  • 11. Data: 2018-09-21 14:00:25
    Temat: Re: Wypisywanie tekstu na wyjściu kompozytowym
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 21 Sep 2018 10:00:59 +0200, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > 2) Zostały one napisane na jeden ze starych kompilatorów dla PIC i
    > nie
    > kompilują się pod XC8. Czyli ten sam problem, co powyżej.

    Podeślij ten stary kod który nie chce się kompilować na xc8

    --
    Marek

  • 12. Data: 2018-09-21 14:06:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    wrote:
    > zastanawiam się więc jaki MCU będzie absolutnym minimum.

    A musi być mcu? Są dedykowane kości generujące sygnał video z bitmapy
    przesłanej z dowolnego mcu. Bitmapa może być nawet 1x1

    --
    Marek

  • 13. Data: 2018-09-21 14:14:44
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 21.09.2018 14:00, Marek wrote:

    > Podeślij ten stary kod który nie chce się kompilować na xc8

    Bodajże to była ta biblioteka:
    http://www.micro-examples.com/public/microex-navig/d
    oc/089-pic-pal-tv

    Nieco inna konwencja, jeśli chodzi o nazewnictwo rejestrów. Niby dałoby
    się to przerobić, nie wiem jednak, czy nie szkoda na to czasu. ;)

  • 14. Data: 2018-09-21 14:14:59
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Atlantis <m...@w...pl> wrote:

    > 1) Zostały napisane jeszcze na mocno przestarzałą wersję avr-gcc i nie
    > kompilują się, wywalając cała masę błędów i ostrzeżeń. Dostosowanie kodu
    > do obecnych standardów wymagałoby trochę zachodu.

    Pytanie czy faktycznie aż tyle.

    Napisanie czegoś takiego nie wydaje się specjalnie skomplikowane...

  • 15. Data: 2018-09-21 14:16:07
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 21.09.2018 14:06, Marek wrote:

    > A musi być mcu? Są dedykowane kości generujące sygnał video z bitmapy
    > przesłanej z dowolnego mcu.  Bitmapa może być nawet 1x1

    Oczywiście, że nie musi. Ważne, żeby taki układ nie kosztował fortuny i
    był dostępny bez konieczności zamawiania z drugiego końca świata przez
    eBay albo jakiś drogi sklep internetowy. ;)

  • 16. Data: 2018-09-21 14:17:12
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Wystawia się bajt a bity załatwia rejestr przesuwny...

    Jeśli jest dostępny.

    W AVR pewnie dałoby się wykorzystać USART lub SPI...

  • 17. Data: 2018-09-21 14:18:31
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > OK. Ale w takim przypadku zwiększyłbym też liczbę pixli na ekran do 600
    > (bo 300 wydaje mi się zaniżone) i znów wyjdzie 10MHz.

    W trybie 320x200 z fontem 8x8 dało się wyświetlić tekst 40x25. IMO
    wystarczające (choć zależy też do czego)...

  • 18. Data: 2018-09-21 14:33:39
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Ktoś zna jakieś gotowe rozwiązanie, nie licząc Arduino? ;)
    dlaczego nie arduino? serio pytam. kiedyś podobno sejm rozpisał konkurs
    na dostawę telefonów. Poszło zaproszenie do wszystkich telefonicznych
    firm które mają przedstawicelstwo w Polsce. sęk w tym że warunek
    must-have był... system iOS.

    ToMasz

  • 19. Data: 2018-09-21 14:52:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    >konkurs na dostawę telefonów. Poszło zaproszenie do wszystkich
    >telefonicznych firm które mają przedstawicelstwo w Polsce. sęk w tym

    Po rozpatrzeniu wszystkich wad i zalet, byc moze stwierdzili, ze
    lepiej wybrac iOS, niz specyfikowac wymagania dla systemu, dopisywac
    szkolenia dla programistow, dokumentacje, wymagania bezpieczenstwa
    itp.

    Ale nadal wygrywa najtanszy dostawca ... i to wcale nie musi byc Apple
    Polska, to tylko ~500 telefonow, moze np Media Markt ma lepsza oferte

    J.

  • 20. Data: 2018-09-21 15:02:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Atlantis" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Do pewnego prostego projektu potrzebuję biblioteki, która pozwoli mi
    >na
    >wysyłanie tekstu na ekran telewizora, przez najzwyklejsze wyjście
    >kompozytowe.

    Atlantisie ... a telewizor skad ?
    Ciekawe jak szybko zniknie wejscie ... bo po co to komu :-)

    Jesli nie czysto softwareowo ... kiedyc byly kosci do telegazety, i
    m.in. potrafily wyswietlic obraz na TV ...

    Tylko teraz ich pewnie nie ma ... poszukac leżaka magazynowego, czy
    wydlubac ze starego TV ?

    J.