  • 51. Data: 2018-02-02 17:28:00
    Temat: Re: Wzmocnienie sygnału GSM
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-02-02 o 14:15, Michał Jankowski pisze:

    > Jestem gotów dać do 2 tysięcy za urządzenie, które pozwoli mi rozmawiać
    > i korzystać z internetu w takiej lokalizacji. Jakieś namiary?

    http://www.dipol.com.pl/oferta-telefonia-komorkowa-r
    epeatery-gsm-3g,4383.htm

    Tylko musisz wiedzieć, jaką antenę dobrać - to jest główne kryterium
    prawidłowości pracy.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 52. Data: 2018-02-02 18:20:32
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Jestem gotów dać do 2 tysięcy za urządzenie, które pozwoli mi rozmawiać
    > i korzystać z internetu w takiej lokalizacji. Jakieś namiary?
    >
    >   MJ

    Obawiam się że w 2000zł raczej się nie zmieścisz. Poza tym gwarancji że
    zadziała nikt Ci nie udzieli. Chyba  że znajdziesz jakąś firmę która
    podejmie się instalacji takiego urządzenia. Tymczasem sprzęt trzeba
    kupować na własne ryzyko.

    A co do namiarów - znajomy zasilacz i osprzęt kupował w Dipolu.

  • 53. Data: 2018-02-04 02:13:54
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > To się nazywa antena kierunkowa. W większości przypadków daje radę, ale
    > instalować z głową. Np. powyżej drzew, skierować na najbliższą bazę,
    > dostosować ją do pasma. Jak wyjdzie długi kabel (a musi być o małym
    > tłumieniu) to dać wzmacniacz przy antenie.
    > Najpierw sprawdzić gdzie stacje bazowe, obejrzeć profile trasy - ważne w
    > górkach.

    No proszę. Jak na takiej wielkiej górze Nanga zasięg był i filmy tez
    kręcili to coś jest nie halo z zasęegiem sieci w Polsce. Może oszukują i
    zasięgu nie dają? Po co te wszystkie zabawy w dodatkowe anteny,
    Zrezygnować z operatora oszusta i przenieść się do innego, rzetelnego
    operatora. Ponadto sprawdzać, czy bateria naładowaba.

    --
    animka

  • 54. Data: 2018-02-04 08:59:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 4 Feb 2018 02:13:54 +0100, Animka napisał(a):

    > Jak na takiej wielkiej górze Nanga zasięg

    Korzystają tam z telefonu satelitarnego. Sama możesz sobie taki kupić :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 55. Data: 2018-02-04 09:56:29
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-02-04 o 02:13, Animka pisze:

> [...]
    > Zrezygnować z operatora oszusta i przenieść się do innego, rzetelnego
    > operatora. Ponadto sprawdzać, czy bateria naładowaba.

    Zdecydowanie nie halo. Zdaje się o internet łatwiej na malej
    saharyjskiej oazie niż na wsi w centrum Polski. Widać państwo polskie
    jako takie jest żywo zainteresowane podziałem społeczeństwa na kasty.

  • 56. Data: 2018-02-04 22:27:20
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Korzystają tam z telefonu satelitarnego. Sama możesz sobie taki kupić :)

    Może Trybunowi by się przydał i wreszczie by miał spokój.
    U mnie zasięg jest, po górach nie łażę.

    --
    animka

  • 57. Data: 2018-02-24 03:38:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5a6b089b$0$608$6...@n...neostrada.pl

    Podciągnął WiFi po drzewach i weź 2nr -- będziesz miał choć odbiór. ;)

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 58. Data: 2018-02-24 04:34:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" p6qj7i$u6o$...@n...news.atman.pl

    > "Trybun" 5a6b089b$0$608$6...@n...neostrada.pl

    > Podciągnął WiFi po drzewach i weź 2nr -- będziesz miał choć odbiór. ;)

    Odbiór i nadawanie SMSów -- co godzinę na numer.

    -=-

    Chciałem wysłać na ,,stacjonarnego'' VoIPa
    z Tlenofonu/FCN -- nie udało się.

    -=-

    Frajda dla dzieciaków -- SMSy za free i odbieranie za free...
    Wprawdzie tylko raz na godzinę, ale mając 3 nry w 2nr -- co 20 minut...
    Do tego ze 2 nry na SIMkach -- co 12 minut SMS...
    IMO można gadać zupełnie swobodnie za free...

    Ale po co te kombinacje -- skoro mając net,
    można pogadać za free innymi metodami?
    Choćby VoIPem w tej samej sieci?...

    -=-

    Dobre do zakładania kont bankowych -- ale czy bezpieczne?!