala ta dyskusja staje sie po prostu do dupy.
    > Ludzie zawsze byli hipokrytami.

    Tak przypuszczam :)

    --
    gogi

  • 22. Data: 2010-10-10 21:05:07
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > On nie ma takiego urządzenia. Ale ktoś kto nie rzucał w nauczyciela od
    > fizyki
    > kamieniami potrafi na podstawie filmu obliczyć prędkość. Jest tam
    > odległość i czas.

    jak to grupy dyskusjyjne potrafią być "obiektywne"...

    Kiedy jest dyskusja o pomiarach dokonywanych przez policje, to pomiary
    profesjolanych (foto)radarów, ręcznych, stachjonarnych, takiś czy śmakich
    poddawane są w wąptliwość, bo mogą czasem nie mieć legalizacji ...
    ... ale jak Stefan nakręci film, bo ma kamere .. to nagle da sie obliczyć
    prędkośc za pomocą stopera i liczenia drzew...

    Litości...

  • 23. Data: 2010-10-10 22:42:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 10 Oct 2010 03:45:46 +0200, h...@w...pl napisał(a):

    > płaszczyca ty nie jesteś w stanie udowodnić nawet z kąd twoja mama ma
    > kilogram cebóli na wigiljem za ty my bardzo dobrze wiemy z kąd

    Idź dziecię do szkoły, gdzie Cię pisac po polsku nauczą...

    --
    ___________ (R)

  • 24. Data: 2010-10-10 22:43:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 10 Oct 2010 13:08:40 +0200, Borg napisał(a):

    > jakim urządzeniem zmierzyłeś ich prędkość?

    żadnym - wystarczy stoper i słupki hektometrowe.

    --
    ___________ (R)

  • 25. Data: 2010-10-10 22:46:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 10 Oct 2010 21:05:07 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

> [...]
    > ... ale jak Stefan nakręci film, bo ma kamere .. to nagle da sie obliczyć
    > prędkośc za pomocą stopera i liczenia drzew...

    Co w tym widzisz dziwnego? Urządzenie, które podaje wynik musi byc pewne -
    inaczej mówiąc musi istnieć pewność, że pomiar jaki został dokonany przez
    to urządzenie jest poprawny.
    Zauważ, że żadne z urządzeń pomiarowych nie mierzy bezpośrednio podawanej
    wartości. Radar dopplerowski na przykład mierzy różnice częstotliwości fal
    wysyłanych i odbitych od przeszkody. Na podstawie tego wylicza prędkość.

    W wypadku filmu masz dane wejściowe, możesz sprawdzić sam ich poprawność i
    sam dokonać obliczeń. To robi biegły, możesz to zweryfikować.

    --
    ___________ (R)

  • 26. Data: 2010-10-10 22:46:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 10 Oct 2010 13:07:43 +0200, Borg napisał(a):

    > widzisz konfidencie pieprzony, gdybyś znał przepisy, to byś wiedział że
    > mandat dostaje kierowca

    Ciekawe. Bo IMO nie. Ale napieraj, dawaj przepis.
    --
    ___________ (R)

  • 27. Data: 2010-10-10 22:58:57
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Ja mam zwykłą CCTV. Ale poszukaj CarCam One.

    moja kamera to DV511 firmy... digital camera. Czyli totalne chińskei
    gówno, mało tego ze źle dobranym zasilaniem. Trzeba było "dołożyć"
    baterii żeby prawidłowo działała. Mnie to nie przeszkadza bo i tak jest
    zasilana z akumulatora samochodowego. ZAinteresowanym podpowiadam ze w
    samochodzie nagrywanie zaczyna sie od jakości HD w górę- tzn zeby to
    miało sens - rejestracja nagrywanego auta musi być czytelna.

    Co do donosicielstwa. Trunda sprawa. jeśli jeden z drugim zapłaci mandat
    i troszkę mniej przyciśnie pedał gazu, czym uratuje komuś życie - moge
    być konfidentem. W czasie poworotu(700km) nagrało sie parę innych
    "kwiatków", ale są to "wyskoki" najprawdopodobniej przypadkowe, chyba
    sie nie powtórzą. ale jak spotkam rajdowca na długim odcinku, albo
    niezatrzymanie sie na sąsiednim pasie na przejsciu dla pieszych - nie
    podaruje.

    ToMasz

  • 28. Data: 2010-10-10 23:43:59
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

> [...]
    > sie nie powtórzą. ale jak spotkam rajdowca na długim odcinku, albo
    > niezatrzymanie sie na sąsiednim pasie na przejsciu dla pieszych - nie

    ta i gdzie to wyslesz? mailem do AKDEMI POLICYJNEJ 7 ?
    czy w kopercie z karta pamieci

    bo cholernie jestem ciekaw
    jak sie bedziesz wloczyl jako flustrat drogowy i straznik teksasu
    po calej polsce

  • 29. Data: 2010-10-10 23:53:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 10 Oct 2010 22:58:57 +0200, ToMasz napisał(a):

    > zasilana z akumulatora samochodowego. ZAinteresowanym podpowiadam ze w
    > samochodzie nagrywanie zaczyna sie od jakości HD w górę- tzn zeby to
    > miało sens - rejestracja nagrywanego auta musi być czytelna.

    Nie musi. Do celów dupochronnych wystarczy 32-x200px/

    --

  • 30. Data: 2010-10-10 23:56:05
    Od: "Sumienne Prokotologe ! dbam o poziom józnetóó" <h...@w...pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > Idź dziecię do szkoły, gdzie Cię pisac po polsku nauczą...

    Klenkaj do jajec moonowi