  • 71. Data: 2017-03-22 00:20:31
    Temat: Re: Za chwile tylko rower zostanie :)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 21 Mar 2017 22:13:12 +0100, quent

    > Z czasem to wszystkie pojęcia zaczynają być wypaczane przez wszelkiej
    > maści postępowców czy tam faszyzujących państwowców.

    Co ty z tym faszyzmem w kółko -- masz jakąś schizę. Pojęcie SMOG powstało
    owszem jako zlepek dwóch słów, bo się ówczesnym londyńczykom tak akurat
    kojarzyło. Dopiero później ludzie zauważyli, że zanieczyszczenie powietrza
    z niskiej emisji występuje nie tylko podczas mgły. Ale pojęcie sobie
    zostało jako oczywisty skrótowiec. Ty się upierasz, że zanieczyszczenie
    powietrza evl smog nie występuje bez mgły. Występuje. A jak się nazywa to
    już rzecz wtórna. Nie pasuje ci faszystowskie pojęcie SMOG, używaj se
    pojęcia "zanieczyszczenie z niskiej emisji nadwyraz szkodzące ludziom".
    Jprdle.

    > Świetnie się w to wpisujesz.
    > Ja jednak podziękuję

    Znaczy wyprowadzasz się tam gdzie mają takie zasady jak twoje? Znaczy gdzie
    to jest?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 72. Data: 2017-03-22 00:31:42
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 21.03.2017 o 16:18 Myjk <m...@n...op.pl> pisze:

    > Obecne problemy, typu maźnięcie kartą
    > przez czytnik przy wejściu do obory, to żadne problemy.

    Proponuję abyś prowadził skrupulatną ewidencję wszystkich spożywanych
    pokarmów. Niektórzy nie mają co jeść - to jest prawdziwy problem, przy
    którym nakreślenie paru kresek to żaden problem ;)

    --
    SW3
    ----

  • 73. Data: 2017-03-22 09:34:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 22 Mar 2017 00:31:42 +0100, SW3

    > Proponuję abyś prowadził skrupulatną ewidencję wszystkich spożywanych
    > pokarmów. Niektórzy nie mają co jeść - to jest prawdziwy problem, przy
    > którym nakreślenie paru kresek to żaden problem ;)

    Oczywiście można brnąć w absurdy. ;P Przypominam jednak ponownie, że
    podobna afera była o kasy fiskalne w taksówkach, gdy każdy inny sklep
    sprzedający towary lub usługi je posiadał od wielu lat. To też urągało
    ponoć zdrowemu rozsądkowi. A potem ubera gonili za to samo, co kiedyś przez
    lata robili, krzycząc że to nieuczciwe. No więc ja nie jestem za
    regulacjami, ale niestety niektórzy bez regulacji żyć nie mogą.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 74. Data: 2017-03-22 10:12:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 21 Mar 2017 22:26:26 +0100, quent

    > Które konkretnie?

    Jak nie pamiętasz, to jak w ogóle prowadzisz dyskusję? Te w którym
    przyklasnąłeś, że przesiadka na grzanie domów oraz turlania samochodów
    prądem doprowadzi do kontroli nad społeczeństwem i że "to jest bardzo
    realny scenariusz". JAk jest realny, to podaj konkretny przykład takiego
    działania w państwie demokratycznym vel kapitalistycznym na przełomie 100
    lat. Doczekam się czy znowu schowasz głowę w piasek?

    > Co tam Grecy. Oni i tak już są wtopieni.
    > Jadą na kroplówce ale to równia pochyła.
    > UE trzyma ich wciąż na niej bo to *kolebka_demokracji* (sic!).

    Pytam ponownie, czy jak grecy chcieli dalej gówno robić i ssać kasę, na co
    się w końcu ktoś obudził i postawił, w wyniku czego zaczęli robić dym w
    kraju -- to była ta ich, jak to nazwałeś, krnąbność? I to na taką
    "krnąbrność" wprowadzają wszelkie "totalne kontrole"?

