  • 121. Data: 2014-04-28 00:22:31
    Temat: Re: Wyrobienie prawa jazdy poza Polska
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 27.04.2014 13:03, J.F. pisze:
    /.../
    > Ale nowe mialy byc latwiejsze i wymagajace mniej myslenia.

    Może by zaczeli od poprawności metodologicznej testu?

  • 122. Data: 2014-04-28 10:44:53
    Temat: Re: Wyrobienie ... egzamin.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 27 Apr 2014 10:49:41 +0200, TomekF napisał(a):

    > Egzamin "odświeżający" z przepisów np. co 10 lat jak najbardziej powinien
    > być.

    Najpierw przedstaw obserwacje z których wyniknie że nastapi jakiś spadek
    ilości wypadków. Jest wręcz przeciwnie - większość wypadków to efekt
    naruszenia przepisów tak oczywistych że są powszechnie znane.
    --
    Jacek

  • 123. Data: 2014-05-04 07:50:11
    Od: "Antosek" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ilości wypadków. Jest wręcz przeciwnie - większość wypadków to efekt
    > naruszenia przepisów tak oczywistych że są powszechnie znane.

    Nie tylko wypadki są ważne.
    Są stłuczki i sytuacje wnerwiające wynikające z nieznajomości przepisów.

    Czy nastąpi spadek ilości wypadków ? O to trzeba by zapytać tych co zawodowo
    analizują wypadki. Teoretycznie powinno spaść.

  • 124. Data: 2014-05-04 07:52:28
    Temat: Re: Wyrobienie ... sygnalizowanie.
    Od: "Antosek" <r...@s...pl>

    wiadomości news:XnsA31B7DB6DFD93budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik TomekF g...@i...pl ...

    > To ze nie trzeba nie oznacza, ze czasami nie warto tego zrobic. Zwłaszcza
    > jak z podporzadkowanej ktos chce wyjechać.

    Zgadza się, jest to pewne nieznaczne ułatwienie i zwiększenie plynności
    ruchu, ale nie jest zgodne z przepisem.
    Nie mam zaufania do kierunkowskazów.
    Sygnalizował zamiar skrętu w prawo, a pojechał prosto. O mało nie doszło do
    zderzenia. Formalnie byłaby moja wina.