  • 21. Data: 2020-05-21 20:30:24
    Temat: Re: Zakamuflowany maszt 5G?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Irek.N. napisał(a) :

    > Nie podali skąd tam prąd wzięli? Chyba dizla tam nie odpalili przecież?

    Spod ziemi? Wystarczy tylko odpowiednio głęboko pokopać ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 22. Data: 2020-05-21 21:17:39
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-05-21 20:30, Zbynek Ltd. wrote:

    > Spod ziemi? Wystarczy tylko odpowiednio głęboko pokopać ;-)

    No o ciepłej wodzie to wiedziałem, ale "prund".
    No ale ziemia to wielki magnes (w srodku się obraca cuś)
    no to, khmm

    ;-)

  • 23. Data: 2020-05-21 21:26:13
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Włodzimierz Wojtiuk napisał(a) :

    > No o ciepłej wodzie to wiedziałem, ale "prund".
    > No ale ziemia to wielki magnes (w srodku się obraca cuś)
    > no to, khmm
    >
    > ;-)

    Nie prościej najpierw wykopać rów w którym zakopie się kabel? :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 24. Data: 2020-05-21 21:29:35
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-21 o 21:26, Zbynek Ltd. pisze:

    > Nie prościej najpierw wykopać rów w którym zakopie się kabel? :-)

    Tylko dlaczego głęboko każesz kopać?

    Robert

  • 25. Data: 2020-05-21 23:14:51
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Tylko dlaczego głęboko każesz kopać?
    >
    > Robert

    Pojawia się też pytanie, ile tego kabla zakopać aby prądu wystarczyło?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 26. Data: 2020-05-22 00:00:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Irek.N. napisał(a) :

    > Pojawia się też pytanie, ile tego kabla zakopać aby prądu wystarczyło?

    Ponieważ żeby zachować liniową zależność, trzeba by wykopać dłuższy
    rów, to lepiej posłużyć się zależnością okrężną. Najlepiej w miarę
    giętkości robić jak najmniejsze zwoje. W sumie im więcej zużyje się
    kabla tym lepiej.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 27. Data: 2020-05-22 00:31:13
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-05-21 08:33, Zbych wrote:

    > A rosyjscy naukowcy po wielu latach badań odkryli, że gdyby zebrać wodę
    > ze wszystkich oceanów, mórz, rzek, jezior, wszelkie wody podziemne i
    > wlać całą tę wodę do rurki o średnicy 1 cm, to rurka ta miała by taką
    > długość, że ja pierdole.

    //smiej, siem, smiej...

    Tu nastepny, z antenami na gornym pokladzie, klientow do zement fabrik
    wywozi...

    https://www.bild.de/regional/bremen/bremen-aktuell/m
    ein-schiff-3-rueckreise-der-crew-mitglieder-kann-sta
    rten-70511326.bild.html

    https://youtu.be/kFSEwxwVWfI?t=446...

  • 28. Data: 2020-05-22 08:13:29
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    On 22.05.2020 00:31, Izaura wrote:

    > //smiej, siem, smiej...
    >
    > Tu nastepny, z antenami na gornym pokladzie, klientow do zement fabrik
    > wywozi...

    Chcesz kupić aluminiową czapeczkę chroniącą przed 5G? Mam w dobrych cenach.

    Najpopularniejszy obecnie model:
    http://www.quickmeme.com/img/5e/5e6116694147369871ed
    a4b177afec9ad0dce249c30070c34952716e7d639098.jpg

  • 29. Data: 2020-05-22 10:24:54
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 22.05.2020 o 08:13, Zbych pisze:

    > Chcesz kupić aluminiową czapeczkę chroniącą przed 5G? Mam w dobrych cenach.
    >
    > Najpopularniejszy obecnie model:
    > http://www.quickmeme.com/img/5e/5e6116694147369871ed
    a4b177afec9ad0dce249c30070c34952716e7d639098.jpg

    Nie podłączył do ziemi. Kicha!

    P.P.

  • 30. Data: 2020-05-22 11:43:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Paweł Pawłowicz napisał:

    a4b177afec9ad0dce249c30070c34952716e7d639098.jpg

    > Nie podłączył do ziemi. Kicha!

    Jeśli kicha, to powinien mieć maseczkę, nie czapeczkę.

    --
    Jarek