    > ROTFL
    > I oczywiście nie ma innej alternatywy niż narodowy
    > socjalizm, komuna i anarchia.
    > Typowa lewacka nawijka.

    No! Jest oczywiście idealny w każdym calu korwinizm. Tylko coś się biedny
    przebić nie może. Pewnie lewaki korwinowi podpowiadają do uszka co ma
    wybełkotać żeby znowu zrobić z siebie idiotę roku. ROTFL

    > Sam sobie rób testy.
    > Ja widzę co mam na filtrach reku.
    > Widzę jak wyglądają zimą prześcieradła które po tygodniu przyniosę z
    > suszarki z tarasu do domu.

    Ja akurat nie muszę robić testów, bo mi wystarczy nos i oczy. Parę razy w
    tym roku widziałem "klasyczny" SMOG, i nie było to w Londynie -- prócz tego
    wielokrotnie wisiał typowy Toxic SMOKE (żebyś się już słówek nie czepiał).

    > Przestań argumentować w tak idiotyczny sposób.
    > Bardziej idiotycznego stwierdzenia dawno nie czytałem na tej grupie.
    > Twoja próba wycofania się z tego wygląda żałośnie.
    > No ja widzę jakie masz o podatkach pojęcie.
    > Wg Ciebie bez dochodowego, progresji itp. złodziejskich wynalazków ani
    > rusz. Co za poglądy...fuj!

    Mam pojęcie obowiązujące i doń się odnoszę. To ty sobie notorycznie
    doprawiasz coś czego nie ma, a co ci się marzy. Więc przypominam, nie mamy
    komuny, im więcej i lepiej się pracuje, tym więcej się zarabia. Wystarczy
    głowa na karku i nic więcej. Podatki i inne "kontrole totalne" w tym nie
    przeszkadzają aby mieć dużo kasy. Zwalanie problemu braku pieniędzy na
    podatki to typowe jojczenie klasycznego nieroba.

    > I wszystko jasne. Kontrola totalna.
    > NIe znajdziemy wspólnego języka.

    Nie znajdziemy, bo tobie ewidentnie wszystko zwisa i marzy się "totalna
    wolna amerykanka". Tylko przy takiej wolnej amerykańce szybko byś zatęsknił
    za "totalnymi kontrolami" jakby ci zaczęli śmieci na podwórko wyrzucać albo
    szmbo wylewać pod płotem i brudząc prześcieradła paląc opony.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 75. Data: 2017-03-22 11:19:44
    Od: quent <x...@x...com>

    On 22.03.2017 10:12, Myjk wrote:
> [...]
    > działania w państwie demokratycznym vel kapitalistycznym na przełomie 100
    > lat. Doczekam się czy znowu schowasz głowę w piasek?

    Widzę, że z logiką u Ciebie słabiutko.
    Jeśli piszę, że scenariusz jest realny to nie oznacza bynajmniej, że JUŻ
    tak się dzieje.
    Gdyby JUŻ tak się działo, to napisałbym gdzie konkretnie, czyż nie?
    Pewnie nie... ehh :-(
    Poczytaj sobie Orwell-a 1984 - ten to roztaczał scenariusze.
    Ale w sumie ja nie piszę dla Ciebie bo z Ciebie już pewnie nic nie
    będzie. Możliwe, że przeczyta to ktoś z otwartą głową bez skłonności do
    totalitaryzmów.
    Co może i państwo dziś? B. wiele.
    Już dziś w PL można zostać aresztowanym bez dowodów i przetrzymywanym do
    woli. Cały system spreawiedliwości to rak - bez jego reformy nic nie ma
    prawa się zmienić.
    PiS chce dziś państwa totalnego - kontrola totalna.
    Choćby dziś czytam, że Morawiecki chce aby państwo mogło kazać blokować
    konta ludziom na wezwanie władzy. To dokładnie taki rodzaj kontroli o
    którym wspomniałem wcześniej.
    Zmuszają ludzi do ubezpieczania się w reżimowej piramidzie finasnowej a
    inne piramidy niszczą jak zarazę.
    Przykładów są przecież dziesiątki a Ty się zastanawiasz czy rząd
    posunąłby się do czegoś gdyby miał narzędzia?
    Oczywiście, że tak! W pewnych warunkach oczywiście, nie bez powodu.
    Jakże nawinym trzeba być aby w to wątpić.
    Już prawie 200 late temu Alexis de Tocqueville pisał "Nie ma takiego
    okrucieństwa ani takiej niegodziwości, której nie popełniłby skądinąd
    łagodny i liberalny rząd, kiedy zabraknie mu pieniędzy".

