  • 79. Data: 2015-05-18 20:21:42
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > ... to tylko kwestia czasu, az znajdzie sie ktos zdeterminowany, by do
    > konca walczyc o swoje - na kilometr pachnie niekonstytucyjnoscia.

    Prawda? Ale tutaj jakos politycy nabrali wody w usta - lepiej gadac o
    niekonstytucyjnosci objecia skoków funduszem bankowym - kto pierwszy
    wykrył, kto bardziej chciał itp.

  • 82. Data: 2015-05-18 20:29:52
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > to zapytaj na madagascar.misc.samochody

    Pytałem się i mogę jeździć na PJ polskim lub litewskim, muszę je tylko miec
    przy sobie.
    Pytam się na pl.misc.samochody, ponieważ polska Policja uniemożliwia mi
    jazdę po Madagaskarze zabierając mi wszystkie PJ jakie jej pokażę.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 83. Data: 2015-05-18 20:44:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > teoretycznie racja, ale po obejrzeniu nocnej ustawki ze szczecinskiej
    > wyjazdowki mam watpliwosci.

    A wczesniej tam nie suszyli?

  • 84. Data: 2015-05-18 20:47:23
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > trzyma w
    >
    > Jeśli jesteś obywatelem pl i jeździsz po Polsce to zagraniczne pj Ci (przy
    > zatrzymaniu w pl) nie pomoże jeśli nie masz w pl uprawnień do kierowania
    > pojazdów. Zagraniczne pj zostanie zatrzymane. Nie pomoże.nawet to, że
    > mieszkasz na stale za granicą.
    > Jest wyrok WSA w sprawie Polaka na stale mieszkającego w Niemczech,
    > mającego dwa obywatelstwa (pl i de). Po odebraniu mu uprawnień w pl
    > próbował jeździć po pl na niemieckim pj. Podczas kontroli (w pl) zostało
    > mu odebrane pj niemieckie.

    Ciekawe po co mu zabierali dokument, jesli podobno liczą się tylko
    uprawnienia, a nie świstek.

    > Cytat z uzasadnienia wyroku:
    >
    > Prawem jazdy w rozumieniu ustawy Prawo o ruchu drogowym jest również
    > dokument wydany przez państwo członkowskie Unii Europejskiej. Natomiast
    > strona, również jako obywatel polski podlega wpisowi, do ewidencji
    > kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego, a organy mają prawo
    > zatrzymać takiej osobie prawo jazdy, jak każdemu innemu obywatelowi.

    Jeśli zabrali mu niemieckie PJ to uniemożliwili mu również jazdę po
    Niemczech i innych krajach. Ciekawe jakim prawem uniemożliwiają mu
    prowadzenie pojazdów w krajach, w których nie złamał prawa?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 85. Data: 2015-05-18 21:15:22
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-05-18 o 08:37, Yogi(n) pisze:

    > Powinni jeszcze, koniecznie przed II turą, podnieść VAT. Albo CIT.

    Do 30? :-)

  • 86. Data: 2015-05-18 21:47:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 18 May 2015 20:47:23 +0200, "yabba"
> [...]
    > Niemczech i innych krajach. Ciekawe jakim prawem uniemożliwiają mu
    > prowadzenie pojazdów w krajach, w których nie złamał prawa?

    Jak mają go przekonać do tego, że nie może prowadzić legalnie pojazdu
    w pl bo nie ma uprawnień? Zamykając go w areszcie?
    Zabierają dokument aby nie mógł dalej nim się posługiwać jako prawem
    do jazdy w pl. Proste. W niemczech czy w innych krajach uprawnien mu
    nie v zabrali, może jeździć nawet bez dokumentu.

    --
    Marek

  • 87. Data: 2015-05-18 21:48:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    Zmien czytnik, popraw recznie lub siej niechlujne posty - wybór nalezy do
    Ciebie.
    Przy jednym poziomie cytowania to jeszcze pol biedy. Ale czym dalej w las
    tym gorzej.
    ---
    Zawsze chciałem mieć asystentkę do pisania na niusy...

  • 88. Data: 2015-05-18 22:29:29
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA49ED15FA4CE6budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > A wczesniej tam nie suszyli?

    Np. dobe i dwie doby wczesniej - nie.

    bart

  • 89. Data: 2015-05-18 22:53:36
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    > Jak mają go przekonać do tego, że nie może prowadzić legalnie pojazdu w pl
    > bo nie ma uprawnień?

    Chyba zartujesz wytaczajac taki argument :)

    > Zamykając go w areszcie?
    > Zabierają dokument aby nie mógł dalej nim się posługiwać jako prawem do
    > jazdy w pl. Proste.

    I doprawdy sadzisz, ze jesli sam brak uprawnien nie powstrzymuje kogos od
    kierowania, to powstrzyma go brak papierka?

    > W niemczech czy w innych krajach uprawnien mu nie v zabrali, może jeździć
    > nawet bez dokumentu.

    bart

  • 90. Data: 2015-05-18 22:54:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-18 o 21:48, re pisze:

> [...]
    > tym gorzej.
    > ---
    > Zawsze chciałem mieć asystentkę do pisania na niusy...

    No a skończyło się tak jak się skończyło - głupiś, bo pisać nie umiesz,
    i biednyś, bo cię nie stać na asystentkę.

    --
    Liwiusz