  • 51. Data: 2016-10-05 16:10:18
    Temat: Re: Yanosik dziala
    Od: masti <g...@t...hell>

    r...@k...pl wrote:

    > Myślisz, że flotowe auta mają telefony GSM i tam kierowca włącza sobie Yanosika
    > jak ty w aucie i dopiero wtedy pojawia się on zalogowany w Yanosiku? :DDD

    a jak Watsonie doszedłeś do tego wniosku?
    Bo ja twierdzę coś zupełnie przeciwnego.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2016-10-05 16:11:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "Przyjazny" napisał w wiadomości grup

    > Yanosik ma zglaszanie aktualnego ograniczenia.
    > No i kierowcy moga poprawic (lub zlosliwie wprowadzic nieprawdziwe).

    ograniczenia są brane z OSM i ich zmiana na mapie w yano objawi się po
    paru dniach. A te zgłaszane przez kierowców nie wchodzą bez weryfikacji
    do nawi

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2016-10-06 14:00:30

    Wed, 5 Oct 2016 14:10:18 -0000 (UTC), w <nt31ka$hcg$1@dont-email.me>, masti
    <g...@t...hell> napisał(-a):

    > a jak Watsonie doszedłeś do tego wniosku?

    Z tego jak działa monitoring w autach.

    > Bo ja twierdzę coś zupełnie przeciwnego.

    Możesz sobie twierdzić w sumie co chcesz :)