  • 11. Data: 2016-09-29 23:36:34
    Temat: Re: Yanosik dziala
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 29.09.2016 o 14:51, p...@g...com pisze:
    > przez pewien czas Google wyswietlal dane od uzytkownikow Waze ale pozniej sie to
    skonczylo ... teraz jest osobna apka Waze - GPS, Mapy & Korki wiec mozna sprobowac

    Obecnie Waze należy do Google a co ciekawe Google testuje wprowadzenie
    informowanie o limitach prędkości w swoich mapach.
    --
    Czarek

  • 12. Data: 2016-09-29 23:44:46
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Obecnie Waze należy do Google a co ciekawe Google testuje wprowadzenie
    > informowanie o limitach prędkości w swoich mapach.

    Na czym polega to informowanie?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2016-09-29 23:46:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

> [...]
    Obecnie Waze należy do Google a co ciekawe Google testuje wprowadzenie
    informowanie o limitach prędkości w swoich mapach.
    ---
    Mówimy o takich ostrzeżeniach jakie są w oprogramowaniu Microsoft ??? (tylko
    czemu nadal nie ma autostradowej obwodnicy Łodzi?)

  • 14. Data: 2016-09-29 23:58:43
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 29.09.2016 o 23:44, yabba pisze:
    > Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Na czym polega to informowanie?

    Źle się wyraziłem - informowanie o ograniczeniach prędkości na drodze.
    http://www.dobreprogramy.pl/Mniej-mandatow-Mapy-Goog
    le-poinformuja-kierowcow-o-ograniczeniach-predkosci,
    News,76313.html

    --
    Czarek

  • 15. Data: 2016-09-29 23:59:14
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 29.09.2016 o 23:46, re pisze:

> [...]
    > Mówimy o takich ostrzeżeniach jakie są w oprogramowaniu Microsoft ???
    > (tylko czemu nadal nie ma autostradowej obwodnicy Łodzi?)

    Napisz jak nauczysz się cytować.

    --
    Czarek

  • 16. Data: 2016-09-30 00:24:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

> [...]
    > Mówimy o takich ostrzeżeniach jakie są w oprogramowaniu Microsoft ???
    > (tylko czemu nadal nie ma autostradowej obwodnicy Łodzi?)

    A w dupę możesz mnie pocałować ?

  • 17. Data: 2016-09-30 00:29:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

> [...]

    http://www.dobreprogramy.pl/Mniej-mandatow-Mapy-Goog
    le-poinformuja-kierowcow-o-ograniczeniach-predkosci,
    URLe się skraca na niusach, cioto :-)

    http://niusy.pl/9to

    ... mam to naprawdę w ... co piszesz

  • 18. Data: 2016-09-30 00:35:07
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Źle się wyraziłem - informowanie o ograniczeniach prędkości na drodze.
    > http://www.dobreprogramy.pl/Mniej-mandatow-Mapy-Goog
    le-poinformuja-kierowcow-o-ograniczeniach-predkosci,
    News,76313.html

    Dzięki za wyjaśnienie. Myślałem, że to już standardowa funkcja w nawigacji,
    a Google wymyśliło cos nowego w tym temacie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 19. Data: 2016-09-30 00:39:21
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 30.09.2016 o 00:29, re pisze:

> [...]
    > http://www.dobreprogramy.pl/Mniej-mandatow-Mapy-Goog
    le-poinformuja-kierowcow-o-ograniczeniach-predkosci,

    Ciotą jesteś ty bo nie umiesz od lat skonfigurować czytnika a linków nie
    muszą skracać bo prawidłowo wklejone i odczytywane przez normalne
    programy nie są złamane jak ty ku...e.

    --
    Czarek

  • 20. Data: 2016-09-30 00:40:27
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 30.09.2016 o 00:24, re pisze:

    > Użytkownik "Czarek"

    > Napisz jak nauczysz się cytować.
    > ---
    > A w dupę możesz mnie pocałować ?
    Jeśli lubisz takie sytuacje to zgadaj się z platformowym.

    --
    Czarek