  • 31. Data: 2018-04-13 21:52:14
    Temat: Re: Wyciek danych aero2 darmowy internet !!!
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-13 o 18:54, J.F. pisze:
    > Jak sie dowie od komornika, to sie dowie tylko wyroku sadu, i
    > ewentualnie nazwy banku - bo byc moze juz Kruka :-)

    Który jest wyżej? Komornik, czy Kruk? Co to jest ten Kruk?

    --
    animka

  • 32. Data: 2018-04-13 23:22:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Apr 2018 21:46:11 +0200, Animka napisał(a):

    > A jaki masz drugi dokument ze zdjęciem?

    To ja sie pytam, jaki drugi dokument ze zdjeciem :-)

    Skonczyly sie czasy ksiazeczek zdrowia, legitymacji zakladowych (no -
    nie calkiem).

    > To zależy z jakimi kolesiami pracuje ;-)

    Pieczatke sie dzis wyrabia w dzien czy dwa, albo drukuje na drukarce w
    5 minut :-)

    J.

  • 33. Data: 2018-04-14 08:08:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Jak sie dowie od komornika, to sie dowie tylko wyroku sadu, i
    > ewentualnie nazwy banku - bo byc moze juz Kruka :-)

    I to wystarczy w temacie informacji.

    > Ale idzie nowe, to moze sie dowie na etapie pozwu lub wezwania z banku.
    > Zakladajac, ze bank nie jest odlegly o 500km, to moze go odwiedzic,
    > spytac o co chodzi, pokaza mu dokumenty ... i nadal praktycznie nic nie
    > bedzie wiedzial.

    Będzie wiedział że ktoś na jego konto wziął pożyczkę.

    > Trzeba pojsc na policje, zlozyc zawiadomienie o przestepstwie, wniosek o
    > zostanie oskarzycielem posilkowym, miec duzo wolnego czasu - to moze
    > czegos sie dowie.

    I jak będzie wiedział to szybko zrobi to co tutaj napisałeś.

    > Taki jest logiczny tok myslenia, tylko:
    > -czy sie doszukaja ktory to pracownik ? zdaje sie, ze juz z tym bywaja
    > klopoty.

    Ty tak na poważnie?
    Na każdym wniosku o kredyt/pożyczkę oprócz tego co bierze jest
    nazwisko tego który w imieniu banku puszcza wniosek.

    > -pracownik zeznaje jak wyzej ... i co - aresztowac ? Trzy miesiace w
    > areszcie niejednemu rozwiazaly jezyk :-)

    Bank nikogo nie ma prawa aresztować. Nawet nie zawsze na policję zgłosi.
    Bo skoro jest podejrzenie że zakombinował to najpierw sprawdzą
    czy tylko w jednym przypadku. Policji zdążą donieść.

    > Dodaj do tego panstwo, ktore ledwo sobie radzi z informatyzacja
    > najprostszych spraw ... w zasadzie bym rzekl, ze wcale sobie nie radzi,
    > no ale po wielu latach jest jednak troche lepiej niz wcale ...

    W tym przypadku śledztwo nie jest prowadzone w dokumentach państwa tylko
    banku który pożyczki udzielił.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2018-04-14 15:49:17
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-13 o 23:22, J.F. pisze:

    > To ja sie pytam, jaki drugi dokument ze zdjeciem :-)
    >
    > Skonczyly sie czasy ksiazeczek zdrowia, legitymacji zakladowych (no -
    > nie calkiem).

    Jak ktoś nie wyrzucił jeszcze to może okazać, a właściwie dać do
    skserowania (bo wiadomo, że wszystko kserują).

    > Pieczatke sie dzis wyrabia w dzien czy dwa, albo drukuje na drukarce w
    > 5 minut :-)

    No proszę. Nie wiedziałam o tym. :-)
    Jak chcesz wyrobić pieczątkę to też musisz okazać odpowiedni dokument
    firmy. Regon musi być. Tak na ładne oczy Ci pieczątki nie zrobią. Chyba,
    że jacyś oszuści, mafia.

