  • 41. Data: 2019-10-08 13:44:35
    Temat: Re: Zakup telefonu w Play
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-08 o 13:33, Trybun pisze:

    > A to dlaczego? Do krajów Unii to nie ma różnicy, ale Unia to przecie nie
    > zagranica. Natomiast np do USA to wychodzi sporo taniej niż tradycyjną
    > metodą.

    Koszt połączenia za granicę jest taki sam, bez względu, czy dzwoni się
    przez Wifi, czy GSM.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2019-10-08 16:28:24
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-10-08 o 00:08, ANTI junta EUdSSR pisze:
> [...]
    przez Wifi (program do łączenia sie z komputerem, ale nie używam tego)

    > 'kies' to historia teraz 'smart switch'
    > obowiazuje.
    >
    > Jak "'smartSRAKOphone'" jest polaczony
    > z 'wireless local area network', pojawi sie
    > mozliwisc (rozszerzonych ustawieniach
    > polaczen) 'wifi calling'. Innymi slowy;
    > telekomunikacja (rozmowa, sms).
    >
    > Korzyść z tego polega na znacznie
    > wolniejszym zuzyciu energii akumulatora.
    > Niedogodnosc; 'sms' nie otrzymuja
    > potwierdzenia dostarczenia, maly
    > zakres mozliwosci poruszania sie.

    Czyli po co to komuś jak w telefonie to wszystko już ma.

    --
    animka

  • 43. Data: 2019-10-08 16:29:30
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-10-08 o 12:42, Trybun pisze:

    > Problem w tym wysyłaniu... i odbieraniu.

    Serwis kuriera do Ciebie wyśle.

    --
    animka

  • 44. Data: 2019-10-08 16:32:31
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Takie wykorzystywanie funkcji telefonicznych poprzez internet. Przydatne
    > to dla takich co nie mają dobrego zasięgu i dla tych co dużo wydzwaniają
    > za granicę. Jeżeli masz nowszy telefon to odpowiednia opcja (połączenie
    > przez wifi) jest w kategorii "sieć i internet".  Wystarczy to
    > zaptaszkować i aktywować usługę u operatora.

    Aha, dobrze wiedzieć. Jakby mi zaczęło to być potrzebne to zaaktywuję u
    operatora. Dzięki.

    --
    animka

  • 45. Data: 2019-10-08 16:35:17
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-10-08 o 13:32, Trybun pisze:

    > Wszystko co się z tym wiąże. Odbierając z sklepu sprzęt po naprawie
    > gwarancyjnej mam możliwość dokładnie go obejrzeć. w drugiej wersji
    > kurier rzuca często mokrą paczkę i już go nie ma. Jeszcze jedna naprawa
    > w zachwalanym systemie "door to door", i laptopa musiałbym na śmieci
    > wyrzucić.

    Ja sprawdzam wszystko przy kurierze zanim mu podpiszę odbiór.

    --
    animka

  • 46. Data: 2019-10-08 19:25:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5d9c675f$0$522$6...@n...neostrada.pl

    > Stosowna ustawa.

    Daj namiar na tę ustawę.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 47. Data: 2019-10-08 19:35:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" 5d9b9828$0$17356$6...@n...neostrada.pl

    > Pójdź do salonu w Słupsku, poproś o rozmowę z kierownikiem, spytaj

    IMO Trybun miał na swej myśli to:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Powiat_s%C5%82upecki

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 48. Data: 2019-10-08 19:36:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5d9c67dc$0$522$6...@n...neostrada.pl

    > Mój nowy nabytek, delikatnie pisząc - też nie błyszczy
    > w tej dziedzinie. Nawet nie ma co porównywać do TP-Linka,
    > a ma także Galileo.

    Wczoraj zupełnie zabłądził wśród bloków podczas pieszej
    (brak karo_serii) wędrówki a czas gonił... [w piętkę?]

    Gubię się, czy do tej pory nie napisałeś, co teraz kupiłeś?

    Teraźniejsze odbiorniki GPS i Galileo mogą współpracować
    z satelitami na pojedynczych częstotliwościach,
    podwójnych lub lepiej...

    Chciałbym tym razem qpić telefon z dobrym odbiornikiem...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 49. Data: 2019-10-09 09:11:09
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > Daj namiar na tę ustawę.

    Jako że mam limitowany internet to sobie sam poszukaj. Myślę że fraza
    "odpowiedzialność sprzedawcy" w wyszukiwarce wystarczy.

  • 50. Data: 2019-10-09 09:11:45
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 08.10.2019 o 16:29, Animka pisze:

    > Serwis kuriera do Ciebie wyśle.

    Wiem, korzystałem już kilka razy,  ale jakoś nie zauważyłem wyższości
    tej metody nad tradycyjnym reklamowaniem u sprzedawcy.