  • 31. Data: 2019-10-08 01:32:07
    Temat: Re: Zakup telefonu w Play
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

  • 32. Data: 2019-10-08 12:39:28
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    >> producenta - "mimo woli". Producent nie
    >> musi dawać gwarancji - sprzedawca nie
    >> ma wyboru.
    >
    > Ktoś sprzedawcy nakazuje?

    Stosowna ustawa.

  • 33. Data: 2019-10-08 12:40:16
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 07.10.2019 o 23:06, Animka pisze:

    > Co to jest wo WiFi calling i do czego sie go używa, bo ja mam w
    > telefonie tylko Wifi i Kiess przez Wifi (program do łączenia sie z
    > komputerem, ale nie używam tego).

    Takie wykorzystywanie funkcji telefonicznych poprzez internet. Przydatne
    to dla takich co nie mają dobrego zasięgu i dla tych co dużo wydzwaniają
    za granicę. Jeżeli masz nowszy telefon to odpowiednia opcja (połączenie
    przez wifi) jest w kategorii "sieć i internet".  Wystarczy to
    zaptaszkować i aktywować usługę u operatora.

  • 34. Data: 2019-10-08 12:41:32
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > "Trybun" 5d9b5178$0$17359$6...@n...neostrada.pl

    > Nie. Znam telefon ze słabym odbiornikiem GPS/GLONASS -- to Asus Max. ;)

    Mój nowy nabytek, delikatnie pisząc - też nie błyszczy w tej dziedzinie.
    Nawet nie ma co porównywać do TP-Linka, a ma także Galileo.

  • 35. Data: 2019-10-08 12:42:06
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 07.10.2019 o 21:55, Krystek pisze:

    > Pójdź do salonu w Słupsku, poproś o rozmowę z kierownikiem, spytaj
    > dlaczego nie chcą sprzedać za gotówkę, posłuchaj co powie, pokaż mu
    > telefon z rachunkiem z salonu Play kupiony za gotówkę i powiedz, że
    > przedstawisz tę sytuację wyższym instancjom ;)
    >
    > K.

    Myślisz że się przejmie? Forma sprzedaży jest przecie dobrowolna, nie ma
    żadnych zakazów czy nakazów w tej kwestii.

  • 36. Data: 2019-10-08 12:42:33
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 07.10.2019 o 21:22, Marek S pisze:

    > Jak dalece pamięcią sięgam, zawsze kupowałem telefony wysyłkowo.
    > Zwykle dużo taniej niż w salonach / punktach stacjonarnych a i mniej
    > czasu się na tym traci. Zawsze patrzałem na rodzaj gwarancji. Parę
    > razy zepsuł się telefon więc wysyłałem je do autoryzowanych serwisów
    > danego producenta.
    >
    > Nie wiem w czym problem?

    Problem w tym wysyłaniu... i odbieraniu.

  • 37. Data: 2019-10-08 12:47:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-08 o 12:40, Trybun pisze:
    > dla tych co dużo wydzwaniają za granicę.

    Akurat w tym przypadku się nie przydaje.

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2019-10-08 12:49:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-08 o 12:42, Trybun pisze:

    > Problem w tym wysyłaniu... i odbieraniu.

    A dokładnie w czym? (pisałeś o kolejkach na poczcie - nie tak odbywa się
    wysyłanie/odbieranie).

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2019-10-08 13:32:35
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 08.10.2019 o 12:49, Liwiusz pisze:

    > A dokładnie w czym? (pisałeś o kolejkach na poczcie - nie tak odbywa
    > się wysyłanie/odbieranie).

    Wszystko co się z tym wiąże. Odbierając z sklepu sprzęt po naprawie
    gwarancyjnej mam możliwość dokładnie go obejrzeć. w drugiej wersji
    kurier rzuca często mokrą paczkę i już go nie ma. Jeszcze jedna naprawa
    w zachwalanym systemie "door to door", i laptopa musiałbym na śmieci
    wyrzucić.

  • 40. Data: 2019-10-08 13:33:04
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 08.10.2019 o 12:47, Liwiusz pisze:

    > Akurat w tym przypadku się nie przydaje.

    A to dlaczego? Do krajów Unii to nie ma różnicy, ale Unia to przecie nie
    zagranica. Natomiast np do USA to wychodzi sporo taniej niż tradycyjną
    metodą.