  • 11. Data: 2011-08-09 00:29:01
    Temat: Re: Wywiad z Benem Collinsem
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Mnie sie kia podoba (szczegolnie ostatni design)

    Nie mam nic do Paska albo do Golfa, ostatnie 2 samochody były z tych na "f",
    teraz między innymi mam Skodę na f czyli fabię :-)
    A Kia jest po prostu nijaka: ani maksymalnie funkcjonalna i prosta jak golf,
    ani finezyjna jak Civic, ani denna jak Fabia. Jest po prostu mdła.
    Druga wersja faktycznie jest już lepsza.

  • 12. Data: 2011-08-09 02:51:10
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Cavallino" wrote:
    > Na tle obecnych też.
    > To zwykły dupowóz, nic więcej.
    > Nawet nie próbowałem nim jeździć jakoś specjalnie szybciej, nie nadaje się.

    Ja swoją drogą obserwując Ceeda w TG zauważyłem, że jest jakby ciut
    bardziej podsterowny od Lacetti i Liany. No ale to jest dupowóz. Miasto
    to nie Nordschleife, nie wykręca się czasów z kosmosu.

    Osobiście nie jeździłem Ceedem, mam tylko opinię znajomego, który
    wiele aut 300KM+ już upalał i po tygodniu jazdy Ceedem stwierdził,
    że to niezłe auto do wożenia dupska do i z roboty, pojechania na zakupy,
    czy z rodzinką za miasto. I tak pewnie też było projektowane.

    Jak ktoś chce fajne prowadzenie, niech sobie kupi Focusa albo Mazdę 3
    (te same płyty podłogowe). Ja kupiłem M3 BK (poprzedni model) i jestem
    oczarowany tym, jak to auto jeździ po zakrętach. Jeździłem Focusami
    i zawsze mi się podobały. W Maździe mam prowadzenie Focusa, plus (w
    porównaniu do Foki MK2) lepszy komfort (mimo 17"), lepsze wyciszenie
    i do tego Mazda mi bardziej pasuje wizualnie. No ale nie szukałem
    rodzinkowozu, tylko czegoś, co wywoła u mnie banana na gębie
    i będzie aż prosiło, żebym nim pojeździł zupełnie bez celu. :-)

    Do czego zmierzam? Otóż do tego, że na rynku po to mamy tyle produktów
    w obrębie tej samej klasy, żeby każdy mógł sobie wybrać to, co lubi.
    Jeden woli spokojnie się wieźć Ceedem, drugi woli Focusopodobnymi łykać
    zakręty z uśmiechem od ucha do ucha. Ja akurat należę do tych drugich,
    a Ceeda nie neguję. Z autem jest jak z muzyką - nie pasuje mi, nie słucham.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 13. Data: 2011-08-09 03:12:51
    Od: to <t...@x...abc>

    begin .Peeter

> [...]
    > zakręty z uśmiechem od ucha do ucha. Ja akurat należę do tych drugich, a
    > Ceeda nie neguję. Z autem jest jak z muzyką - nie pasuje mi, nie

    Jaki Ty jesteś tolerancyjny! Czy masz już Order Unii Europejskiej?

  • 14. Data: 2011-08-09 07:15:10
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-09 02:51, .Peeter pisze:

> [...]
    > w obrębie tej samej klasy, żeby każdy mógł sobie wybrać to, co lubi.
    > Jeden woli spokojnie się wieźć Ceedem, drugi woli Focusopodobnymi łykać

    I tu jest problem, bo większość kupujących samochody wybiera się co
    najwyżej na jazdę testową dookoła salonu i to najczęściej inną wersją
    niż ta, którą kupują. Zatem zwykły szaraczek nie ma porównania i tak
    naprawdę nie wie co jest dla niego najlepsze, a wydaje mu się że wie, bo
    słyszał gdzieś opinię Bena Collinsa...

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 15. Data: 2011-08-09 07:18:31
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-09 00:29, CeSaR pisze:
    > [...] ani finezyjna jak Civic [...].

    Nie... no po prostu nie wiem co napisać :)

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 16. Data: 2011-08-09 08:28:25
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie no, akurat sam C stwierdził, że na tle poprzednich jego aut Kia cee'd
    > jest... nudna ;)

    Trochę zastanawia fakt, że lacetti był bardzo krótko i w ogóle o nim nie
    wspominają :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 17. Data: 2011-08-09 09:15:32
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Nie... no po prostu nie wiem co napisać :)

    Po prostu napisz że Fiat GP jest bardziej odjechany od Civica. I tyle.

  • 18. Data: 2011-08-09 09:23:30
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-09 09:15, CeSaR pisze:

    > Po prostu napisz że Fiat GP jest bardziej odjechany od Civica. I tyle.

    GP jest zwyczajny, choć niebrzydki. O Civicu faktycznie można powiedzieć
    że jest odjechany, finezyjny to jest nowy Ypsilon ;P

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 19. Data: 2011-08-09 09:59:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ja swoją drogą obserwując Ceeda w TG zauważyłem, że jest jakby ciut
    > bardziej podsterowny od Lacetti i Liany.

    Dokładnie takie same wrażenia miałem.

> [...]
    > że to niezłe auto do wożenia dupska do i z roboty, pojechania na zakupy,
    > czy z rodzinką za miasto. I tak pewnie też było projektowane.

    I o to chodzi.
    Ceed nigdy nie był autem do szaleństw i nigdy takim nie będzie.

  • 20. Data: 2011-08-09 11:09:47
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Grejon"

    > No ja tego zasadniczo nie neguję, ale IMO pytanie faceta, którego
    > zadaniem jest wykręcanie jak najlepszych czasów na torze co sądzi o
    > "aucie za rozsądną cenę" to jak pytanie plastik-blondi co sądzi o
    > teorii względności Einsteina. :)

    Gdybyś miał do wyboru dwa auta z których jedno prowadzi się pewniej w
    ekstremalnych sytuacjach (wiedząc, że prawdopodobnie nigdy w takiej
    sytuacji się nie znajdziesz) co byś wybrał? Ja powiem szczerze wybrałbym
    to z "zapasem". Strzelę analogią, być może niezbyt trafną. masz
    wywiercić 10 dziur, do wyboru dwie wiertarki jedna z nich jest tak
    zbudowana, że wytrzyma wywiercenie 12 dziur i się rozpadnie a druga
    wytrzyma 50 - ta sama cena - którą kupisz?