    --
    animka

  • 35. Data: 2018-04-14 16:40:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Apr 2018 15:49:17 +0200, Animka napisał(a):

    > Jak ktoś nie wyrzucił jeszcze to może okazać, a właściwie dać do
    > skserowania (bo wiadomo, że wszystko kserują).

    Ze zdjeciem sprzed 20 lat ?
    A jak ktos jest mlodszy i nigdy nie mial ?

    > No proszę. Nie wiedziałam o tym. :-)
    > Jak chcesz wyrobić pieczątkę to też musisz okazać odpowiedni dokument
    > firmy. Regon musi być. Tak na ładne oczy Ci pieczątki nie zrobią. Chyba,
    > że jacyś oszuści, mafia.

    To wiadomosci aktualne, czy z czasow ksiazeczek zdrowia ?

    Ostatnio jak wyrabialem, to nic nie chcieli, tylko im napisac co ma
    byc.

    https://pieczatki-online.eu/

    J.

  • 36. Data: 2018-04-14 16:49:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Apr 2018 08:08:54 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Będzie wiedział że ktoś na jego konto wziął pożyczkę.

    > I jak będzie wiedział to szybko zrobi to co tutaj napisałeś.

    Pojdzie na policje, tam spisza zeznania ... i prosze czekac az cos
    ustalimy. Bo o o tym oskarzycielu to nie wspomna :-)

    > Ty tak na poważnie?
    > Na każdym wniosku o kredyt/pożyczkę oprócz tego co bierze jest
    > nazwisko tego który w imieniu banku puszcza wniosek.

    A potem w jakism "997" widac, ze i to jest problem.
    Ale moze klamia.

    > Bank nikogo nie ma prawa aresztować. Nawet nie zawsze na policję zgłosi.

    Ja o policji mowie.

    > Bo skoro jest podejrzenie że zakombinował to najpierw sprawdzą
    > czy tylko w jednym przypadku. Policji zdążą donieść.

    Albo rzekomego klienta wysla na policje.

    A sprawdza ... jak maja sprawdzic, skoro pracownik tych wnioskow ma
    kilkaset na miesiac ?

    > W tym przypadku śledztwo nie jest prowadzone w dokumentach państwa tylko
    > banku który pożyczki udzielił.

    Panstwo najpierw nie moglo sobie poradzic z rejestrem skradzionych
    dokumentow, a jak go w koncu zrobilo, to tez nie mozna sprawdzic czy
    takowy jest autentyczny, a tylko czy nie byl utracony.

    Chinski "kolekcjonerski" dowod na fikcyjne dane jest dobry :-)

    J.

  • 37. Data: 2018-04-14 20:18:02
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-14 o 16:40, J.F. pisze:

    > Ze zdjeciem sprzed 20 lat ?

    Chodzi pewnie o zweryfikowanie, że Ty to TY. Jeśli chodzi o zdjęcie to
    nie jesteś podobny do siebie po iluś tam latach?
    Nie wiem jak jest dzisiaj, bo nie biorę kredytów.
    Można do banku zadzwonic i zapytać.

    > A jak ktos jest mlodszy i nigdy nie mial ?

    Pewnie zaświadczenie z pracy wymagane tak jak napisałam w pierwszej
    odpowiedzi.

    Np. na Wyborach w lokalu wyborczym to jak ktoś nie miał dowodu to
    okazywał paszport albo książeczkę wojskową.

