  • 192. Data: 2015-05-21 10:32:21
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > No tak - po prostu to, czy wczesniej tam suszyli, czy nie, w zaden
    > sposob nie wplywa na fakt, czy suszenie tam pol godziny po
    > wprowadzeniu nowych przepisow bylo czy nie bylo ustawka.

    Ok, czyli Twoim zdaniem dotychczas po polnocy nigdy nie suszyli, weszły
    nowe przepisy, zaczeli i stąd ta akcja?

    > A jednak miej - bo jesli jednak jakims cudem pokonasz mnie w dyspucie,
    > to pokonanie pieciolatka i tak nie przynosi chwaly, za to jest rownie
    > obciachowe. :):)

    W sumie traktując pytanie o 5-latka tak dosłownie odpowiedziałes na moje
    pytanie, ktore nie było pytaniem o wiek tylko o infantylnosc rozumienia.
    Reasumujac - proponuje jednak nie traktowac kazdego tekstu dosłownie bo jak
    ci ktos powie spadaj na drzewo, to mozesz wyladowac w dziwnym miejscu ;-)

  • 190. Data: 2015-05-21 10:32:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Newok t...@b...pl ...

    > Zawsze możesz podać do sądu tego, który bezzasadnie ograniczył prędkość.

    A to ciekawostka... Znaczy urzednika? ROTFL

  • 193. Data: 2015-05-21 11:12:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik Newok t...@b...pl ...

    > A to ciekawostka... Znaczy urzednika? ROTFL

    jeśli już to organ czyli urząd. Ale urząd na pewno postawił znak na
    podstawie jakiegoś przepisu i jest kryty. Nawet jak to jest debilne

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 194. Data: 2015-05-21 11:13:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Nadal tak jest - brukowiec czy asfalt, woda splywac musi :-)

    nie. w tej chwili robi się generalnie jednospadowe

  • 195. Data: 2015-05-21 12:30:19
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-21 o 10:32, Budzik pisze:

    > Ja tez. Wtedy piratem nie jestes ;-)

    jestem ;)

    > i prawka nie stracisz.

    według aktualnych przepisów nie... :)

    Łukasz

  • 196. Data: 2015-05-21 12:34:53
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-21 o 09:00, Budzik pisze:

    > Problem polega na tym, ze obecnosci pieszego raczej nie da sie do konca
    > oszacować. Bo on moze sie pojawić z nienacka.
    > Dlatego profilaktycznie w zabudowanym jezdzimy wolniej niz poza - ze
    > wzgledu na prawdopodobienstwo.

    to trzeba w głowie obliczyć prawdopodobieństwo - prawdopodobieństwo że
    nagle podniesie się z 30cm trawy i zacznie biec na drogę jest inne niż
    że wyjdzie zza drzewa czy muru...
    jak nagle będzie wybiegał z domu to najpierw zaczną otwierać się drzwi,
    jak zdąży wbiec pod koła to musi być duże prawdopodobieństwo że zdążę
    się zatrzymać/odbić itp - a jak auto wyjedzie - to pewnie ze 100/h zdążę
    wyhamować do 60/h i przeżyję..

    Łukasz

  • 197. Data: 2015-05-21 12:49:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > jeśli już to organ czyli urząd. Ale urząd na pewno postawił znak na
    > podstawie jakiegoś przepisu i jest kryty. Nawet jak to jest debilne

    Dokładnie.
    dlatego rozbawił mnie pomysł podania do sądu.

  • 198. Data: 2015-05-21 12:59:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    >Dokładnie.
    >dlatego rozbawił mnie pomysł podania do sądu.

    Zaraz zaraz - jesli urzad, to decyzja, jesli decyzja, to mozna sie
    odwolac, a w razie nieuznania do sadu administracyjnego wniesc.

    Tylko pytanie czy urzad nie odpowie, ze obywatel nie jest strona w
    sprawie i nie ma prawa sie odwolywac.
    Albo ze termin odwolania minal i decyzja jest prawomocna.

    J.

  • 199. Data: 2015-05-21 13:58:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-21 10:08, J.F. wrote:

    > ze srodka moze ja jakis drenaz odprowadzic, a drenaz chyba i tak
    > obowiazkowy.

    No dobra - ale po co? Lepiej i prościej na zewnątrz. Ot cała filozofia.

    > Zauwaz ze jak sie zaczynaja pasy do jazdy w prawo, to ciagle jeszcze sa
    > na zakrecie w lewo.
    > A predkosc tam duza dopuszczalna, wiec nie mozna pochylic w prawo, bo
    > bys narzekal :-)

    odtąd z pewnością można już pochylać w prawo.

    https://www.google.pl/maps/@52.199296,20.848159,3a,7
    5y,288.17h,76.21t/data=!3m4!1e1!3m2!1sgkkw4adVD3O-jy
    fF_WNedQ!2e0

    > Potem pasy zakrecaja w prawo, no i sa pochylone w prawo, tylko ze
    > kawalek dalej.
    > Wydaje sie ze zrobic lepiej by sie dalo ... ale kto wie - moze wtedy by
    > sie objawily inne wady.
    > Albo niezgodnosc z przepisami :-)

    Jak coś ma być zgodne z przepisami, ale za to bez sensu to się występuje
    do właściwego ministerstwa o odstępstwo. Przecież taki węzeł jak nasz
    Konotopa to nie jest jakiś światowy wyjątek, więc zapewne żyje ktoś na
    świecie (może nawet nie azjata), kto potrafi to zrobić dobrze.

    Shrek.

  • 200. Data: 2015-05-21 14:19:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-05-21 10:08, J.F. wrote:

    >No dobra - ale po co? Lepiej i prościej na zewnątrz. Ot cała
    >filozofia.

    Zeby woda szybciej splywala.

    >odtąd z pewnością można już pochylać w prawo.
    >https://www.google.pl/maps/@52.199296,20.848159,3a,
    75y,288.17h,76.21t/data=!3m4!1e1!3m2!1sgkkw4adVD3O-j
    yfF_WNedQ!2e0

    No, przynajmniej zaczac zmniejszac pochylenie w lewo.
    Tylko wtedy sie taki garb zacznie tworzyc skosnie na jezdni, nie wiem
    czy to przeszkadzac nie bedzie...

    J.