  • 281. Data: 2015-05-28 14:57:58
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA4A5D8427450Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > Chyba nie rozumiem - przyznaje ci racje a ty mi tłumaczysz co to jest
    > jednostka predkosci?

    Pod tym linkiem jest tabelka, w niej rubryka "50km/h" z informacja, ze jest
    to max predkosc kota :) - zapodalem zrodlo informacji.

    bart

  • 282. Data: 2015-05-28 18:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > I teraz zobacz, jak rozwija sie dyskusja w nowym watku - coraz wiecej
    > argumentow za "lapanka"....

    Nie łudzę się ze mam monopol na "manieracji" :)
    Zreszta ja nie twierdziłem ze to nie była łapanka - ja tylko prosiłem o
    przesłanki, ze była.

  • 283. Data: 2015-05-28 18:12:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-27 20:31, mk4 wrote:

    > bo
    > przeciez wszyscy jestesmy za zaostrzeniem za jazde pod wplywem.

    Uwaga na niskolatające kwantyfiktory. Ja na przykład uważam, że do póki
    kara za jazdę 0,2-0,5 promila będzie znacząco wyższa od za wyprzedzanie
    na pasach, to dobrze nie będzie. Nie mówiąc już o kierowcach rowerów na
    ścieżkach.

    Wystarczy popatrzeć na statystyki zachodniej Europy i nasze. A u nich
    0,49 można legalnie mieć i carmagedonu u nich nie widać.

    Shrek.

  • 284. Data: 2015-05-28 18:30:10
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości

    > A co jak nie mam dokumentu przy sobie? Wtedy nie zabiora? A skoro nie
    > zabiora od razu to juz pozniej ni emaja chyba mozliwosci.

    Złożą wniosek do starosty, a ten wyda decyzję w trybe administracyjnym z
    rygorem natychmiastowej wykonalności.

    > Jak to by wygladalo?

    Jak wyżej. Co najwyżej odwleczesz 3 miesięczny okres o kilka dni. Będziesz
    miał plastik w ręku, ale pierwsza lepsza kontrola i przedłużenie okresu
    zatrzymania uprawnień do 6 miesięcy, itd.

    Tak samo ma wyglądać w przypadku wpadki na fotoradarze stacjonarnym,
    odcinkowym albo złodzieji miejskich. Wniosek do starostwa i decyzja
    administracyjna. Co prawda teoretycznie w przypadku fotoradarów powinni
    przeprowadzić dochodzenie kto prowadził, ale podejrzewam, że to oleją i będą
    korzystali z trybu administracyjnego. Będziesz się mógł odwołać, ale
    przewlekłość sądów spowoduje, że i tak to nie będzie działać. Najwyżej potem
    będziesz mógł walczyć o jakieś odszkodowanie przez kolejne 3 lata...

    Wiwo

  • 285. Data: 2015-05-28 19:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > Pod tym linkiem jest tabelka, w niej rubryka "50km/h" z informacja, ze
    > jest to max predkosc kota :) - zapodalem zrodlo informacji.

    A, rozumiem :)

  • 286. Data: 2015-05-28 19:08:29
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "bartosz" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dla kontrastu: mam nastepujace dwa doswiadczenia z policja niemiecka.

    > I teraz pytanie: jak w tych sytuacjach zachowaliby sie nasi lapacze?
    > Podobnie? - nie sadze, w co najmniej pierwszym z tych zdarzen....

    Ci sami niemieccy policjanci potrafią być jeszcze bardziej upierdliwi i
    złośliwi niż nasi.

    W zeszłym roku braciak zapłacił 150E za jeżdżenie w weekend samochodem
    ciężarowym z przyczepą. Przepis dotyczy pojazdów ciężarowych o DMC powyżej
    7,5 tony oraz wszystkich zestawów składających się z dowolnego samochodu
    ciężarowego oraz przyczepy lub naczepy. On pojechał Ducato (3,5T) z lekką
    przyczepką. Niestety okazuje się, że dla niemców liczy się nie tylko masa,
    ale i wpis w dowodzie rejestracyjnym, że samochód jest ciężarowy, czyli
    dowolna osobówka z kratką i wpisem też się na to łapie.
    Kilkadziesiąt kilometrów przed naszą granicą go zatrzymali, sciągnęli na
    parking, dowalili mandat i jeszcze sprawdzali, czy te kilka godzin do końca
    zakazu grzecznie odczekał (dwa razy podjechali osobiście, raz podesłali inny
    patrol).

    Podobnych przykładów miałbym kilka.

    Tak więc z tym rozsądnym podejściem u zachodnich policjantów bywa różnie.

    Wiwo

  • 287. Data: 2015-05-28 21:34:04
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA4A8B6636FD31budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > Nie łudzę się ze mam monopol na "manieracji" :)
    > Zreszta ja nie twierdziłem ze to nie była łapanka - ja tylko prosiłem o
    > przesłanki, ze była.

    Prosze bardzo - teraz mozesz w nich przebierac :)

    bart

  • 288. Data: 2015-05-28 21:40:06
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Podobnych przykładów miałbym kilka.
    >
    > Tak więc z tym rozsądnym podejściem u zachodnich policjantów bywa różnie.

    Zapewne jest tak, jak piszesz - wszedzie mozna znalezc czarne owce. Tylko z
    mojego doswiadczenia wynika, ze mozna znalezc w Niemczech rozsadnego
    policjanta, a u nas nie spotkalem sie jeszcze z takim przypadkiem. Piszac
    wprost - nie zdarzylo mi sie jeszcze w zyciu, by mi taki nasz lapacz (i tu
    juz mam na uwadze nie tylko drogowke, ale ogolnie policje) w czymkolwiek
    pomogl: np. sensownie zainterweniowal w razie potrzeby.

    bart

  • 289. Data: 2015-05-28 21:40:21
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA4A8B8D46B759budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.