  • 21. Data: 2011-08-09 11:13:59
    Temat: Re: Wywiad z Benem Collinsem
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Gdybyś miał do wyboru dwa auta z których jedno prowadzi się pewniej w
    > ekstremalnych sytuacjach (wiedząc, że prawdopodobnie nigdy w takiej
    > sytuacji się nie znajdziesz) co byś wybrał? Ja powiem szczerze wybrałbym
    > to z "zapasem". Strzelę analogią, być może niezbyt trafną. masz
    > wywiercić 10 dziur, do wyboru dwie wiertarki jedna z nich jest tak
    > zbudowana, że wytrzyma wywiercenie 12 dziur i się rozpadnie a druga
    > wytrzyma 50 - ta sama cena - którą kupisz?

    Nie wiem co bym wybrał. Gdyby ta co wytrzyma wiercenie 12 dziur te 10
    wywierciła 2 razy szybciej od tej co wytrzyma wiercenie 50 to co byś wybrał?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 22. Data: 2011-08-09 11:20:04
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Grejon"

    > Nie wiem co bym wybrał. Gdyby ta co wytrzyma wiercenie 12 dziur te 10
    > wywierciła 2 razy szybciej od tej co wytrzyma wiercenie 50 to co byś
    > wybrał?

    Nawet mi nie przypominaj, bo wczoraj wierciłem 3 dziury w syficie :)
    (płyta żelbetonowa) powiem szczerze, gdybym miał kasę wybrałbym Makite
    zamiast Topexa ;-)

  • 23. Data: 2011-08-09 11:37:58
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Grejon"
    >

    > Nawet mi nie przypominaj, bo wczoraj wierciłem 3 dziury w syficie :)
    > (płyta żelbetonowa) powiem szczerze, gdybym miał kasę wybrałbym Makite
    > zamiast Topexa ;-)

    OT
    Marka wiertarki nie ma nic do rzeczy przy 3 otworach. Kup dobre wiertła, a
    nie zestawy z supermarketu typu 5 zł za 5 wierteł.
    Ja wiertarką za 70 zł przewiercam się wiertłem fi 12 przez 20 cm płyty
    betonowe. Wiertło kosztowało 30 zł.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 24. Data: 2011-08-09 11:44:23
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-09 02:51:10 +0200, ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> said:

    > Osobiście nie jeździłem Ceedem,

    A nieosobiście jeździłeś?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2011-08-09 11:51:07
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "yabba"

> [...]
    > wiertła, a nie zestawy z supermarketu typu 5 zł za 5 wierteł.
    > Ja wiertarką za 70 zł przewiercam się wiertłem fi 12 przez 20 cm płyty

    OT ciąg dalszy:

    Ciekawe, że rzeczona makita tymi samymi wiertłami po 5 zł za 5 sztuk (
    tyle, że SDS) wchodzi w beton jak w masło, ba nawet żadnego nasisku nie
    potrzeba a i chyba nawet nie wolno :) zdaje się jednak, że to sprawa
    udaru nie wiertła

  • 26. Data: 2011-08-09 12:02:02
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > potrzeba a i chyba nawet nie wolno :) zdaje się jednak, że to sprawa udaru

    Tępym wiertłem i młotowiertarką z udarem 2 J, to otwór wybijasz, a nie
    wywiercasz. Wywierciłem kiedyś wiertarką Hilti jedem otwór wiertłem z
    ułamaną końcówką i bardzo się dziwiłem, że idzie bardziej opornie niż
    poprzednie wiercenia. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 27. Data: 2011-08-09 15:08:49
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "to" wrote:
    > Jaki Ty jesteś tolerancyjny!

    Ja nie jestem tolerancyjny, ja po prostu mam wyj*bane.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 28. Data: 2011-08-09 15:09:39
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Bydlę" wrote:
    > A nieosobiście jeździłeś?

    Tak, podczas projekcji podświadomości. ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter