  • 31. Data: 2020-05-22 12:58:04
    Temat: Re: Zakamuflowany maszt 5G?
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Fri, 22 May 2020 10:24:54 +0200, Paweł Pawłowicz pisze:
> [...]
    a4b177afec9ad0dce249c30070c34952716e7d639098.jpg
    > Nie podłączył do ziemi. Kicha!

    Mamy XXI wiek. Jest wireless. :)

    k.

  • 32. Data: 2020-05-22 17:08:12
    Od: a...@m...uni.wroc.pl

    Irek.N. <t...@j...taki.jest> wrote:

    > Nie podali sk?d tam pr?d wzi?li? Chyba dizla tam nie odpalili przecie??

    Tka powazniej: czy takie maszty laczy sie do sieci kablowej
    (swiatlowodu) czy one dzilaja jako przemiennik (retransmisja radiowa)?

    --
    Waldek Hebisch

  • 33. Data: 2020-05-22 20:12:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Waldek Hebisch napisał w wiadomości grup
    Irek.N. <t...@j...taki.jest> wrote:

    >Tka powazniej: czy takie maszty laczy sie do sieci kablowej
    >(swiatlowodu) czy one dzilaja jako przemiennik (retransmisja
    >radiowa)?

    O ile wiem to jedno i drugie.
    Jak sie da, to kabelek jest, ale widac tez anteny od radiolinii.

    Ale czy to mozna nazwac retransmisja radiową ... raczej jednak
    radiolinia - dane transmituje a jakis sterownik rozsyla do/z
    telefonow.

    J.

  • 34. Data: 2020-05-22 22:02:33
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 21 May 2020 11:31:40 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5ec64a78$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    od Robert Wańkowski <r...@w...pl> :
    >Czyli (za Wiki) padalec zwyczajny w odmianie turkusowej może spać
    >spokojnie. :-)

    I Covida nie roznosi(o ile pamiętam, covid rozsiewają tylko masztami 5G).

  • 35. Data: 2020-05-22 23:06:51
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-05-22 08:13, Zbych wrote:

    > Chcesz kupić aluminiową czapeczkę chroniącą przed 5G? Mam w dobrych cenach.
    >
    > Najpopularniejszy obecnie model:
    > http://www.quickmeme.com/img/5e/5e6116694147369871ed
    a4b177afec9ad0dce249c30070c34952716e7d639098.jpg

    Lepiej pomysl co dzieje sie z energia pochlonieta przez molekuly tlenu,
    na barierz powietrze-krew, w plucach...?

    "One of the assertions is that 60 GHz frequencies are used in Wuhan
    Province and on the Princess Cruise Lines and that 60 GHz frequencies
    are absorbed by oxygen in the atmosphere. Should someone inhale oxygen
    that is stimulated by this frequency it will change the vibrational
    quality of the oxygen molecules and this will not bind as readily to
    hemoglobin resulting in an oxygen deficit.
    We have evidence that oxygen does have an absorption peak at 60 GHz but
    the other assertions, to my knowledge, remain unsupported by scientific
    data. Clearly more research is required."

    https://magdahavas.com/5g-and-mm-waves/corona-virus-
    and-5g-is-there-a-connection/

    //i ch*jowa ta czapeczka...!

  • 36. Data: 2020-05-22 23:26:27
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-05-22 23:06, Izaura wrote:

> [...]
    > the other assertions, to my knowledge, remain unsupported by scientific
    > data.  Clearly more research is required."

    i wyjrzyj przez okno, czy gdzies nie daleko nie paczy ci w oczy jakas
    taka antena...

    http://www.martcom.net.pl/60ghz/60antena.jpg

    //to pasmo wolne, wiec spodziewaj siem wszystkiego!

    https://tinyurl.com/y9n6s4bf

  • 37. Data: 2020-05-22 23:34:31
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 22 May 2020 23:26:27 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5ec843c8$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    od Izaura <d...@d...net> :

> [...]
    >taka antena...
    >
    >http://www.martcom.net.pl/60ghz/60antena.jpg
    >
    >//to pasmo wolne, wiec spodziewaj siem wszystkiego!

    Isaura, masz warsztat w Karl-Marx-Stadt?

  • 38. Data: 2020-05-23 11:06:16
    Od: g...@g...com

    naiwna Izaura napisał:

    > i wyjrzyj przez okno, czy gdzies nie daleko nie paczy ci w oczy jakas
    > taka antena...
    >
    > http://www.martcom.net.pl/60ghz/60antena.jpg
    >
    > //to pasmo wolne, wiec spodziewaj siem wszystkiego!

    Już Ci tłumaczyłem na innej grupie. 100mW praktycznie nic nie znaczy.
    Latasz z tym niusem po grupach jak kot z pełnym pęcherzem, ale tu nikt tego
    nie kupi. Sraczka z 5G jest sztucznie napędzana prawdopodobnie przez naszych
    największych przyjaciół zza wielkiej wody.

    Załączniki:
    https://obrazki.elektroda.pl/4545806100_1587145678.j
    pg
    oryginał:
    https://polona.pl/item/gazeta-cieszynska-pismo-bezpa
    rtyjne-1929-nr-17-28-kwietnia,Nzg0NDg0NjA/0/#info:me
    tadata

    cyt.
    - W przeszłości USA zdołały zablokować ambicje chińskiego Huawei dotyczące
    sieci 5G w Polsce i innych krajach. To był jasny wybór: Pekin albo Waszyngton.
    Stoimy teraz przed podobnym wyborem

    Wniosek wg. Kalego (tego samego który ma program "Prism"):
    Globalizacja służy usa/zachodowi - ok
    Służy chinom - aj aj aj źle. 5G (Huawei`a) oni szpiegujo, krowy przestaną
    się cielić, pszczoły wyzdychają.

  • 39. Data: 2020-05-23 11:07:24
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Izaura wrote on 22.05.2020 23:06:

    a4b177afec9ad0dce249c30070c34952716e7d639098.jpg

    > Lepiej pomysl co dzieje sie z energia pochlonieta przez molekuly tlenu,
    > na barierz powietrze-krew, w plucach...?

    Krawędzie tej czapeczki są tak wymodelowane, żeby opływające ją
    powietrze wytwarzało wiry von Karmana i zmutowany tlen jest wyrzucany na
    zewnątrz. Do twoich płuc dostają się tylko prawilne lewoskrętne
    cząsteczki tlenu.

    Pośpiesz się i zamów czapeczkę zanim się udusisz.

  • 40. Data: 2020-05-23 11:26:09
    Od: g...@g...com

    użytkownik Zbych napisał:

> [...]
    > cząsteczki tlenu.
    >
    > Pośpiesz się i zamów czapeczkę zanim się udusisz.

    Amatorszczyzna panie!

    https://m.demotywatory.pl/4998188