  • 41. Data: 2016-10-04 19:49:03
    Temat: Re: Yanosik dziala
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > No, ja np GPS czesto wylaczam, bo cos baterie zre, a Yanosik sie
    > wlacza automatycznie.
    > No i jak nie popatrze i nie wlacze GPS, to potem trzeba sie za portfel
    > zlapac :-(
    >
    > Ale razem z GPS wylaczam czesto transmisje danych, to sie nie ma
    > yanosik jak zaraportowac.

    zwłaszcza w przypadku flotowych systemów monitoringu :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2016-10-05 00:07:40
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-10-04 06:51, r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
> [...]
    le-poinformuja-kierowcow-o-ograniczeniach-predkosci,
    News,76313.html

    > A raczej -- często w tym aspekcie nie nadążają ze zmianami na drogach.

    To by jeszcze nie było tak źle, ale zdarza się przejechać z włączoną
    navi znaną droga i zauważyć, że takich ograniczeń jak mówi nigdy nie
    było.

  • 43. Data: 2016-10-05 00:08:47
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-10-04 06:29, Ghost <n...@d...pl> wrote:
    > Użytkownik "Przyjazny" napisał w wiadomości grup

    le-poinformuja-kierowcow-o-ograniczeniach-predkosci,
    News,76313.html

    > Przy czym "prawdziwa nawigacja" jest jak kamień filozoficzny, nikt jej
    > jeszcze nie uzyskał.

    Iii tam, coś jak MapaMap albo AutoMapa na WinCE jest dość wystarczające.

  • 44. Data: 2016-10-05 11:37:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 4 Oct 2016 11:02:41 -0000 (UTC), w <nt028h$dah$1@dont-email.me>, masti
    <g...@t...hell> napisał(-a):

    > i jeździsz z Yanosikiem bez GPSa?
    > a po co?

    Flotowe to równie dobrze często stoją jak jeżdżą. Zalogowany nie oznacza
    jeżdzący -- włącz Yanosika o 2 w nocy i powiedz ilu ich jest :)

  • 45. Data: 2016-10-05 11:57:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    r...@k...pl wrote:

    > Flotowe to równie dobrze często stoją jak jeżdżą. Zalogowany nie oznacza
    > jeżdzący -- włącz Yanosika o 2 w nocy i powiedz ilu ich jest :)

    mówisz, że stojący mam cały czas uruchomionego yanosika z GPSem i
    meldowaniem?
    brniesz dalej zupełnie bez sensu. jak dla mnie możesz jeździć nawet bez
    mapy.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 46. Data: 2016-10-05 12:06:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 5 Oct 2016 09:57:30 -0000 (UTC), w <nt2iqa$uqk$1@dont-email.me>, masti
    <g...@t...hell> napisał(-a):

    > mówisz, że stojący mam cały czas uruchomionego yanosika z GPSem i
    > meldowaniem?
    > brniesz dalej zupełnie bez sensu. jak dla mnie możesz jeździć nawet bez
    > mapy.

    Myślisz, że flotowe auta mają telefony GSM i tam kierowca włącza sobie Yanosika
    jak ty w aucie i dopiero wtedy pojawia się on zalogowany w Yanosiku? :DDD

  • 47. Data: 2016-10-05 12:17:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    r...@k...pl wrote:

> [...]
    >meldowaniem?
    >brniesz dalej zupełnie bez sensu. jak dla mnie możesz jeździć nawet

    Pytanie bylo ile ich bedzie zalogowanych o 2 w nocy.
    Ktoras firme widzialem i IMO oszukiwala - dodala sobie 50 tys do
    ilosci.

    Ale:
    -tirmani po nocy jezdza, mniej, ale jezdza,
    -yanosik/flotis ma tez terminale instalowane na stale.
    auto stoi, a zalogowane jest, i pracodawca moze sprawdzic czy stalo
    :-)

    J.

  • 48. Data: 2016-10-05 12:19:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Pytanie bylo ile ich bedzie zalogowanych o 2 w nocy.

    powiedz mi ile razy 2 w nocy czasu polskiego wystąpiła od momentu
    zadania pytania do teraz?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 49. Data: 2016-10-05 13:40:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2016-10-04 06:51, r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    >To by jeszcze nie było tak źle, ale zdarza się przejechać z włączoną
    >navi znaną droga i zauważyć, że takich ograniczeń jak mówi nigdy nie
    >było.

    Yanosik ma zglaszanie aktualnego ograniczenia.
    No i kierowcy moga poprawic (lub zlosliwie wprowadzic nieprawdziwe).

    Dawniej dzialal statystycznie - twierdzil przy FR, ze ograniczenie
    jest takie, jakie wynika z predkosci wiekszosci czy tam sredniej
    kierowcow.

    J.

  • 50. Data: 2016-10-05 15:45:53

    Wed, 5 Oct 2016 10:19:13 -0000 (UTC), w <nt2k31$3fb$1@dont-email.me>, masti
    <g...@t...hell> napisał(-a):

    > powiedz mi ile razy 2 w nocy czasu polskiego wystąpiła od momentu
    > zadania pytania do teraz?

    W Google jest pełno pytań od użytkowników skąd tyle userów zalogowanych w
    środku nocy.