> [...]
    > kraju -- to była ta ich, jak to nazwałeś, krnąbność? I to na taką
    > "krnąbrność" wprowadzają wszelkie "totalne kontrole"?

    Grecy rozwalalali ulice bo odcięto ich od kasy za nic_nie_robienie!
    Krnąbrność nie oznacza anarchii. Skąd Ci się to wzięło?
    Ahh.. no tak... przecież za nic masz definicję pojęć.

    > No! Jest oczywiście idealny w każdym calu korwinizm. Tylko coś się biedny
    > przebić nie może.

    Przypomnę dla Tobie podobnych, czerpiących wiedzę o świecie z TVN, że
    Kapitalizm wolnorynkowy to bynajmniej nie jest wymysł Korwina.
    Mało tego! Korwin nic z tego o czym mówi o gospodarce nie wymyślił sam!
    Dasz wiarę??? LOL
    Jest po prostu najbardzij znanym i charyzmatycznym piewcą tych idei w PL.
    Nie jest jednak sam na szczęście. W PL jest choćby CAS. W demokracji
    jednak decyduje głupia większość, którą socjaliści skutecznie mamią
    obietnicami darmowej kasy, generując biedę z którą potem zacięcie walczą
    rzucając kolejne kłody przediębiorczości z hasłem o sumie zerowej na
    ustach. Nie wspominają przy okazji tym, że bogactwo bogatych schodzi w dół.
    Kapitalizm wolnorynkowy przebił się już dawno np. w FRN z Erhardta, w
    USA za Reagana (po tym jak Carter popsuł system bankowy) i choćby w
    HongKongu, który obecny rok budżetowy zakończył z nadwyżką budżetową w
    wysokości 12 miliardów dolarów!
    Dawna zapyziała zatoka rybacka przekształciła się metropolię bynajmniej
    nie przez posiadanie bogctw naturalnych jak np. Norwegia.

    > Pewnie lewaki korwinowi podpowiadają do uszka co ma
    > wybełkotać żeby znowu zrobić z siebie idiotę roku. ROTFL

    Taka jego natura. Mówi prawdę i porusza tematy niezrozumiałe dla
    większości nie bacząc przy tym na poparcie.
    Taki typ.

    > Ja akurat nie muszę robić testów, bo mi wystarczy nos i oczy.

    To dlaczego sugerujesz innym, że nos i oczy to za mało i żeby robili testy?

    > Mam pojęcie obowiązujące i doń się odnoszę. To ty sobie notorycznie
    > doprawiasz coś czego nie ma, a co ci się marzy.

    Oczywiście, że nie ma bo stan idelany jest nieosiągalny.
    Ważne aby dążyć w odpowiednim kierunku.
    Zodziejstwo jest jak wiadomo złe ale nie da się go wyplenić. Warto
    jednak do tego dążyć.

    > Więc przypominam, nie mamy
    > komuny, im więcej i lepiej się pracuje...

    ciach
    ...tym bardziej państwo nas karze większymi podatkami.

> [...]
    > przeszkadzają aby mieć dużo kasy.
    > Zwalanie problemu braku pieniędzy na
    > podatki to typowe jojczenie klasycznego nieroba.

    LOL

> [...]
    > za "totalnymi kontrolami" jakby ci zaczęli śmieci na podwórko wyrzucać albo
    > szmbo wylewać pod płotem i brudząc prześcieradła paląc opony.

