  • 21. Data: 2014-11-02 20:39:09
    Temat: Re: Wydajnośc sprężarki klimy w zalezności od obrotów
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-11-02 20:04, Irokez wrote:
    > Jest

    To teraz pytanie jaka to prędkośc szacunkowa :) I ile przy tej prędkości
    zabiera kW z wału. Zakładamy przecietny dresowóz typu Audi.

  • 22. Data: 2014-11-02 21:14:22
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > To teraz pytanie jaka to prędkośc szacunkowa :) I ile przy tej
    > prędkości zabiera kW z wału. Zakładamy przecietny dresowóz typu Audi.

    W obrotach silnika powyżej 2500 jak podłączałem tester diagnostyczny,
    ale jaki jest tam stopień przełożenia na kołach to nie mam pojęcia.

    --
    Irokez

  • 23. Data: 2014-11-02 21:18:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 02 Nov 2014 20:04:36 +0100, Irokez napisał(a):

    > Jest, bo jak gość przy wymianie sprężarki zapomniał podłączyć kabelek do
    > tej regulacji to po przekroczeniu pewnych obrotów elektronika odłączała
    > sprężarkę.

    Jakaś wielka filozofia to to nie jest, w każdym układzie klimy jest
    presostat (włącznik sterowany ciśnieniem), który w wersjach klasycznych
    steruje sprzęgłem elektromagnetycznych, a w wersjach z regulowaną
    wydajnością klimatyzatora steruje zaworem przy kompresorze.

    Więc to nie tyle zabezpieczenie, co po prostu zasadnicza część układu.

  • 24. Data: 2014-11-03 00:14:29
    Od: k...@o...pl

    Np http://sanden.com/pistoncompressors.html i tam
    http://sanden.com/objects/SD7V16_Performance.pdf - dość popularny sprzęt.

  • 25. Data: 2014-11-03 19:50:13
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-11-03 00:14, k...@o...pl wrote:
    > Np http://sanden.com/pistoncompressors.html i tam
    http://sanden.com/objects/SD7V16_Performance.pdf - dość popularny sprzęt.

    O dziękuję, to już jakiś konkret. Marwi mnie kiepski C.O.P., nie wiadomo
    tez jak go lczono.

  • 26. Data: 2014-11-03 19:59:23
    Od: k...@g...com

    Martw się zapotrzebowaniem mocy.

  • 27. Data: 2014-11-03 20:24:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-11-03 19:59, k...@g...com wrote:
    > Martw się zapotrzebowaniem mocy.

    Już sie pogodziłem że projekt idzie na półkę "kiedyś czyli nigdy". Teraz
    tylko sobie gdybam.