  • 11. Data: 2009-05-26 15:47:03
    Temat: Re: Wynalazki z allegro
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-05-26 17:28, Użytkownik marfi napisał:

    > Podasz jakąś dużą, szybką i tanią alternatywę?

    A czego potrzebujesz ?
    Bo jeśli obudowy na mały i przenośny dysk oraz czegoś
    do odtwarzania filmów na TV to polecam tanią obudowę
    na mały HD a do tego jakiś stacjonarny odtwarzacz
    z wejściem USB (to sobie filmy z tego małego dysku
    pooglądasz). :-)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-05-26 17:44:26
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > na mały HD a do tego jakiś stacjonarny odtwarzacz
    > z wejściem USB (to sobie filmy z tego małego dysku

    to teraz zsumuj ceny tych użądzeń a potem zapakuj je w walizkę i przenoś jak
    chcesz

  • 13. Data: 2009-05-26 17:48:23
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości

    > I gdzie widzisz sprzecznosc z tym, co napisal RadoslawF? :)

    ano w tym że kolega skupia się na możliwości przenoszenia danych a nie tym
    do czego to ma służyć, to tak jakbyś napisał że laptop jest do dupy bo dane
    można miec na plytach DVD a nie na dysku - mówimy o użadzeniu którego
    najwazniejsza cecha jest dekoder i zestaw przetworników C/A i słuzy do
    odtwarzania muzyki i filmów - więc twierdzenie że "do noszenia jest o 100 zł
    za drogie" i " ża jako sprzęt ... do przechowywania filmów" też be. to nie
    jest do przenoszenia i przechowywania !!! najwazniejsza cechą sa
    prztworniki, wzmacniacze i dekodery - one nie kosztują 0zł

  • 14. Data: 2009-05-26 18:12:19
    Od: "JwZw" <j...@i...pl>

    Użytkownik "***EiNsTeIn***" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Od razu informuje, że nie jest to moja aukcja. Mam pytanko donośnie
    > obudowy z tej aukcji, czy taki wynalazki wogóle sa coś warte??
    > http://allegro.pl/item639158313_centrum_multimedialn
    e_2_5_z_pilotem_nowosc.html

    Warte jest dokładnie tyle ile ktoś jest w stanie za to zapłacić - pierwsza
    zasada marketingu.
    A dlaczego jest warte tylko tyle, a może aż tyle?
    No bo nie obsługuje MKV-ów.
    Dziękuję za uwagę ;-)

  • 15. Data: 2009-05-26 18:13:42
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > na mały HD a do tego jakiś stacjonarny odtwarzacz
    > z wejściem USB (to sobie filmy z tego małego dysku

    Zapomniałeś podać ceny i szybkości tej "dużej, szybkiej i taniej"
    alternatywy.

    --
    marfi

  • 16. Data: 2009-05-26 18:15:44
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    ***EiNsTeIn*** pisze:
    > Od razu informuje, że nie jest to moja aukcja. Mam pytanko donośnie
    > obudowy z tej aukcji, czy taki wynalazki wogóle sa coś warte??
> [...]

    Najlepiej dopytać się o szczegóły osób, które coś takiego zakupiły, bo
    często opis aukcji ma się nijak do rzeczywistości. Np. może czytać XviD ale
    jeśli dźwięk będzie o częstotliwości większej niż 44100 Hz to nie ruszy.

  • 17. Data: 2009-05-26 18:36:12
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-05-26 19:44, Użytkownik Kot Prezydenta napisał:

    > to teraz zsumuj ceny tych użądzeń a potem zapakuj je w walizkę i przenoś jak
    > chcesz

    A w jakim celu chcesz przenosić stacjonarny odtwarzacz ?
    A może marfi napisał że chce przenośny a ja nie doczytałem ?
    Zsumowana cena tych urządzeń to będzie całe 140-150zł.
    I jako że są dwa to można dysk dać znajomemu coby nowe filmy
    przegrał a w tym czasie obejrzeć coś na odtwarzaczu. :-)

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2009-05-26 21:27:04
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "JwZw" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zasada marketingu.
    > A dlaczego jest warte tylko tyle, a może aż tyle?

    Jedyna sluszna maszynka w rozsadnych pieniadzach to w tej chwili WD HD TV
    (robi wszystko, nie mowiac juz ile bajerow daje alt. fw z linuchem)
    Do tego podlaczamy sobie takiego 3,5" WD My Book 1TB i juz jest bardzo
    ciekawie :)

    --
    doom3

  • 19. Data: 2009-05-27 06:47:04
    Od: "hehehe" <...@...ccc>

    > Jeśli jako sprzęt stacjonarny do przechowywania filmów to
    > dlaczego obsługuje tylko dyski 2,5 zamiast tańszych 3,5 cala ?

    Bo jest to wersja mini a nie maxi :-)

  • 20. Data: 2009-05-27 08:30:29
    Od: Toper <t...@S...interia.pl>

    doom3 pisze:

> [...]
    > (robi wszystko, nie mowiac juz ile bajerow daje alt. fw z linuchem)
    > Do tego podlaczamy sobie takiego 3,5" WD My Book 1TB i juz jest bardzo

    a w tym WD nie ma jakichś nietypowych problemów:
    - napisy tylko w specjalnym formacie?
    - multimedia tylko po konwersji?
    - itp zonki, które lubią wychodzić później...

    Masz takie urządzenie? Możesz coś więcej o tym napisać?

    Pozdrawiam
    Toper