    I dlatego piszę o koniecznej reformie sądownictwa bo marzy mi się wolna
    amerykanka?
    Logika u Ciebie kuleje... pisałem już o tym?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 76. Data: 2017-03-22 12:10:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 22 Mar 2017 11:19:44 +0100, quent

    > Widzę, że z logiką u Ciebie słabiutko.
    > Jeśli piszę, że scenariusz jest realny to nie oznacza bynajmniej, że JUŻ
    > tak się dzieje.

    Czyli to od poczatku tylko twoje bajeczki, czarnowidzenie, teorie spiskowe,
    niczym nie podparte. Zatem powtórzmy -- jakby ktoś chciał kontrolować
    ludzi, to nie będzie kombinował przez 100 lat demokracji i tworzył prawa
    ich ograniczającego małymi kroczkami by w końcu to wszystko uruchomić.
    Tylko zrobi jak hitler albo inny stalin. Zrozumiesz to w końcu?

    Podumowując, stwierdzenie że przesiadka na grzanie domów i pędzenie
    samochodów prądem to wstęp do "kontroli totalnej nad ludzmi" jest tak samo
    absurdalne jak twierdzenie, że przepinanie grzania domów na gaz to
    zniewolenie i dawanie kontroli putinowi (bo kurek MOŻE zakręcić i
    wszsytkich zamrozić). Dlatego trzeba wyjść na przeciw temu "zagrożeniu" i
    grzać TYLKO naszym węglem i drewnem, koniecznie tylko i wyłącznie w sposób
    zdecentralizowany!

    Ojej, a ty masz ponoć gaz? Normalnie dałeś się zniewolić putinowi...
    Coż za faux pas.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 77. Data: 2017-03-22 12:25:13
    Od: quent <x...@x...com>

    On 22.03.2017 12:10, Myjk wrote:
> [...]
    > ich ograniczającego małymi kroczkami by w końcu to wszystko uruchomić.
    > Tylko zrobi jak hitler albo inny stalin. Zrozumiesz to w końcu?

    No to masz - już zrobił Hitler.
    Zrobił Stalin i inni.
    Sęk w tym, że cwani i możni tego świata wiedzą, że tak tego się nie robi
    bo to ma krótkie nogi.
    Bankierzy typu Rockefeller robia to znacznie lepiej, zniewalają całe narody.
    Poczytaj sobie w jaki spsób wprowadzono w 1913 roku podatek dochodowy.
    Do dziś nie ma w tamtejszym prawie zapisu wprost nakazującego płacić
    taki podatek od osób fizycznych. Ludzie wygrywają procesy w sądach
    najwyższych a i tak IRS ich ściga.
    Następną rzeczą świetnie do tego się nadającą jest fiat-money czyli kasa
    generowana przez dług. I tu nie chodzi o jednostki a o całe państwa!
    Kryzys zaczyna się wszędzie tam gdzie banki dochodzą do wniosku, że
    państwo nie zamierza spłacać długów - vide Grecja, Irlandia i początek
    tego syfu w USA.
    Kogo wtedy okrada się na potęgę?? Podatnika.

    > Podumowując, stwierdzenie że przesiadka na grzanie domów i pędzenie
    > samochodów prądem to wstęp do "kontroli totalnej nad ludzmi"

    Jeśli państwo steruje w jakimś kierunku to zapala mi się kontrolka po
    prostu. Co w tym dziwnego biorąc pod uwagę inne casusy?

    > Ojej, a ty masz ponoć gaz? Normalnie dałeś się zniewolić putinowi...
    > Coż za faux pas.

    Ale jakie ma znaczenie co ja mam?
    Jestem tylko jakimś małym pionkiem.
    Zauważam tylko, że np. dywesyfikacja jest korzystna.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 78. Data: 2017-03-29 21:05:34
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 16 Mar 2017 02:45:54 -0700 (PDT), Bolko <s...@g...com>
    wrote:

    >a teraz renault

    Czy to nie Reno podpierdoliło VW do unijnych biurokratów?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06