  • 21. Data: 2009-05-27 11:00:04
    Temat: Re: Wynalazki z allegro
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Toper" <t...@S...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:1243413030.10051@fireenergis...

    > a w tym WD nie ma jakichś nietypowych problemów:
    > - napisy tylko w specjalnym formacie?
    > - multimedia tylko po konwersji?
    > - itp zonki, które lubią wychodzić później...
    >
    > Masz takie urządzenie? Możesz coś więcej o tym napisać?

    Mam takie urzadzenie i spisuje sie rewelacyjnie, zadnych konwersji.
    Napisy wcina *.srt (dostapne na napisy.info i na napisy24 bez zadnego
    problemu, wybierasz sobie format w jakich sciagasz), polskie czcionki itp.
    No i oczywiscie obsluguje format mkv w 1080p...

    Polecam poczytac o tym na googlach, jest duzo materialow dostepnych... lub

    http://pl.wiki.wdtv.org/doku.php

    http://forum.wdtv.org/

    --
    doom3