  • 91. Data: 2015-05-18 22:54:22
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA49ECCA031FA5budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > Bardziej niz zwykle? Nie sadze...

    No jak nie - skoro restrykcje wzrosly, jest to rozdmuchiwane w mediach i
    masz ogolna swiadomosc polowania na kierowcow zwlaszcza w pierwszych dniach
    zlodziejowania? Toz nawet odruchowo bedziesz rzucal okiem w krzaki :).

    bart

  • 92. Data: 2015-05-18 22:57:29
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA49ECC473B7B2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > Czy dobrze rozumiem, ze dla Ciebie jazda dorga jest tozsama z torem
    > wyscigowym

    Niedobrze rozumiesz - ale znamienne, ze wiekszosc oponentow zaczyna od
    takiego wlasnie argumentu.

    - jestess jedynym uczestnikiem, nie ma pieszych, rowerzystów,
    > innych samochodów i jedynym wyznacznikiem jest panowanie nad własnym
    > pojazdem?
    > Powiedzmy ze to jest prosta droga w terenie zabudowanym - ot zwykła wioska
    > - czyli co? Tak ze 140 mozna leciec?

    Jesli pytasz mnie osobiscie, to nie - ja w podanych przez Ciebie warunkach
    nie czulbym, ze panuje nad pojazdem jadac 140km/h - nawet, gdyby byly
    doskonale warunki atmosferyczne. Lecz dopuszczam mozliwosc, ze istnieja tacy
    kierowcy, ktory w tych warunkach byliby w stanie bezpiecznie jechac podana
    predkoscia.

    > Chyba nie rozumiesz pytania.
    > Co sie zmieniło?
    > Na rowerzystów polowali, bo złapany pijany to był wykryty przestepca.
    > Złapany kierowca w terenie zabudowanym przepraczajacy powyzej 50 km - kasy
    > tyle samo, nadal wykroczenie.
    > Z punktu widzenia policjanta bez zmian - pewnie tylko papierkologii
    > wiecej.

    Zrozumialem az za dobrze.

    Naprawde sadzisz, ze z punktu widzenia mundurkowego zlodziejaszka nic sie
    nie zmienilo? - to po co te naglosnione ustawki w kilku miastach zaraz po
    polnocy i w ciagu dnia? Przeciez wczesniej tez mogli zabrac prawo jazdy za
    przekroczenie 50km/h. To jak to sie stalo, ze wczesniej nie bylo
    naglosnienia takich przypadkow? A dzis po kilku ledwie godzinach nowego
    prawa "chwala sie" statystyka (przyklad: wielkopolska, do godziny 13 - 11
    przypadkow; w skali calego kraju - kilkadziesiat). Bardzo szczerze watpie,
    by w poprzedzajace dni wyniki byly zblizone.

    > Osrodki egzaminacyjne? Przeciez zabiora PJ i oddadza po 3 miesiacach.
    > Gdzie
    > tu zarobek dla egzaminatorów?
    > Opłaty sądowe? A skad miałyby sie nagle pojawic?
    > Doszukujesz sie spisku gdzie mamy do czynienia po prostu z głupota i buta
    > twórców prawa.

    Patrzysz krotkowzrocznie. Oczywiste jest, ze co najmniej czesc ludzi bedzie
    jezdzic bez praw jazdy - stana sie przestepcami, dla ktorych grzywny w razie
    ponownego zatrzymania beda szly w tysiace. Dlugofalowo takze osrodki
    zyskaja. Jak sadzisz: czy wszyscy z tych, ktorym dzis odebrali prawo jazdy
    (przypominam: kilkadziesiat osob w ciagu kilkunastu godzin) odzyskaja go z
    automatu?

    bart

  • 93. Data: 2015-05-18 23:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Zawsze chciałem mieć asystentkę do pisania na niusy...

    Wystarczy dobry czytnik.
    Po co wyważac otwarte drzwi...

  • 94. Data: 2015-05-18 23:02:37
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    > No a skończyło się tak jak się skończyło - głupiś, bo pisać nie umiesz,
    > i biednyś, bo cię nie stać na asystentkę.

    Grupa - uwaga, towarzysz rajtuz znow robi sie blyskotliwy :)

    bart

  • 95. Data: 2015-05-18 23:03:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bartosz" <b...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:

    > Niedobrze rozumiesz - ale znamienne, ze wiekszosc oponentow zaczyna od
    > takiego wlasnie argumentu.

    Tylko kapelusze.
    Po tym ich poznać można.

> [...]
    > tacy
    > kierowcy, ktory w tych warunkach byliby w stanie bezpiecznie jechac podana

    Problemem nie jest 140 w wiosce, tylko zwyczajowe ustawienie się psów z
    radarem 5 metrów od tablicy "teren zabudowany", najlepiej w szczerym polu.
    W efekcie jadąc wcześniej poza terenem zabudowanym jak człowiek (choćby i
    przepisowe 99) i nie stając na hamulcu od razu na widok białej tablicy -
    tracisz prawko.
    Bez jakieś specjalnej winy czy chęci piracenia, ot - zwykłe zagapienie
    wystarczy.

  • 96. Data: 2015-05-18 23:32:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

> [...]

    No a skończyło się tak jak się skończyło - głupiś, bo pisać nie umiesz,
    i biednyś, bo cię nie stać na asystentkę.
    Zostań moją asystentką trepie

  • 97. Data: 2015-05-18 23:33:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-18 o 23:32, re pisze:

> [...]
    >
    > No a skończyło się tak jak się skończyło - głupiś, bo pisać nie umiesz,
    > i biednyś, bo cię nie stać na asystentkę.

    Już ustaliliśmy że cię nie stać.

    --
    Liwiusz

  • 98. Data: 2015-05-18 23:37:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > No a skończyło się tak jak się skończyło - głupiś, bo pisać nie umiesz,
    > i biednyś, bo cię nie stać na asystentkę.
> [...]

    Z kozą ?

  • 99. Data: 2015-05-18 23:43:03
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 18 May 2015 11:05:20 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Mowilo sie, ze tylko w terenie zabudowanym.

    Bo tak ma być. Co nie oznacza, że poza zabudowanym nie zabiorą. Będzie
    po staremu, podciągną pod "stworzenie niebezpiecznej sytuacji na
    drodze" i dostaniesz pokwitowanie za PJ.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 100. Data: 2015-05-18 23:46:46
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 18 May 2015 18:44:46 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >A wczesniej tam nie suszyli?

    Pewnie nie. Ja dziś w Warszawie widziałem policjantów z radarem tam,
    gdzie przez ostatnie 5 lat ich nie było ani razu. Przypadek?
    Generalnie to dziś w Warszawie był "dzień policjanta". Na Mście
    Gdańskim na dwa radary suszyli, stojąc praktycznie pod fotoradarem SM.
    Przypadek?