    > To wiadomosci aktualne, czy z czasow ksiazeczek zdrowia ?
    >
    > Ostatnio jak wyrabialem, to nic nie chcieli, tylko im napisac co ma
    > byc.
    >
    > https://pieczatki-online.eu/

    Takie to nawet dzieci przez internet mogą sobie zamówić/kupić.
    Na dole są wzory:
    https://pieczatki-online.eu/#Pieczatki-firmowe-male

    --
    animka

  • 38. Data: 2018-04-14 21:44:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Apr 2018 20:18:02 +0200, Animka napisał(a):

    > Chodzi pewnie o zweryfikowanie, że Ty to TY. Jeśli chodzi o zdjęcie to
    > nie jesteś podobny do siebie po iluś tam latach?

    Niezbyt.

    > Nie wiem jak jest dzisiaj, bo nie biorę kredytów.
    > Można do banku zadzwonic i zapytać.

    Powiedza "dwa dokumenty" :-)

    > Pewnie zaświadczenie z pracy wymagane tak jak napisałam w pierwszej
    > odpowiedzi.
    > Np. na Wyborach w lokalu wyborczym to jak ktoś nie miał dowodu to
    > okazywał paszport albo książeczkę wojskową.

    Przeciez nie masz ksiazeczki wojskowej.
    Mlodsi tez juz nie maja.

    W wyborach jeden dowod wystarczy, zgubilas - niewielka strata,
    najwyzej nie zaglosujesz.
    A my tu o pieniadzach i to czasem duzych.
    Bank po staremu - "dwa dokumenty", a jak sie drugiego nie ma ?

    > Takie to nawet dzieci przez internet mogą sobie zamówić/kupić.
    > Na dole są wzory:
    > https://pieczatki-online.eu/#Pieczatki-firmowe-male

    A myslisz ze ksiegowa w zakladzie ma inne do podbicia zaswiadczenia ?

    J.

  • 39. Data: 2018-04-14 22:38:10
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-14 o 21:44, J.F. pisze:

    > Niezbyt.

    > Powiedza "dwa dokumenty" :-)

    Jeżeli powiedzą "dwa dokumenty" to powiedzą także jakie to mają być
    dokumenty.

    > Przeciez nie masz ksiazeczki wojskowej.
    No nie mam :-)
    > Mlodsi tez juz nie maja.

    Myślałam, że mają pomino, że wojska nie musza "odwalać".
    W razie czego (odpukać) będzie nabór do wojska.

> [...]
    > Bank po staremu - "dwa dokumenty", a jak sie drugiego nie ma ?

    > A myslisz ze ksiegowa w zakladzie ma inne do podbicia zaswiadczenia ?

    Swoją pieczątkę księgowa może mieć. Wyrabia i daje jej firma. Jak sama
    prowadzi firmę, czy pracuje w jakiejś firmie to przecież piecztka
    nagłówkowa z regonem firmy musi być, bo jak nie to pisemko nieważne jest.

    --
    animka

  • 40. Data: 2018-04-15 08:55:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Apr 2018 22:38:10 +0200, Animka napisał(a):

    > Jeżeli powiedzą "dwa dokumenty" to powiedzą także jakie to mają być
    > dokumenty.

    Ze zdjeciem :-)

    Nie rozumiesz.
    Wymien drugi obowiazkowy dokument.
    Wiec moze ktos nie ma drugiego ?

    > No nie mam :-)
    >
    > Myślałam, że mają pomino, że wojska nie musza "odwalać".
    > W razie czego (odpukać) będzie nabór do wojska.

    Ha, moze i daja.
    Zdjecie w mojej ... no, widac, ze czarny nie jestem :-)

    > Swoją pieczątkę księgowa może mieć. Wyrabia i daje jej firma. Jak sama
    > prowadzi firmę, czy pracuje w jakiejś firmie to przecież piecztka
    > nagłówkowa z regonem firmy musi być, bo jak nie to pisemko nieważne jest.

    No i co - nie zamowisz tam sobie pieczatki naglowkowej z regonem ?

    Poza tym
    https://pieczatki-online.eu/porady/pieczatka-firmowa
    -czy-jest-obowiazkowa/

    J.