  • 21. Data: 2017-03-16 22:25:15
    Temat: Re: Za chwile tylko rower zostanie :)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-16 o 17:01, SW3 pisze:

    > Współczesne piece gazowe też przeważnie bez prądu nie działają. Można
    > mieć agregat ale kto ma?

    > Ale, że telefony (znaczy centralę) trudniej wyłączyć niż prąd?

    Tak. Centrala ma agregat z paliwem na kilka dni a stacja bazowa
    komórkowców ma akumulatory na 12 godzin. Tyle że wtedy zadzwonisz
    w obrębie tej centrali lub miasta w którym centrala stoi.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2017-03-16 22:28:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-16 o 16:10, p...@g...com pisze:
    > Diesel to trup ale najbardziej bawią mnie matolki które mimo wszelkich znaków
    ostrzegawczych stoją w salonach po nowe TDI :-)

    A nie tacy niedouczeni jasnowidze jak ty.
    Kupujesz TDI do firmy, robi 200 tysięcy kilometrów w dwa lata i
    odsprzedajesz. A zastanawiając się nad kolejnym sprawdzasz czy
    jeszcze dizel czy już nie.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2017-03-17 09:49:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Nie trzeba gazowych - weglowy zadziala ... ale bez pompki CO cieplo
    nie bedzie, a piec grozi wybuchem :-)

    >Tak. Centrala ma agregat z paliwem na kilka dni a stacja bazowa
    >komórkowców ma akumulatory na 12 godzin. Tyle że wtedy zadzwonisz
    >w obrębie tej centrali lub miasta w którym centrala stoi.

    Inne elementy sieci tez moga miec wlasne zasilanie.

    No coz, 13 grudnia nie mieli problemow z wylaczeniem telefonow.
    Ale teraz inne czasy.

    J.

  • 24. Data: 2017-03-17 10:19:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 16 Mar 2017 22:22:20 +0100, RadoslawF

    > Prepersi mają zbiorniki na opał a często i rezerwowe piece na paliwo
    > stałe. Tyle że oni nie mieszkają w miastach a takie zabezpieczenia
    > jakie mają sporo zwiększają koszty domu.

    Mowa jest o normalnych ludziach. :P W stanach też nakupowali swego czasu
    bunkrów i żarcia na godzinę W -- i wszystko to jak krew w piach. I jakoś
    nikt nie wspomina ile kasy ludzie na to potracili a ilu na tym zrobiło
    interes życia. Generalnie znacznie więcej teorii spiskowych poległo niż się
    sprawdziło. Dlatego takie czarnowidzące myśli się nazywają nadal teoriami
    spiskowymi a nie faktami. ;P

    BTW Ciekawe czy jak wprowadzali samochody spalinowe zamiast koni też byli
    tacy "sceptycy" jak obecnie przy samochodach elektrycznych czy grzaniu
    domów prądem. Ludzie powoli się zmieniają, więc odpowiedź jest pewnie
    twierdząca.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 25. Data: 2017-03-17 11:22:14
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

> [...]
    > się
    > sprawdziło. Dlatego takie czarnowidzące myśli się nazywają nadal teoriami

    Jednak ewolucja preferuje tych najbardziej ostroznych i nieufnych.
    dzisiejsze wilki nie atakują ludzi bo to potomkowie najbardziej nieufnych
    osobnikow ktore trzemaly sie jak najdalej od ludzi. I w ten sposob
    przetrwaly.
    Przyzwyczajenie do sukcesu, niekonczacej sie hossy, wiecznego szczescia to
    tzw syndrom indyka... bo byl indyk, ktorego wlasciciele tak bardzo kochali i
    karmili... myslal ze ci ludzie sa tacy wspaniali... i 200 dnia ten indyk nie
    zwrocil uwagi jak wlasciciel ostrzy siekiere... no i nastepnego dnia indyk
    skonczyl w zupie ;)

  • 26. Data: 2017-03-17 12:29:08
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-03-16 o 16:10, p...@g...com pisze:
    > Diesel to trup ale najbardziej bawią mnie matolki które mimo wszelkich znaków
    ostrzegawczych stoją w salonach po nowe TDI :-)

    Jak TDI, to polecam 1.9.

  • 27. Data: 2017-03-17 12:32:41
    Od: quent <x...@x...com>

    On 16.03.2017 18:04, Marcin wrote:

    > Ale dzisiaj pieniądze to tylko kawałki zadrukowanego papieru.

    Nie w tym rzecz.
    Gotówką płacisz anonimowo.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 28. Data: 2017-03-17 12:34:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemek napisał w wiadomości
    >Diesel to trup ale najbardziej bawią mnie matolki które mimo
    >wszelkich znaków ostrzegawczych stoją w salonach po nowe TDI :-)

    Przemku, ale moze to doskonaly interes - kupic auto, a za rok oddac.

    Co prawda jak wszyscy oddadza, to VW zbankrutuje, a nie odda pieniadze
    ... ale to juz zmartwienie Frau Merkel, aby nie zbankrutowalo.

    Gorzej, jak w ramach kompromisu politycy sie dogadaja, samochody
    ogolnie pozostana legalne, ale kraje/miasta wprowadza zakaz wjazdu do
    centrum dla diesli :-)

    J.

  • 29. Data: 2017-03-17 12:55:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 17 Mar 2017 09:49:24 +0100, J.F.

    > Nie trzeba gazowych - weglowy zadziala ... ale bez pompki CO cieplo
    > nie bedzie, a piec grozi wybuchem :-)

    Trzeba mieć koniecznie kominek!

    Idąc tym tropem trzeba wrócić do samochodów parowych
    zasilanych drewnem... Teraz normalnie ludzie tak
    zniewoleni, bo zwyczajnei uzależnieni od ropy!

    No, jednak ta dyskusja jest paranoidalna.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 30. Data: 2017-03-17 13:18:05
    Od: p...@g...com

    Firmy też chcą kasy, skromne 12 mln EUR za flotę 500 aut zawsze coś ...
    http://www.zeit.de/wirtschaft/2017-02/volkswagen-abg
    asskandal-deutsche-see-fischmanufaktur-klage-diesel
    Adwokaci chyba też poczuli że to można wygrać 35% od sumy odszkodowania to dość sporo
    ale skoro VW nie chciał po dobroci to sam jest sobie winien:
    http://app.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/di
    eselskandal-myright-kuendigt-klage-fuer-20-000-vw-be
    sitzer-an/19385368.html?mwl=ok
    VW wypłacił dywidendy wypłacił bonus załodze wypłacił premie szefostwu więc jeszcze
    parę ojro jest